Spring naar bijdragen

Zondag 5 november 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal.

wat lees ik een betrokkenheid bij elkaar en voor elkaar. Gaaf vind ik dat. Mooi forum. 

Weer in mn eigen mandje geslapen, nog even kalm aan hier, douchen, hondje en vooral veel rust vandaag. Ik wil straks een schets maken voor de ooit eerder begonnen teken/ schildercursus. Lekker rustig karweitje. Ik doezel hier nog effe. En maak er een droge dag van.  Tot later. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kohtje:

Goedemorgen allemaal.

Voor ik aan het actieve deel van de dag begin eerst met mezelf afspreken: vandaag drink ik niet.
Daarom:

DAGPACT

Lars

Kohtje

Das heel goed gezegd. Ik doe mee:

Herstel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Gisteren een verschrikkelijke drukke dag gehad
en vandaag dus een gat in de dag geslapen.
EN strompelend de trap afgegaan omdat mijn voeten 
echt nog niet aan bewegen toe zijn... pffff, wat een gedoe... 
Maaaarrrrr, de koffie en thee staan klaar lui. 
1122248.jpgAfbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamasterAfbeeldingsresultaat voor zero cola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Kohtje.

mooie en pittige plannen, Suikertje. Heel veel succes. En hopelijk komt er een goede oplossing voor het insuline en pillengebeuren. 

Hier nog ff doezelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je, Suikertje.

Wat voor een schets, Herstel?
Ik vind juist schetsen een van de meest intensieve delen van het hele proces dat tot een schilderij moet leiden.
Het kijken, zoeken, uitproberen, weer kijken, zoeken, uitproberen, weghalen, anders doen, weer weghalen, kijken, uitproberen, weghalen,
nog eens proberen, weer kijken, Hmmmmmm..... nou nee, weghalen, opnieuw, zoeken, uitproberen.... grrrr.r..... Nee!! frommelfrommel, weggooien,
nieuw papier en kijken, zoeken, uitproberen, weer kijken, zoeken, uitproberen, weghalen, anders doen, weer weghalen, kijken, uitproberen, weghalen,
nog eens proberen, weer kijken, Hmmmmmm..... nou nee, weghalen, opnieuw, zoeken, uitproberen.... grrrr.r..... Nee!! frommelfrommel, weggooien,
nieuw papier en kijken, zoeken, uitproberen, weer kijken, zoeken, uitproberen, weghalen, anders doen, weer weghalen, kijken, uitproberen, weghalen,
nog eens proberen, weer kijken, Hmmmmmm..... nou nee, weghalen, opnieuw, zoeken, uitproberen.... grrrr.r..... Nee!! frommelfrommel, weggooien,
nieuw papier en kijken, zoeken, uitproberen, weer kijken, zoeken, uitproberen, weghalen, anders doen, weer weghalen, kijken, uitproberen, weghalen,
nog eens proberen, weer kijken, Hmmmmmm..... nou nee, weghalen, opnieuw, zoeken, uitproberen.... grrrr.r..... Nee!! frommelfrommel, weggooien,
nieuw papier en kijken, zoeken, uitproberen, weer kijken, zoeken, uitproberen, weghalen, anders doen, weer weghalen, kijken, uitproberen, weghalen,
nog eens proberen, weer kijken, Hmmmmmm..... nou nee, weghalen, opnieuw, zoeken, uitproberen.... grrrr.r..... Nee!! frommelfrommel, weggooien,
nieuw papier en kijken, zoeken, uitproberen, weer kijken, zoeken, uitproberen, weghalen, anders doen, weer weghalen, kijken, uitproberen, weghalen,
nog eens proberen, weer kijken, Hmmmmmm..... nou nee, weghalen, opnieuw, zoeken, uitproberen.... grrrr.r..... Nee!! frommelfrommel, weggooien,
nieuw papier en kijken, zoeken, uitproberen, weer kijken, zoeken, uitproberen, weghalen, anders doen, weer weghalen, kijken, uitproberen, weghalen,
nog eens proberen, weer kijken, Hmmmmmm..... nou nee, weghalen, opnieuw, zoeken, uitproberen.... grrrr.r..... Nee!! frommelfrommel, weggooien,
nieuw papier en etc. etc. etc........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 

De klok meer dan rond geslapen en dus ook weer een goed verfrommelde kop. Ach....als dat alles Is. 

Beetje (erg) stijf, maar nergens pijn. Dat Is mooi. Straks dus lekker superrustig loopje voor het herstel. 

Vanmiddag even t bos in met oudste kleindocher.  9 jaar oud: een perfecte leeftijd voor het bos, maar ook voor een kijkdoos. Eigenlijk vind ik dat zelf gewoon leuk maar misbruik haar. Een goede kijkdoos Is bijna magie....  zeker als je de raampjes beplakt met de gele cellofaantjes van rang-snoepjes. 

Nou ja...geblaat ..... Fijne dag allemaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook hier een hele goede morgen,

Alweer gewerkt, en nu lekker aan de koffie
Voel me steeds een beetje beter
Ga langzaam mijn hele voedingspatroon omgooien, en goed letten op balans rust en beweging
Want altijd maar moe zijn, is heus niet leuk hoor

Herstel,
Ben onder de indruk van je verhaal
Veel sterkte, en rustig aan.
Er komt heel wat op je pad in dit leven
Sterkte in elk geval

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is hij weer mooi vandaag Kohtje,  :) en die van gisteren ook! Toch een extra feestje om je naam onder te zetten. 

Gisteravond Halloween feestje voor de buurtkinderen van een vriendin. Mijn vriendinnen gingen aan de drank. Na het feestje naar huis op de fiets dacht ik 'wat lachen die mensen nou'. Was ik vergeten me om te kleden. Dus dat overkomt me ook gewoon zonder alcohol.

En blijkbaar was ik niet eens eng.  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...