NickyLJ80 Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Goedemorgen Jopie: fijne vakantie gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Goedemorgen, ik mocht tot 6.45 uitslapen van mijn kat. Wat een lieverd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Ja Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Goedemorgen. d A G p A C T Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Goedemorgen allen. Jopie, fijne reis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Black Friday Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Wat je ook zoekt op film of serie gebied heb ik..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Goede zaken gewenst, toine. D'r zijn d'r nogal wat.... Doe je ook muziek? De vinyl-branche schijnt het goed te doen momenteel. 'Ouderwetse' plaatjes voor de moderne plaatjesdraaiers... en ook de cassette komt terug... Of doe jij in jouw geval videobanden? En nog verder terug, films?.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Jopske een hele fijne vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Vooral dvd en bluray boxen van nieuwe en oude series. Ook movie collectables zoals statue's enz.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Video banden heeft niemand meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Goeie morgen allemaal, Ja hoor vannacht weer eens een drankdroom gehad. Ik was op een feest en wilde gaan drinken en ook weer niet. Vroeg me af hoe ik dat kon doen zonder dat iemand dat zou merken. Ook vroeg ik me af of ik al gedronken had, en waarom ik nog niets voelde. Voelde me vreselijk schuldig. Bijna 8 jaar weg gegooid, vreselijk. Toen weer opgelucht omdat ik het toch niet gedaan had. Jezus wat een gevecht zeg in m'n droom. Ik was zo blij dat ik op een gegeven moment in m'n droom in de gate had dat ik droomde. Pfffffttttttt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Goedemorgen frummers. Slecht geslapen hier vannacht... kan gebeuren.. Maar de koffie staat klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Jopie, ik wens je een goede reis en een macht aan mooie ervaringen... Heeeeel veel succes en plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Goedemorgen, veel te laat uit bed gerold Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Jopie, ik had je gisteren, geloof ik, al ge-toi-toi-toit en plezier gewenst, maar doe het in deze golf van goede wensen nóg maar een keer voor de zekerheid. En wat Lars al zei: niet te dicht langs het randje, hè? Van die vulkaan dan... Toine, weet ik wel van die videobanden, maar je weet maar nooit.. kan ineens zomaar weer populair worden vanuit nostalgische gevoelens. En wat zijn statue's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Dan heb ik jou voorbij zien rollen Sugar. Dacht nog "wat rolt daar nou?" Moghu Von. Dank voor de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Goedemorgen. Een dagje vrij vandaag en aan gegeven dat ik uit wilde slapen. Douchen kan morgen wel weer. Ben net wakker... 1 uur geleden zei Bor: d A G p A C T Kohtje Bor Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 B L A C K F R I D A Y ? B L A C K F R I D A Y wat een onzin , zijn van die dingen die ik mijd als de pest......beetje in de mineur aan deze kant en dat best vervelend en dus extra alert blijven voor de valkuilen want dat woekert het alleen maar aan en daar ben ik al geweest/gezien/en genoeg van ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 d A G p A C T Kohtje Bor Lars Herstel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Hm.... bijna gelijk dus Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Goedemorgen dames Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Goedemorgen Lars, heb je plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden