Spring naar bijdragen

Maandag 23 oktober 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen de week is weer begonnen. Drukke week voor de boeg voor mijn doen. Kijken bij de kringloop en gesprekje. Naar de psycholoog naar de astma verpleegkundige en naar de ergo therapie daarnaast natuurlijk naar de dagopvang 

Dagpact: 

Lars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knak kreun, boink, plik, boem. Goeie morgen. Beetje last van m'n rug. Nou zou je zeggen, waardoor krijg jij nu last van je rug, je werkt helemaal niet, maar ik gebruik nog steeds een ventilator 's nachts en die heeft wat te hard gestaan op m'n rug.

Maar dadelijk weer lekker werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Kohtje:

Net nog even met veel genoegen naar m'n gezaagde kastklepje gekeken..
Wat zal ik nu weer eens voor 'onmogelijks' verzinnen? 't Moet natuurlijk wel binnen de mogelijkheden blijven.. B)

Schitterend Koh. 
Je doet me een beetje aan Kees denken, hij kan ook hopeloos opzien tegen een klusje... uitstellen, uitstellen, uitstellen. 
En dan eindelijk ermee aan de slag en dan blijkt het een fluitje van een cent te zijn :) 
Helaas werkt het niet erg stimulerend in de zin dat hij vervolgens direct door wil naar een nieuwe klus.... 
.... er moet natuurlijk eerst bijgekomen worden van ..... :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, AJAX gewonnen, heerlijk!

Rustig weekje voor de boeg. Vandaag wel even contact opnemen met de psychiater ivm bijwerkingen afbouw medicatie. Dat gaat helemaal niet goed namelijk. Gelukkig kan ik wel gewoon mijn ding blijven doen. Vrijdag echt beginnen met vrijwilligerswerk, echt zin in.

Veel plezier met klussen Kohtje.

Jammer Herstel, kom in het vervolg gewoon hier als het lastig is. Beterschap met je hondje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag doe ik weer mee met het dagpact! Vanmiddag gesprek bij de Brijder, deze week een aantal gesprekken daar. Voelt goed, actief ermee aan de slag blijven, heb ik op lange termijn zeker nodig. Zeker als de onverschilligheid om de hoek komt kijken. Daarnaast ben ik een enorme pleaser daardoor ver over grenzen heen, ook daar mee aan de slag. Dan vinden ze mij maar niet altijd aardig....oeh lastig iets voor mij maar zie wel de noodzaak ervan in om daarmee aan de slag te gaan.

Sterkte met je rug Bol!! Fijne dag allen.

Dagpact: 

Lars

jowan

Kohtje

Francoise

Smaragd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kohtje:

Net nog even met veel genoegen naar m'n gezaagde kastklepje gekeken..
Wat zal ik nu weer eens voor 'onmogelijks' verzinnen? 't Moet natuurlijk wel binnen de mogelijkheden blijven.. B)

Begin maar eens met een fotootje, vriend!!!!!!

 

En goedemorgen allemaal. Ik ben vrij vandaag. 1 dagje. Heerlijk. En het ís droog dus ik kan even naar t lek kijken. Alleen kijken zal wel niets helpen maar het ís een begin (en de ducttape ligt klaar. Tnks koh)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herstel wat jammer....had het eerst gemeld voordat je was gaan drinken. Makkelijk gezegd, ik weet het maar als ik zo een giga trek zal gaan krijgen heb ik met mezelf afgesproken het nu eerst hier te melden, wel zo fair naar mezelf en de forummers hier. Hoop dat de schade mee valt!!! Sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...