Spring naar bijdragen

Vrijdag 24 november 2017


NickyLJ80

Aanbevolen berichten

Goede zaken gewenst, toine. :excl: D'r zijn d'r nogal wat....
Doe je ook muziek? De vinyl-branche schijnt het goed te doen momenteel. 'Ouderwetse' plaatjes voor
de moderne plaatjesdraaiers... en ook de cassette komt terug... :) Of doe jij in jouw geval videobanden? En nog verder terug, films?..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal,

Ja hoor vannacht weer eens een drankdroom gehad. Ik was op een feest en wilde gaan drinken en ook weer niet. Vroeg me af hoe ik dat kon doen zonder dat iemand dat zou merken. Ook vroeg ik me af of ik al gedronken had, en waarom ik nog niets voelde. Voelde me vreselijk schuldig. Bijna 8 jaar weg gegooid, vreselijk. Toen weer opgelucht omdat ik het toch niet gedaan had. Jezus wat een gevecht zeg in m'n droom. Ik was zo blij dat ik op een gegeven moment in m'n droom in de gate had dat ik droomde. Pfffffttttttt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, ik had je gisteren, geloof ik, al ge-toi-toi-toit en plezier gewenst, maar doe het in deze golf van goede wensen nóg maar een keer voor
de zekerheid. En wat Lars al zei: niet te dicht langs het randje, hè? Van die vulkaan dan...

Toine, weet ik wel van die videobanden, maar je weet maar nooit.. kan ineens zomaar weer populair worden vanuit nostalgische gevoelens.
En wat zijn statue's?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

B L A C K    F R I D A Y  ?

B L A C K    F R I D A Y  

wat een onzin , zijn van die dingen die ik mijd als de pest......beetje in de mineur aan deze kant en dat best vervelend en dus extra alert blijven voor de valkuilen want dat woekert het alleen maar aan en daar ben ik al geweest/gezien/en genoeg van !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...