MarQ Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Mogguuhh........... Dagpact : MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Goedemorgen net pas wakker bah. Dagpact: MarQ Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Goedemorgen, nog donker en behoorlijk frisjes. Eerst koffie en krantje en dan snel aan het werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Goedemorgen. Vrijdag. Gelukkig. Zin in uitslapen. Dat mag morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Goedemorgen allemaal Ook hier weer een paar uur werken. Heerlijk geslapen maar ik had graag nog ff blijven liggen. Eerst maar koffie voordat ik aan de thee ga. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Goedemorgen allemaal. VANDAAGPACT MarQ Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 17 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 >>>>>even tussendoor berichtje<<<<< ik merk dat ik vrijwel geen last meer heb van Craving YEAH nancy, fleurtje, Sowhat en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Goed nieuws, MarQ! MarQ reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 En goedemorgen allemaal, by the way. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Goedemorgen frummers, Het is al licht en de zon schijnt.... Koffie en thee... We gaan er een mooie dag van maken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Het gaat dus hartstikke goed Marq, fijn zo. Zag ook dat Adri weer terug is, welkom, heb je gemist... en petje af voor je 50 maanden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Goeie morgen zeer, gewaardeerde Ex medezuipers * Ik denk dat ik vannacht maar 2 uurtjes wakker heb gelegen en heeeeeel ontspannen wakker geworden ben. Niet dat opgefokte gejaagde wat ik anders altijd heb. Ja dit is heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Heerlijk Bol, dan kun je er vandaag weer lekker tegenaan. Het zonnetje schijnt, lekker geslapen.... het wordt voor jou vast een fijne vrijdag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Ik hoop het Vonneke, het zal tijd worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 27 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen zeer, gewaardeerde Ex medezuipers en d********** En de rest dan, bolletje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Ja, zomaar weer Adri in beeld. Altijd spannend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Goedemorgen allen. Zon. Lekker. Alles iets warmer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Adri: Niet schrikken Koh, ik probeer een low profile aan te houden. Jouw profile Is, zolang ik je hier ken: weinig woorden, maar ook geen woorden verspillen aan de verpakking van die woorden. Dat mis ik soms. Fijn te weten dat je hier ergens nog bent! 17 november 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Geen schrik hoor Adri. Maar vergeef me dat ik denk: "zou ie wat op het spoor zijn?" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Goedemorgen Pas wakker hier. Tussendoor wel af en toe wakker maar zo lang in bed komt zelden voor. Me like!! Adri zoals in A3? Nou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Dat wordt gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Super bolletje! Hopelijk is dit terug een nieuw begin van een fijnere periode Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Ik stap maar eens uit bed. Heb nog een brownie van gisteren. Brood heeft dochter allemaal op vrees ik. Laten we maar denken dat t beter is de brownie s ochtends te eten dan s avonds. Niet opeten zou ideaal zijn maar eveneens een utopie. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden