jowan Geplaatst 10 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Vandaag neem ik die eerste niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 (bewerkt) Mogge 10 oktober 2017 bewerkt door Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 Goedemorgen allemaal Ik doe met je mee jowan. Dat bevalt me nog steeds prima. Dagpact: jowan Rosa jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 Goedemorgen Dagpact: jowan Rosa Lars jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 Goedemorgen allen. Van harte welkom op deze dinsdag. Hartstikke donker buiten. Zou zo graag slapen. Maar ik doe het niet... zet 'm op allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 Goedemorgen Te laat wakker maar niet erg moet toch laat werken vandaag. Bolletje, ik hoop dat t een mooie uitvaart was en jullie troost hebben kunnen vinden bij elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 Zeilbootmenneke, als je op de bodem zit kun je alleen nog maar naar boven Kom op! kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 Goedemorgen, Mag van mij licht worden, erg zacht buiten. Aankomend weekend 20 graden en veel zon, dus iets om naartoe te werken deze week Mijn hoofdpijn is helemaal over, gelukkig, heerlijk. Je vergeet vaak te snel hoe heerlijk het leven is, als je geen pijn hebt... Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 Goedemorgen frummers. Verslapen.... maar eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 Fijn dat de hoofdpijn weg is Toine. Mooi weer dit weekend? Yessss.... Dan zorgen dat ik lekker 'niks moet'... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 Dagpact: jowan Rosa Lars Reacher jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 @kruidenthee67 goedemorgen! Lars heeft me aangestoken ik ben helemaal niet lekker. Zere keel, hoesten. Griep heerst. En ik ben thee aan het drinken en nu zie ik dat het zakje er helemaal niet in hangt. Arme ik! Bolletje: ik hoop dat het vandaag een beetje gaat. Ik ga naar het werk, de rest aansteken. Gedeelde smart is halve smart. ( hoi Smart Jij moet heel blijven hoor ). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 Ben ik echt even heel blij dat wij niet dezelfde baas hebben (hoop ik dan maar), hahaha. Maar zonder gekheid, beterschap reacher. en troost je: heet water, zonder thee dus, is eigenlijk wel heel gezond op de nuchtere maag. Liefst met wat citroensap er in nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 Las net even heel snel de draad van gisteren. Heel triest bericht van Zeilboot, als iemand zich bewust aan het dooddrinken kan hij/zij toch gedwongen worden opgenomen? Dit in verband met 'gevaar voor zichzelf of de omgeving', in dit geval 'gevaar voor zichzelf'... Ik weet niet meer wie, maar volgens mij heeft hij een maatje hier, weet hij/zij waar hij woont, dan kunnen de hulpdiensten daarnaartoe gestuurd worden. Zou niet de eerste keer zijn dat dat via het forum gebeurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 @Reacher Beterschap! En inderdaad, warm water met citroen is heel goed om de dag te starten. Alhoewel de meningen daarover verdeeld zijn @bolletje Ik hoop dat het een mooi afscheid was. @zeilbootbewoner Ga je nou wat doen, of gooi je weer alleen wat verontrustends op het forum om vervolgens weer niets van je te laten horen? Voor iedereen een hele fijne dag! Ik ga even naar buiten, frisse neus halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 Dat is Spirit Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 Goeie morgen lieve mensen, Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen doen en laten ook ZBB. Als hij hier voor kiest, dan zit ie nog niet helemaal aan de grond. Ik denk dat hij wel weer een keertje terug komt maar als hij zelf (nog) niet geholpen wil worden, kan niemand iets doen. Nu is hij vreselijk kwaad, misschien op alles en iedereen maar hij heeft z'n eigen verantwoording over zijn drankgebruik, niemand anders. Gisteren is het goed gegaan mede door de a.d. Heb zelfs naar de kist van mijn broer gekeken iets waarvan ik dacht niet te kunnen. Ben alleen naar het crematorium geweest en ook weer terug gegaan maar had geen zin meer om gisteren nog te schrijven. Ben trots op mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 Goedemorgen allemaal. En vanmorgen bolletje even in het heel bijzonder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 Goedemorgen allemaal, Goed hoor Bollie Dat heb je dan ook maar weer achter de rug he Hier rustig ochtendje Vanmiddag werken Ga lekker rustig aan doen vandaag Hoesten lijkt eindelijk ietsje minder te worden (na 6 weken ) Vanaf donderdag weer nieuwe client, en misschien nog eentje erbij, maar dat hoor ik nog Voorlopig eerst maar even genieten van mijn vrije uurtjes Straks ochtendgym Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 Goedemorgen Blij dat het goed is gegaan Bolletje Geniet nog even van je vrije uurtjes en gym rapilos rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 Goedemorgen allemaal. Goedemorgen lieve bolletje! Diep en lang geslapen en tóch lekker uitgerust. Koffie (eerst water, dank kohtje, dacht ik te weinig aan) en een boterham. Nog even met t ouwe gebit, de drukplekken van de nieuwe zijn nu wel echt op hun hoogtepunt. .. ook dat gaat over en ook dat hoort erbij. Morgen bijslijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 Oi..... Dagpact; jowan Rosa Lars Reacher Bor Kohtje Zo zie ik maar dat zelfs routine nooit vanzelfsprekend is.. was 'vergeten' me op het dagpact te zetten.. Morgen bijslijpen.. kunstgebit dan. Hoop dat je gebit snel lekker 'zit' jopie.. mondpijn is zo allesoverheersend. Eén van mijn (natuurlijke) snijtanden is ooit bijgeslepen, daar was een klein hoekje af. Nooit last van gehad maar een vervangende tandarts vond dat nodig, niet vanwege 'gevaar' maar gewoon esthetisch gezien. Sindsdien kan ik niet meer nagelbijten, die tand is domweg te bot geworden. Eigenlijk is élke pijn allesoverheersend. Zowel fysiek als mentaal. Maar daar is het ook voor bedoeld natuurlijk, om te waarschuwen... Soms gaat het echter net als met die autoalarmen. Ze gaan zo massaal af dat er geen mens meer naar omkijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 10 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 Mogguuhh, droge melding van gisteren Dagpact; jowan Rosa Lars Reacher Bor Kohtje MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden