NickyLJ80 Geplaatst 24 november 2017 Rapport Geplaatst 24 november 2017 Goedemorgen Jopie: fijne vakantie gewenst!
Sowhat Geplaatst 24 november 2017 Rapport Geplaatst 24 november 2017 Goedemorgen, ik mocht tot 6.45 uitslapen van mijn kat. Wat een lieverd!
Kohtje Geplaatst 24 november 2017 Rapport Geplaatst 24 november 2017 Goedemorgen. d A G p A C T Kohtje
nancy Geplaatst 24 november 2017 Rapport Geplaatst 24 november 2017 Goedemorgen allen. Jopie, fijne reis!
toine Geplaatst 24 november 2017 Rapport Geplaatst 24 november 2017 Wat je ook zoekt op film of serie gebied heb ik.....
Kohtje Geplaatst 24 november 2017 Rapport Geplaatst 24 november 2017 Goede zaken gewenst, toine. D'r zijn d'r nogal wat.... Doe je ook muziek? De vinyl-branche schijnt het goed te doen momenteel. 'Ouderwetse' plaatjes voor de moderne plaatjesdraaiers... en ook de cassette komt terug... Of doe jij in jouw geval videobanden? En nog verder terug, films?..
bolletje Geplaatst 24 november 2017 Rapport Geplaatst 24 november 2017 Jopske een hele fijne vakantie
toine Geplaatst 24 november 2017 Rapport Geplaatst 24 november 2017 Vooral dvd en bluray boxen van nieuwe en oude series. Ook movie collectables zoals statue's enz..
toine Geplaatst 24 november 2017 Rapport Geplaatst 24 november 2017 Video banden heeft niemand meer...
bolletje Geplaatst 24 november 2017 Rapport Geplaatst 24 november 2017 Goeie morgen allemaal, Ja hoor vannacht weer eens een drankdroom gehad. Ik was op een feest en wilde gaan drinken en ook weer niet. Vroeg me af hoe ik dat kon doen zonder dat iemand dat zou merken. Ook vroeg ik me af of ik al gedronken had, en waarom ik nog niets voelde. Voelde me vreselijk schuldig. Bijna 8 jaar weg gegooid, vreselijk. Toen weer opgelucht omdat ik het toch niet gedaan had. Jezus wat een gevecht zeg in m'n droom. Ik was zo blij dat ik op een gegeven moment in m'n droom in de gate had dat ik droomde. Pfffffttttttt.
Yvonne Geplaatst 24 november 2017 Rapport Geplaatst 24 november 2017 Goedemorgen frummers. Slecht geslapen hier vannacht... kan gebeuren.. Maar de koffie staat klaar
Yvonne Geplaatst 24 november 2017 Rapport Geplaatst 24 november 2017 Jopie, ik wens je een goede reis en een macht aan mooie ervaringen... Heeeeel veel succes en plezier.
Antoinnette Geplaatst 24 november 2017 Rapport Geplaatst 24 november 2017 Goedemorgen, veel te laat uit bed gerold
Kohtje Geplaatst 24 november 2017 Rapport Geplaatst 24 november 2017 Jopie, ik had je gisteren, geloof ik, al ge-toi-toi-toit en plezier gewenst, maar doe het in deze golf van goede wensen nóg maar een keer voor de zekerheid. En wat Lars al zei: niet te dicht langs het randje, hè? Van die vulkaan dan... Toine, weet ik wel van die videobanden, maar je weet maar nooit.. kan ineens zomaar weer populair worden vanuit nostalgische gevoelens. En wat zijn statue's?
bolletje Geplaatst 24 november 2017 Rapport Geplaatst 24 november 2017 Dan heb ik jou voorbij zien rollen Sugar. Dacht nog "wat rolt daar nou?" Moghu Von. Dank voor de koffie
Lars Geplaatst 24 november 2017 Rapport Geplaatst 24 november 2017 Goedemorgen. Een dagje vrij vandaag en aan gegeven dat ik uit wilde slapen. Douchen kan morgen wel weer. Ben net wakker... 1 uur geleden zei Bor: d A G p A C T Kohtje Bor Lars
MarQ Geplaatst 24 november 2017 Rapport Geplaatst 24 november 2017 B L A C K F R I D A Y ? B L A C K F R I D A Y wat een onzin , zijn van die dingen die ik mijd als de pest......beetje in de mineur aan deze kant en dat best vervelend en dus extra alert blijven voor de valkuilen want dat woekert het alleen maar aan en daar ben ik al geweest/gezien/en genoeg van !
Yvonne Geplaatst 24 november 2017 Rapport Geplaatst 24 november 2017 d A G p A C T Kohtje Bor Lars Herstel..
Jannigje Geplaatst 24 november 2017 Rapport Geplaatst 24 november 2017 Goedemorgen Lars, heb je plannen voor vandaag?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden