fleurtje Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Geplaatst 5 oktober 2017 Ik kreeg vanmorgen een berichtje van vriendin/collega. T is te lang om uit te leggen wat in haar me juist irriteert. Laat ons t erop houden dat ze niet altijd zo aardig is voor mijn ziel. Ik nam haar berichtje verkeerd op en toen scheen t licht. Misschien ben ik wel lichtgeraakt. T probleem zit hem dat wanneer ik eenmaal iets verschrikkelijk irritant vind aan iemand, op een punt kan komen dat ik alleen enkel dat nog zie. Dat is niet eerlijk tegenover de persoon in kwestie. Dat kan een aantal kanten opgaan.
Antoinnette Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Geplaatst 5 oktober 2017 Geen idee wat voor exemplaar Kohtje, die er nu op zit is door de schoonmaakster kapot gemaakt.
Kohtje Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Geplaatst 5 oktober 2017 Fleurtje, lief zijn voor jezelf, hè? Je zieltje kan dat wel gebruiken. Suikertje, klinkt als een schoonmaakster om bang van te worden...
Kohtje Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Geplaatst 5 oktober 2017 Stabiliteit is, denk ik, ook niet een statisch iets. Niet alleen herstel is werken, ik denk dat ook stabiliteit werken is. Ik ken niemand die elke dag, elk moment van de dag, jaar in, jaar uit compleet stabiel is... er is altijd wel wát... Maar je hebt luxe paarden en werkpaarden. De één ervaart stabiliteit, de ander ervaart 'wiebels'. Vrede met jezelf hebben komt denk ik het dichtst bij stabiliteit. Mai reageerde hierop 1
Kohtje Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Geplaatst 5 oktober 2017 Dag Bor. Hoe staat de barometer bij jou? Bozig of Niet Bozig? M.a.w. hoe gaat het 'niet roken'?
Sophie60 Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Geplaatst 5 oktober 2017 Goedemorgen op deze stormachtige dag!
Kohtje Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Geplaatst 5 oktober 2017 Een vrij algemeen bekend beeld van de (net) gestopte roker, Bor. Ik denk er zelf ook regelmatig over om maar minderaar te worden, wat roken betreft. Punt is alleen dat ik dan nu eerst meerderaar moet worden, na 77 rookloze dagen. En daar heb ik dan weer niet zo'n zin in. Maar we zitten hier op een alcohol-forum dus ga ik me hier niet schuldig zitten voelen als het de verkeerde kant op gaat. Daar zijn andere fora voor...
rapilos Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Geplaatst 5 oktober 2017 Heb mazzel De client voor drie uurtjes werk, wilde een dagje rust Mij prima hoor, want mag het wel door berekenen Dus...toch op het gemak alle week boodschappen gedaan nu Toch wel trots op het autootje Dat dat zomaar kan, zo lekker, zo luxe, vooral nu het zo stormt Mai en smart reageerden hierop 2
Lars Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Geplaatst 5 oktober 2017 Lekker Rapilos. Hier een rustige ochtend achter de rug. Lekker op de bank gezeten in de huiskamer. Lang koffie gedronken met begeleider. Gepraat over hoe het tot nu toe gaat. Ze zijn hier ook dik tevreden. Moet alleen nog meer vertellen waar ik tegen aan loop sneller hulp vragen. Zelfs het praten zeker zo 1 op 1 lijkt wat beter te gaan
Antoinnette Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Geplaatst 5 oktober 2017 Wat een goede berichten, van rapilos, Herstel, Lars en ook spirit, ik word er helemaal vrolijk van ondanks het barre weer. Bor, ik hoop dat je toch eens helemaal stopt met nicotine Lars reageerde hierop 1
Jannigje Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Geplaatst 5 oktober 2017 Dag allemaal. Na weken van afwezigheid weer een berichtje van mij. @Suikertje, scroll maar even door, ik wil je vrolijke stemming niet bederven met slecht nieuws. Zeven weken geleden ben ik behandeld voor de tumor in mijn lever, vorige week ging ik voor een CT scan, vandaag kreeg ik de uitslag: het was zoals ik vreesde, eigenlijk ergere dan dat. Ik zag het somber in, maar hoopte dat ik het fout had. Maar nee! Het heeft niet geholpen, de tumor is nog even groot. Om helemaal zeker te zijn, moet het nog een keer gedaan worden. Ik heb er weinig vertrouwen in, maar ik heb niet veel keus. @bolletje, nog gecondoleerd met het verlies van je broer. @Lars, fijn dat je weer tehuis bent en je thuis voelt! Verder weet ik even niet te reageren
Antoinnette Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Geplaatst 5 oktober 2017 Och Jannigje, wat vervelend voor je. Ik hoop toch dat ze er nog wat aan kunnen doen. Ik wens je veel sterkte.
Lars Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Geplaatst 5 oktober 2017 Wat verdrietig Jannigje een dikke knuffel voor jou. Vraag je wel om hulp in j omgeving? Niet alleen doen hé?
lady jane Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Geplaatst 5 oktober 2017 Oei Jannigje, dus je onderbuikgevoel klopte. meismeis wat een tegenvaller. ik duim voor je, voor wat het waard is
Lika Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Geplaatst 5 oktober 2017 Ach Jannigje, nee, bah! Wat ellendig. Bah.
Quinn Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Geplaatst 5 oktober 2017 Och @Jannigje wat een rotnieuws. Sterkte, denk aan je.
Mai Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Geplaatst 5 oktober 2017 Onderschat niet de kracht van de maan jopie Jannigje: heftig smart reageerde hierop 1
Jannigje Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Geplaatst 5 oktober 2017 1 uur geleden zei jopie: Hoe is dat voor jou jannigje? Volgens Brigitte Kaandorp “komt het allemaal wel weer goed” , ik heb dat geloof en vertrouwen niet. (Wel mooi nummer van haar) Ik ben moe, en voel me leeg en moedeloos.
Mai Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Geplaatst 5 oktober 2017 (bewerkt) Wat je ook "kiest" jannigje doe het met je "hart" (klinkt allemaal zo brrr van mij) ik hou van jou Een dikke knuf en een voor joop 5 oktober 2017 bewerkt door Mai Jannigje en smart reageerden hierop 2
Mai Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Geplaatst 5 oktober 2017 En nu ga ik eten maken voor zoon en mij hij is jarig vandaag Nix bijzonders Voor hem nu wel (zonder moeder) dan maar met mij en zaterdag met de "familie"
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Geplaatst 5 oktober 2017 1 uur geleden zei jopie: Fleurje... mocht t je weer niet bevallen...dat zij dan zo. Ik mag ik zijn, zolang ik anderen niet opzettelijk bezeer, zonder bespot, uitgescholden of ver-flubberd te worden. Dat recht heb jij niet! *deel bericht verwijderd door moderator* Wanneer heb ik jou uitgescholden of bespot?? En hoe denk jij te weten datt je anderen niet bezeert. Opzettelijk of niet?
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Geplaatst 5 oktober 2017 Ik keek net buiten. Er parkeerde zich een bmw pal tegen mijn fiets. De trapper zit onder de bumper. De fiets geklemt tussen de bumper en de boom. Kan er niet mee lachen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden