Spring naar bijdragen

Zondag, 26 november 2017


Lika

Aanbevolen berichten

Op het moment dat je droomt ben je in je REM slaap en niet in je diepe slaap. 

Maar veel dromen of iig het idee hebben dat je veel droomt, heeft vooral te maken met het feit of je je dromen herinnert. Mijn vrouw droomt altijd een heel nachtprogramma aan films. Terwijl ik... ik heb geen idee. Soms word ik 's nachts wakker en dan weet ik het nog en denk yo!! Straks heb ik wat te vertellen. En dan weet ik het later niet meer. :( Het slaat ook meestal nergens op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanuit je REM slaap word je makkelijk wakker (vandaar ook die wekker apps die dat gebruiken zoals sleep cycle).

Bij mn hond is het gek genoeg omgekeerd. Die slaap heel licht zoals alle zoogdieren behalve de mens, maar als ze ligt te dromen dan kan je ineens opstaan uit de bank maar wordt ze niet wakker. Terwijl als ze slaapt zonder te dromen (non REM maar je kan het dan moeilijk diepe slaap noemen) dan staat ze al met de bal klaar voordat ik de bank uit ben :) 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Eerst maar even koffie en thee.. 

1122248.jpgAfbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamasterAfbeeldingsresultaat voor zero cola

Ik droom vaak. En vaak ook helemaal geen leuke dromen. 
Men zegt dat je in je dromen verwerkt wat je overdag bezig houdt. 
Zou best wel eens kunnen... 
En ook dat je elke nacht droomt, ook al herinner je je er niets van. 
En mocht je toch heel graag weten wat je elke nacht droomt dan is dat te trainen. 
Dat heb ik in het verleden een poosje gedaan.. tot ik zo'n erbarmelijke droom 's morgens nog helemaal wist... 
toen ben ik gestopt daarmee en heb er vrede mee dat ik sommige dromen echt niet meer weet 's morgens... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag 'snertrit' in het noorden van het land. Niet met de Dyane, niet met dít weer. Maar vóór de winterstop nog even
samen het afgelopen 'citroenseizoen' doornemen. Het weer nodigt me niet echt uit om er op uit te gaan, maar ervaring zegt
me dat ik 't tóch maar moet doen. En aan het eind van de dag heerlijke home-made erwtensoep.:rolleyes: Dusssss....... (moed verzamelen..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dromen? Ja, doe ik wel, dat wéét ik.. maar wat ik droom weet ik 's morgens echt nooit meer. Komt wel eens voor dat ik er
's nachts, midden in een droom, uit moet en dan probeer ik te 'onthouden' waar is straks verder moet dromen.. lukt me tot
twee meter vóór ik weer m'n bed induik... dan is die droom ineens compleet weg. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé goeie morgen lieverd,

Tja met de ribbetjes is het nog steeds pijnlijk, dat heeft z'n tijd nodig en kan je verder niets aan doen. Maar met het vooruitzicht dat ik morgenmiddag weer naar de dagbesteding kan, maakt dat het best dragelijk is.

Ga jij vandaag nog iets leuks doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...