Spring naar bijdragen

Maandag 13 november 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal.

 Lars, fijne dag

Suiker, wat waardeloos dat soort bepaald niet anonieme acties. Ik ken niemand echt van het forum, of het moet toevallig zo zijn dat een forummer in dezelfde aa groep komt wat ik niet weet. Ik hou het toch graag wat anoniem, ik vind het al raar dat half nederland. Zomaar kan meelezen, dat vergeet ik weleens. Ik woon ergens in het westen van nederland, zo tussen den helder en zierikzee somewhere. En das genoeg vind ik. 

Jopie, veel sterkte. Dat hakt erin! 

Hier slechte nacht weer, net met oncoloog overlegd en goede tips en medicatie- advies gehad.ze belde binnen 5 minuten terug. Waar vind je nog zulke artsen in grote academische ziekenhuizen.  Evt vanmiddag nog een keer bellen. Was haar advies. 

Zo nu eerst dagpact plakken (0 p tabletje, dus dan gaat kohtjes mooie versiering er een stukkie af .sorry)

 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kohtje:

Anne, 'even' op de tandjes bijten. Komt vaak voor de eerste tijd van stoppen na veel drinken. Maar als je
dóórgaat met je alcoholvrije leven hoef je hier later niet nóg een keer doorheen. Jij ook, voor zover mogelijk, een fijne dag. :sun:

Merci Kohtje..

Herstel, wat een zorgen. Sterkte. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kohtje:

Geen sorry, Herstel. 't Is maar versiering... de inhoud/het lijstje is waar het om gaat.

En nou weet ik dus precies genoeg waar jij woont.. ;).
Hou je haaks.

Helemaal waar, en soms is t tabletje ff handiger. 

Ja he, zo weet je precies genoeg. Dat houdt het spannend, haha! 

@Jannigje, sterkte. Ik hoop dat vandaag een wat prettiger dag is voor jou.

@Anne01, sterkte en inderdaad als het lukt hoeft deze tijd maar 1 x. Ik heb helaas te vaak terugval of uitglijders gehad en dat is nogal ##### want dan ga je telkens weer die eerste rottdagen in. Hou vol! 

ik ga me iets meer " mens" voelen, afgelopen dagen was het meer " dweil". Blij met telefoontje en medicatie- advies extra van de oncologe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van het afscheid en inderrdaad: dat hakt erin. Zo'n 2 jarig halfbloedmeisje met kroeshaartjes, speen en knuffeltje. Veel te dichtbij. 

Ik kan nog net een uur slapen voor mijn dienst begint. Slapen=reset en reset=slapen. En net oars. En dat ga ik dus doen. 

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net belde oncoloog nog even. De pijnklachten werden weer flink erger vanmiddag. Extra medicatie even. Oxazepam even nu en zonodig zelfs nog keer vanavond en paracetamol vandaag toch 4 x. Pffff even ook de beladenheid besproken omdat mn man in hetzelfde ziekenhuis dit traject kreeg , het fout bleek en hij eraan stierf na een fikse en lange lijdensweg. Ze is zeer begripvol en dat helpt. Nu eerst met hondje wandelen. Tweede oxa zit erin ( slik ik nooit) en straks een goede mok thee maken. En tv aan ter afleiding. En wat haken ofzo.

sorry moest het even kwijt hier. Even delen. Maar ik hou het droog. !!!!!!

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonder er iets vanaf te weten Suikertje wil ik wel zeggen dat ik NIET begrijp, dat mensen hier die in hetzelfde schuitje zitten dit doen. Hoe kan het? Belachelijk. Ook snap ik niet dat je diegene dan niet noemt, omdat ik persoonlijk zo een iemand heel graag van het forum af zie. Of heb je diegene aan de moderators gemeld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei jopie:

Net terug van het afscheid en inderrdaad: dat hakt erin. Zo'n 2 jarig halfbloedmeisje met kroeshaartjes, speen en knuffeltje. Veel te dichtbij. 

Ik kan nog net een uur slapen voor mijn dienst begint. Slapen=reset en reset=slapen. En net oars. En dat ga ik dus doen. 

 

Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi @Lars. en in veel gevallen zijn de medicijnen afdoende hoor. 

@Suikertje, heb je ook te horen gekregen wié haar heeft gebeld? 
Indien je dat niet weet kan het ook zijn dat ook dit weer uit de grote duim komt... 
Indien wel.... blijft het niet goed te praten, maar kan uit een heel goed hart zijn gekomen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het flink heftig, dat die dingen kennelijk gebeuren, suiker, jammer jammer en indiscreet op zijn minst.

Blij dat ik nog contact had met de oncoloog. De fles was erg nabij, zullen we maar zeggen. Nu met de extra oxa zou dat wel heel erg stom zijn natuurlijk. Ik ga vroeg koken en vroeg eten en vooral me afleiden met wat er kan. Ik had na mn opname op hartbewaking kort , zeer kort contact met zoon. Hij appte 1 woord toen ik naar huis mocht ( ," gelukkig") en op advies van oncoloog en huisarts heb ik hem met een vooral heel feitelijke mail verteld van de uitslagen en de opname morgen en de uitslagendatum. Niets gehoord. En dat doet zeer, erg zeer.  Ook een felicitatie bleef uit, maar die kan ik nog snappen omdat het allemaal wel erg raar liep. 

Zo en nu mezelf bezighouden en niet wegzakken in een melancholieke stemming, wat dat is linke soep. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Kohtje:

Goedemorgen allemaal.

Vandaag voor de 3258e keer mezelf beloven om vandaag niet te drinken.
Bij elkaar opgeteld heeft me dat vandaag op de kop af 107 drankloze maanden opgeleverd.Simpel door gewoon elke dag even stil te staan bij het feit dat niet-drinken misschien vanzelfspreken lijkt te zijn geworden maar het niet is...

* dagpact *

 

Lars 

Francoise

Kohtje

 

 

Van harte gefeliciteerd Kohtje, wat een prachtige prestatie!!! 

Aangezien jij ervaren forummer bent, zou je me kunnen vertellen hoe het werk me de 'dagpact'? Wie begint bijvoorbeeld een dagpact en om welke reden? En waarom zetten mensen hun naam eronder? Ben benieuwd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...