jowan Geplaatst 18 november 2017 Rapport Share Geplaatst 18 november 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 november 2017 Rapport Share Geplaatst 18 november 2017 Goedemorgen Jowan, Back in Town, alles goed? Heerlijk weekend, niets moet alles mag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 november 2017 Rapport Share Geplaatst 18 november 2017 Goedemorgen allemaal Dagpact: jowan Rosa Ben je nu weer voorgoed terug jowan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 18 november 2017 Rapport Share Geplaatst 18 november 2017 (bewerkt) Goedemorgen, Wat is het nog heerlijk stil buiten. Binnen trouwens ook. Even rustig van de koffie genieten. Leuk dat je weer eens aan komt waaien jowan, alles goed? 18 november 2017 bewerkt door NickyLJ80 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 november 2017 Rapport Share Geplaatst 18 november 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 november 2017 Rapport Share Geplaatst 18 november 2017 (bewerkt) Goedemorgen * kanarierpiet ben net wakker Dagpact: jowan Rosa Lars 19 november 2017 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 november 2017 Rapport Share Geplaatst 18 november 2017 Goedemorgen. Ook net wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 18 november 2017 Rapport Share Geplaatst 18 november 2017 Goedemorgen Dagpact: jowan Rosa Lars Pelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 november 2017 Rapport Share Geplaatst 18 november 2017 Goedemorgen allemaal. *>dagpact<* jowan Rosa Lars Pelle Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 november 2017 Rapport Share Geplaatst 18 november 2017 Goedemorgen Slechte nacht hier Tjeetje A3 en Jowan..mijn geluk kan niet op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 november 2017 Rapport Share Geplaatst 18 november 2017 Geeeeeen idee harald. Ik ben een echte techneut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 november 2017 Rapport Share Geplaatst 18 november 2017 Eens mee rammelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2017 Rapport Share Geplaatst 18 november 2017 Goedemorgen frummers, Inderdaad, ook jowan weer 'thuis'.. leuk. Heb hier al boodschappen gedaan, heerlijk rustig nog om acht uur in de supermarkt, nog niks geen krijsende kinderen en zo... Nu eerst een bakje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2017 Rapport Share Geplaatst 18 november 2017 Ook ik heb niet echt veel verstand van pc's Harald, maar misschien in dat vlak gaan staan en met je rechtermuisknop even een klik geven? misschien krijg je dan een paar opties te zien, of anders controle + rechtermuisknop... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 november 2017 Rapport Share Geplaatst 18 november 2017 Om 8 uur in de super??? Om hoe laat sta jij op zeg??? Gekke doos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 november 2017 Rapport Share Geplaatst 18 november 2017 Terug opstarten harald? Maar dat heb je vast al gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2017 Rapport Share Geplaatst 18 november 2017 Was er om 7 uur uit Fleur... Maar weet je, ik moet straks weer weg, kom dan om een uur of 1 weer thuis en eind van de middag ook nog verplichtingen... als ik dan om 8 uur alvast de boodschappen doe heb ik in ieder geval vanmiddag even lekker 'vrij'... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 november 2017 Rapport Share Geplaatst 18 november 2017 Jij hebt een te druk leven Ik ben er weer vandoor. Op mijn lijstje voor vandaag staat: Winkel gaan, crackers en soep maken, granaatappel ontpitten, wasje doen, verder aan maquette werken, foto's nemen,...niet in die volgorde Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2017 Rapport Share Geplaatst 18 november 2017 21 minuten geleden zei fleurtje: Eens mee rammelen? Of laten vallen. Goeie morgen. Dadelijk bezoek van nichtje. We gaan een cadeautje kopen voor de kids. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2017 Rapport Share Geplaatst 18 november 2017 Goedemorgen Bol, klinkt gezellig. Lekker van genieten hoor. Jij hoeft je dus ook niet te vervelen Fleur Goed idee trouwens van die crackers... zal ik vanmiddag ook weer eens doen... Luitjes, ik ga er vandoor.. .Maak er een mooie dag van... Oh ja, Bor nog gefeliciteerd met jouw zoon. !5 alweer... Hoop dat je een fijn weekend hebt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2017 Rapport Share Geplaatst 18 november 2017 Jij ook een mooie dag Von. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 november 2017 Rapport Share Geplaatst 18 november 2017 Ja, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 november 2017 Rapport Share Geplaatst 18 november 2017 3 uur geleden zei Kohtje: Goedemorgen allemaal. *>dagpact<* jowan Rosa Lars Pelle Kohtje Harald Francoise Spirit Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 november 2017 Rapport Share Geplaatst 18 november 2017 @jowan wat zie je er mooi uit vandaag Als ik me goed herinner zou je nog wel af en toe inchecken maar minder aanwezig zijn op het forum. Fijn je dus even te zien. Leuk dat je straks je kleinkindje mag knuffelen Spirit. Ik heb de afgelopen dagen alcohol geïnhaleerd ( met alcohol gedesinfecteerde reanimatiepop beademt, Ik kon ruiken dat had gedronken, geen wonder dat het niet goed ging met haar) en in een drankwinkel gestaan. Cadeautje voor een collega die weg ging, mijn werkvriendin en alle andere collega s vonden verschillende flesjes drank een goed idee). Alcohol is overal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 november 2017 Rapport Share Geplaatst 18 november 2017 Maar ik ook! Hoewel..nu even niet hier want ik ga de regen in. Geronimo!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden