Gast Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Hoihoi allemaal. Gelukt! Veel langzamer dan ik Had gehoopt en verwacht. Veel minder regelmatig dan ik Had gehoopt en verwacht. Maar...... niets kapot!!!! En genoten! Geen pezen, schenen, onwillige grote tenen, pijnlijke voetbotjes die me dwongen te stoppen. Geen extreem hoge hartslag. Enkel spieren en een rooie kop die me de hele tijd zeiden: "hè ouwe, nie zo hard joh!" De kop voor de langere afstanden (het uren genieten in een natuurgebied) Is er dus af. Maar er Is nog wat training te doen voordat ik me inschrijf voor dit soort afstanden. Goed om te weten. Ik ben blij. Stijf maar blij. Nu eten. En slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Knap hoor Jopie ik doe het je niet na Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 1 uur geleden zei rapilos: Dan moet je hond inmiddels wel stok oud zijn Asterix Hoe gaat het met je vrouw inmiddels ? De hond is in 2011 overleden, nu kunnen we niet meer weg want de vrouw is niet in orde. Nog steeds niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Slaapkamerogen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 @Herstel hoe ga jij? @Suikertje hoe is het met je date afgelopen. @Reacher waar zit gij en @lieve? Iemand nog leuke plannen voor vanavond? Ik niet zou wel eens weg willen maar ja waar moet je heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 @fleurtje koffers al klaar staan? Heb nog een foto gevonden van je vorige reis kruidenthee67 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Seks met de tandarts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Tandarts zal anders wel blij zijn met seks waarbij de tanden uit kunnen rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Lars....!!! Ik lach me kapot....o wat errug. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Wat stopt ze in haar doosje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Goeieavond allemaal. Ik ben daarnet teruggebracht naar huis. Door de vrienden waar ik was. Rare dagen dus, en best beangstigend weer , mn rikketik.. De vriend had me donderdagavond laat gevonden en heeft 112 gebeld. Dus ik lag effe na. 12 uur. In de nacht ( dus t begin van mijn verjaardag) op de hartbewaking. Mijn rikketik heeft wel een dreun gehad, maar gelukkig geen infarct. Tja, mn 60 e werd een zeer gekke verjaardag. Ik ben ontzettend lief gesteund door de vrienden kon daar prettig logeren, , heb goede adviezen van de cardioloog en de huisarts gehad. De medicatie gaat ook zijn werk doen, veel minder benauwd en pijn nu ook te doen. Ik heb zulke lieve berichtjes, kaartjes, appjes enzo gehad. En nu een aantal prachtige boeketten , die bij mijn deur stonden. Straks met hondje een kort rondje en dan lekker vroeg ons mandje in. En uiteraard kurkdroog. En mijn feestje hou ik tegoed. De leveranciers waren allemaal vol begrip. De slager belde zelfs nog om te horen hoe het ging, de bakker mailde net als de serviesverhuur. Heel speciaal. @QianZhongshu, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Fijn dat alles goed gaat. Mooie datum @Bor, fijne dag gehad? @Lars, fijn dat je je jongste dochter uitgebreid gezien en gesproken hebt. Lekker volop bijgekletst? Iedereen een mooi avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Goedenavond allemaal Bor en Herstel nog proficiat (beetje laat maar toch) En Herstel, dat is schrikken geweest voor je! Gelukkig ben je goed en liefdevol opgevangen. Qian gefeliciteerd met de kleine! Fijn dat de bevalling goed verlopen is. Puntgave kindjes na een keizersnede hè, worden niet fijngedrukt tijdens het ter wereld komen:) Harp, fijn dat je toch wat hulp had. Wanneer kan je er in denk je? Lars, fijn dat je dochter weer terug is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Wat fijn @Harp. Ja ik heb een mooie dag gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Ik loop een beetje te zoeken naar wat ik moet doen vanavond. Soms nog wel eens lastig, op dit soort avondjes alleen dronk ik altijd en ging dan vervolgens mensen bellen om bij te kletsen. Heb toch een raar gevoel van gemis ofzo, is dat gek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Nee hoor is niet gek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 O dat is jammer, dan duurt het inderdaad wat langer als je moet werken. Maar gelukkig dat jullie wel zijn opgeschoten dan vandaag. Prettig dat dat in harmonie kan ook. Het is meer dat ik een nieuwe invulling zoek ofzo. Dat bellen resulteerde na een hoop wijn ook in gesprekken die ik de volgende dag grotendeels vergeten was. Dát mis ik dan weer niet, dat afvragen wat ik nu weer had gezegd of afgesproken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Nee, da's niet gek...je doorbreekt een vertrouwd patroon en je hebt een hoop tijd over. Als iedereen hier in huis dan lekker bezig is...dan voelde ik me alleen, nutteloos...enorme trigger. En ben op die momenten vaak voor de bijl gegaan. Nu niet meer. Inderdaad andere invulling. Succes Nicky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Trigger is het inderdaad. Kort geleden zou ik van tevoren hebben gezorgd voor voldoende wijn in huis. Ik zou me er zelfs op hebben verheugd. Een heerlijk avondje voor mezelf alleen. Met wel wat spijt de dag erop vanwege een duf hoofd maar die avond maakte dat dan goed. Nu ik niet meer drink, valt dat beloningsgevoel weg. Ik vind het nog steeds iets geks, ik wéét dat het slecht voor me was en dat het eigenlijk veel stuk maakte. Maar mijn gevoel zegt dat er iets fijns mist. Raar iets blijft dat toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 (bewerkt) Francoise.. Was hartbewaking. Geen eerste hulp. Ik heb een hartkwaal. Was waarschijnlijk allemaal mede door de fikse stress van de dagopname gekomen. En ik was al veel te moe. Morgen ga ik lekker wat haken en tekenen. Even heel rustig aan. Herkenbaar je verhaal Nicky. Ja .. Missen.... Maar eigenlijk als kiespijn toch? 4 november 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Het heeft mij heel erg geholpen die momenten goed in beeld te krijgen, bewust te worden, wat ik voelde en dacht. Heel proces...maar het is het waard. En durf nu voorzichtig te zeggen dat het wat makkelijker wordt, er rust komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Missen als kiespijn is wat mijn hoofd zegt Herstel. Gevoel wil daar nog niet altijd aan helaas. Ik ben me er inderdaad goed van bewust nu Kruidenthee. Ik ben gewoon ongeduldig, ik vind dat het klaar moet zijn met die gedachten aan de alcohol. Zo werkt het alleen niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Spirit welterusten! Ook een droge afmelding, morgen 4 weken:) Herstel wat heftig weer, lees het nu net pas. Rustig aan en fijn dat je weer te lezen. Mis dat ge-app en gebel onder invloed eigenlijk niet. Er was bij mij weinig echts aan wel schaamte de volgende dag en van alles en nog wat beloven om het vervolgens nauwelijks na te kunnen komen. Schaam mij daar nog steeds diep over. Dat was niet ik maar het teveel aan alcohol, nep ontspanning, een vlucht. Nee ik deal met wat ik kan en hoe ik nu ben, 10 keer meer waard. Ja sorry ben nog zeer gemotiveerd en ineens heel erg anti alcohol haha hoop dat dat zo blijft. Althans dat het niet verwaterd want ik wil echt nooit meer naar dat gedoe terug, wat voelde ik mij de volgende dag altijd ellendig en de afkick was ook horror, nee dat wil ik niet weer over doen. Hoe ouder ik aan het worden ben hoe afgrijslijker de afkick. En dan ben ik nu 44 kun je nagaan als ik nog jaren had door gegaan, was echt mijn dood geworden. De hoeveelheden werden ook steeds meer, enge verslaving is het. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Leuk optreden gehad. Film gezien en feest. Laat, maar droog, naar bed. Had tijdens feestje best even zin in iets alcoholisch. Eind van het alcoholloze jaar is in zicht. Zet dat de deur toch weer iets open? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Fijn dat je het droog kon houden, Lika. En die open deur... daar ben je zelf de baas over, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 3 uur geleden zei Lika: Leuk optreden gehad. Film gezien en feest. Laat, maar droog, naar bed. Had tijdens feestje best even zin in iets alcoholisch. Eind van het alcoholloze jaar is in zicht. Zet dat de deur toch weer iets open? Lika, op mijn draadje bij de anti-rokersvereniging hebben we het er al over gehad. Helaas voor mensen als wij, de zin om die deur open te maken blijft. Tenminste, bij mij is dat, zelfs na 2 jaar, nog altijd zo. Maar Bob zegt het al, je bent er zelf de baas over. Dat nooit, nooit, nooit meer mogen “meedoen”. Dat is onze pech, we moeten daar mee leven. Maar juist omdat we die ene deur (de alcoholdeur) dicht houden blijven al die andere deuren open. En achter die andere deuren zitten ook leuke dingen. En al die deuren gaan een voor een, en dan soms ook nog maar heel langzaam open. En soms vraag je je af of het al die moeite loont wat er zich achter al die deuren bevindt. Wat er achter de alcoholdeur is te vinden weten we al !!! En ik wil weten welke andere leuke dingen er achter die andere deuren zitten. Niet omdat ik alcohol niet leuk vind, maar omdat ik op mijn 58ste steeds minder tijd krijg om daar achter te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden