Lika Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Goedemorgen allen. @Herstel sterkte. Wat rot voor je. @bolletje hoe is het nu? En Herstel en Bor beiden alsnog gefeliciteerd, Lekker dagje voor de boeg. Ik speel toneel. Gisteren opgetreden en vandaag weer. Leuk. Verder gaan de moeilijke gesprekken hier door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Goeie morgen allemaal, Geniet er maar van Lika. Wanneer zien we je op de tievie? Hier gaat het redelijk. Doordat ik een paar dagen al bezig ben met rustig adem halen en daar heel erg op te letten overdag, gaat het slapen 's nachts veel beter. Ik slaap niet veel eerder maar word niet zo vaak wakker. Verder heb ik twee dagdelen extra gekregen van de W.M.O. Dit om zaterdags in een lunchroom te gaan werken zodat het weekend niet zolang duurt. Verder loopt de indicatie op de dagbesteding gewoon door. Dat is al een geruststelling. Vandaag maar eens de tuin in, het wordt hier 17 gr. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Goedemorgen allemaal. Eerst maar eens m'n basis voor vandaag: daGpACt: Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Q. welkom hier en proficiat met de kleine spruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Als je die ene te dikke en te oude debuterende actrice ziet, ben ik het Bol! fijn dat je beter gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 QianZhongshu gefeliciteerd met de terwereldkoming van je dochter. Maak jij er dan maar een mooi vaderschap van. QianZhongshu reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Goedemorgen allemaal. De koffie al op en met mijn bus en in de hardloopkleding op locatie. De 25 km toppenloop. Het ís zover. Nu de nervositeit laten gaan en zuiver genieten. That's what it s all about. Tot over enkele uren. Wellicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Heel veel plezier meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Veel plezier @jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 GO, GO, GO, JOPIE... OVER THE TOPPEN !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Geef er een lapje op @jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Nog een late fijne verjaardag @Bor. Ouwe pannekoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Goedemorgen! De zon schijnt heerlijk hier. .daGpACt: Lars Kohtje francoise Bor Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Goedemiddag! Oh Fleur ik wil wel mee naar Tenerife! Ik heb een hele vrije dag voor me. Zoo lekker! ! Hoe ga ik die es invullen? In elk geval weer bladeren aan harken in de tuin, wat klusjes en hopelijk ook nog een wandeling. Mooi weer! Fijne dag allemaal eerst pap en proper maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Goedemiddag allemaal, Hard gewerkt vanochtend op 2 verschillende huishoudadresjes Nu hier nog aan het werk, maar echt geen zin meer in Straks misschien alleen even strijken Moet vanavond ook weer werken Ja,ja, voor niks gaat de zon op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Of gewoon even zitten op de bank Rapi. Strijken kan ook morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Fleur alweer op vakantie, mèèèn, de laatste dat ik ben geweest was in 2004. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Heb ook op de bank gezeten hoor SoWhat Gehangen kan je beter zeggen. Ga zo wel op mijn gemakkie strijken Dat is lang geleden asterix ! Ook nooit eens een dagje weg of zo ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Heb allemaal een goed en droog weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 9 minuten geleden zei Skyer: Heb allemaal een goed en droog weekend! Dank je Skyer Jij ook ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Wel eens een dagje, Rapi, na 2004 werd onze hond te oud om alleen te laten, dus gingen we maar niet meer. Och, wat een goed hart heb ik toch, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Dan moet je hond inmiddels wel stok oud zijn Asterix Hoe gaat het met je vrouw inmiddels ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Leuke dag gehad. Blij om haar weer te zien. Nog lang niet bij gepraat maar dat komt wel. Nu knallende koppijn maar dat gaat vast weer over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden