Spring naar bijdragen

Dinsdag, 10 oktober 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Mag van mij licht worden, erg zacht buiten.

Aankomend weekend 20 graden en veel zon, dus iets om naartoe te werken deze week :)

Mijn hoofdpijn is helemaal over, gelukkig, heerlijk.

Je vergeet vaak te snel hoe heerlijk het leven is, als je geen pijn hebt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@kruidenthee67 goedemorgen! :heart:

Lars heeft me aangestoken :mellow: ik ben helemaal niet lekker. Zere keel, hoesten. Griep heerst. En ik ben thee aan het drinken en nu zie ik dat het zakje er helemaal niet in hangt. :( Arme ik! 

Bolletje: ik hoop dat het vandaag een beetje gaat. 

Ik ga naar het werk, de rest aansteken.  :devil: Gedeelde smart is halve smart. ( hoi Smart Jij moet heel blijven hoor :D).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik echt even heel blij dat wij niet dezelfde baas hebben (hoop ik dan maar), hahaha. 
Maar zonder gekheid, beterschap reacher. 
en troost je: heet water, zonder thee dus, is eigenlijk wel heel gezond op de nuchtere maag. 
Liefst met wat citroensap er in nog. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Las net even heel snel de draad van gisteren. 
Heel triest bericht van Zeilboot, als iemand zich bewust aan het dooddrinken kan hij/zij toch gedwongen worden opgenomen? 
Dit in verband met 'gevaar voor zichzelf of de omgeving', in dit geval 'gevaar voor zichzelf'... 
Ik weet niet meer wie, maar volgens mij heeft hij een maatje hier, weet hij/zij waar hij woont, dan kunnen de hulpdiensten daarnaartoe 
gestuurd worden. Zou niet de eerste keer zijn dat dat via het forum gebeurt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Reacher Beterschap! En inderdaad, warm water met citroen is heel goed om de dag te starten. Alhoewel de meningen daarover verdeeld zijn

@bolletje Ik hoop dat het een mooi afscheid was.:rose:

@zeilbootbewoner Ga je nou wat doen, of gooi je weer alleen wat verontrustends op het forum om vervolgens weer niets van je te laten horen?

Voor iedereen een hele fijne dag! Ik ga even naar buiten, frisse neus halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve mensen,

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen doen en laten ook ZBB. Als hij hier voor kiest, dan zit ie nog niet helemaal aan de grond. Ik denk dat hij wel weer een keertje terug komt maar als hij zelf (nog) niet geholpen wil worden, kan niemand iets doen. Nu is hij vreselijk kwaad, misschien op alles en iedereen maar hij heeft z'n eigen verantwoording over zijn drankgebruik, niemand anders.

Gisteren is het goed gegaan mede door de a.d. Heb zelfs naar de kist van mijn broer gekeken iets waarvan ik dacht niet te kunnen. Ben alleen naar het crematorium geweest en ook weer terug gegaan maar had geen zin meer om gisteren nog te schrijven. Ben trots op mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Goed hoor Bollie :rose:
Dat heb je dan ook maar weer achter de rug he

Hier rustig ochtendje
Vanmiddag werken
Ga lekker rustig aan doen vandaag
Hoesten lijkt eindelijk ietsje minder te worden (na 6 weken ) :(
Vanaf donderdag weer nieuwe client, en misschien nog eentje erbij, maar dat hoor ik nog
Voorlopig eerst maar even genieten van mijn vrije uurtjes

Straks ochtendgym

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 

Goedemorgen lieve bolletje! :heart:

Diep en lang geslapen en tóch lekker uitgerust. Koffie (eerst water, dank kohtje, dacht ik te weinig aan) en een boterham.

Nog even met t ouwe gebit, de drukplekken van de nieuwe zijn nu wel echt op hun hoogtepunt. .. ook dat gaat over en ook dat hoort erbij. Morgen bijslijpen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oi.....

Dagpact;

jowan

Rosa

Lars

Reacher

Bor

Kohtje

 

Zo zie ik maar dat zelfs routine nooit vanzelfsprekend is.. was 'vergeten' me op het dagpact te zetten..:blush:

 

Morgen bijslijpen.. kunstgebit dan. Hoop dat je gebit snel lekker 'zit' jopie.. mondpijn is zo allesoverheersend.

Eén van mijn (natuurlijke) snijtanden is ooit bijgeslepen, daar was een klein hoekje af. Nooit last van gehad maar
een vervangende tandarts vond dat nodig, niet vanwege 'gevaar' maar gewoon esthetisch gezien. Sindsdien kan ik niet meer
nagelbijten, die tand is domweg te bot geworden.
Eigenlijk is élke pijn allesoverheersend. Zowel fysiek als mentaal. Maar daar is het ook voor bedoeld natuurlijk, om te waarschuwen...
Soms gaat het echter net als met die autoalarmen. Ze gaan zo massaal af dat er geen mens meer naar omkijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...