Lika Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Goedemorgen mensen. Vroeg wakker. Heerlijk geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 +1 Eerst ff meditatiekwartiertje Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Been there, done that Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Goedemorgen,hier ook heerlijk geslapen en het zou zomaar kunnen dat ik dat zo meteen nog even ga doen. Luie zondagmorgen. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Goedemorgen. Weet iemand als je veelt droomt of je dan licht of diep slaapt Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Op het moment dat je droomt ben je in je REM slaap en niet in je diepe slaap. Maar veel dromen of iig het idee hebben dat je veel droomt, heeft vooral te maken met het feit of je je dromen herinnert. Mijn vrouw droomt altijd een heel nachtprogramma aan films. Terwijl ik... ik heb geen idee. Soms word ik 's nachts wakker en dan weet ik het nog en denk yo!! Straks heb ik wat te vertellen. En dan weet ik het later niet meer. Het slaat ook meestal nergens op. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 (bewerkt) Vanuit je REM slaap word je makkelijk wakker (vandaar ook die wekker apps die dat gebruiken zoals sleep cycle). Bij mn hond is het gek genoeg omgekeerd. Die slaap heel licht zoals alle zoogdieren behalve de mens, maar als ze ligt te dromen dan kan je ineens opstaan uit de bank maar wordt ze niet wakker. Terwijl als ze slaapt zonder te dromen (non REM maar je kan het dan moeilijk diepe slaap noemen) dan staat ze al met de bal klaar voordat ik de bank uit ben 26 november 2017 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Ik slaap iedere keer droom dan niet de leukste dromen schrik wakker en dan ben je maar 10 minuten verder. Zo gaat dat de hele nacht door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Goedemorgen, Heerlijk voetlbaldagje is gekomen..... Fijne zondag hier al druk met uit en inpakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Goedemorgen @Suikertje jij wel goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Goedemorgen Lars, prima geslapen hoor Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Mooi nog plannen voor vandaag? Ik niet echt het hok van de vogels schoon maken. Wil eens weer een cake bakken of zo iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Overdag beetje sport kijken, lunchen en warm eten op andere locatie en vanavond een verjaardag. Eerst rustig wakker worden nu. Ik moet ook nog aan de slag voor mijn werk, Morgen al vroeg afspraak met client. Moet me beetje voorbereiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Goedemorgen allemaal. Ik poets mijn ego nog eens op en vind dan dat daar geen alco-smet op mag komen. Dus neem ik me voor om het vandaag droog te houden wat drinken betreft. DAGPACT Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Ik slaap ook veel beter sinds ik 's avonds 2 paracetamol neem. Onvoorstelbaar zeg. Verder vandaag een eter. Ga spaghetti roomkaassaus maken. Gisteren was het leuk bij m'n nicht. En een leuk kindje zeg. M'n dag was weer goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Goedemorgen frummers. Eerst maar even koffie en thee.. Ik droom vaak. En vaak ook helemaal geen leuke dromen. Men zegt dat je in je dromen verwerkt wat je overdag bezig houdt. Zou best wel eens kunnen... En ook dat je elke nacht droomt, ook al herinner je je er niets van. En mocht je toch heel graag weten wat je elke nacht droomt dan is dat te trainen. Dat heb ik in het verleden een poosje gedaan.. tot ik zo'n erbarmelijke droom 's morgens nog helemaal wist... toen ben ik gestopt daarmee en heb er vrede mee dat ik sommige dromen echt niet meer weet 's morgens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Vandaag 'snertrit' in het noorden van het land. Niet met de Dyane, niet met dít weer. Maar vóór de winterstop nog even samen het afgelopen 'citroenseizoen' doornemen. Het weer nodigt me niet echt uit om er op uit te gaan, maar ervaring zegt me dat ik 't tóch maar moet doen. En aan het eind van de dag heerlijke home-made erwtensoep. Dusssss....... (moed verzamelen..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Goedemorgen Bol, en.... heb je bij je nicht gegeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Dromen? Ja, doe ik wel, dat wéét ik.. maar wat ik droom weet ik 's morgens echt nooit meer. Komt wel eens voor dat ik er 's nachts, midden in een droom, uit moet en dan probeer ik te 'onthouden' waar is straks verder moet dromen.. lukt me tot twee meter vóór ik weer m'n bed induik... dan is die droom ineens compleet weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 (bewerkt) Moghu Von, Nee daar niet gegeten omdat ze na mijn bezoek gelijk weg moesten. Maar het komt wel een keer. En anders zeg ik het gewoon een keertje. Lekkere koffie trouwens. Sterkte Kohtje. 26 november 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 hoe is t met de ribjes Bol (bij Toinemanski wegblijven hoor, die legt ze zo in de marinade) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Hé goeie morgen lieverd, Tja met de ribbetjes is het nog steeds pijnlijk, dat heeft z'n tijd nodig en kan je verder niets aan doen. Maar met het vooruitzicht dat ik morgenmiddag weer naar de dagbesteding kan, maakt dat het best dragelijk is. Ga jij vandaag nog iets leuks doen? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 lekker volleyen Bol, passie op zondag, altijd goed. fijne dag frummers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Jij ook een fijne dag Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden