jowan Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Goedemorgen Dagpact: jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Vandaag naar huis, Lars? Of bevalt het zo goed dat je nog een nachtje blijft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Ik heb geen idee arts komt straks langs. Voel me op zich wel redelijk alleen erg moe en een hoest die erg vast zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Als verslaafde wil ik steeds alles sneller beter eerder. Ik zou me in moeten houden om niet te vroeg naar huis te willen gaan. Heb je aardig volk in de buurt? Op de kamer? Praatjes maken vind ik wel leuk. Sterkte er mee! Beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Ik lig met een andere man wel gezellig voor zover je het hier gezellig kunt noemen. Verder wacht ik de dokter maar af. Of ik nu tegen de avond naar huis ga of morgenvroeg dat maakt me dan niet zoveel uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Goedemorgen frummers, Regen hier. Buiten gelukkig Binnen staan koffie en thee klaar. Kom maar op met vandaag. Vandaag is 3 oktober: Leidens Ontzet. Mijn ouders waren echt Leidenaars, dus toen ik schoolgaand was gingen wij ieder jaar met de hele familie naar Leiden op deze dag. Er woonde nog één tante en daar aten wij aan het eind van de dag vol festiviteiten hutspot met klapstuk. En oooohhhh, wat was die klapstuk niet te eten. Echt verschrikkelijk. Krijg nog de rillingen als ik er aan terugdenk. Maar het feest was mooi, ieder jaar weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Lars, wat naar dat die hoest zo vast blijft zitten. Zal duimen dat dat ook snel verbetert.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Lars, nogmaals veel beterschap. Geef het de tijd. Dat is belangrijk. Goedemorgen allemaal. Voel me heel moe. Heb heel veel geslapen. Maar komt goed. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Wat idioot Sheila, lees nu pas je posting.... hoe toepasselijk, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Goedemorgen. Vroeg beginnen hier vandaag, wordt een lange dag. Mooi dat je je toch al wat beter voelt Lars, al zal het echte opknappen wel wat tijd kosten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Goedemorgen allemaal. Hè lars! Eerste keer sinds heeeeeeel lang dat je echt THUIS komt man. Jouw thuis. Lekker. Hutspot met Klapstuk.... oeps dat Is jeugdsentiment. Voor iedereen een goede dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 1 uur geleden zei Lars: Goedemorgen Dagpact: jowan Lars Francoise Goede morgen. Nog een droge afmelding van gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 (bewerkt) mogguuhhh......droge afmelding van gisteren... Dagpact: jowan Lars Francoise MarQ 3 oktober 2017 bewerkt door MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Goedemorgen allemaal. fijn lars, toch een beetje gezelligheid. Ben benieuwd wanneer je naar huis mag. Hier ook nu heel aardig geslapen heerlijk is dat. Het wordt nog wel wat met mij. Straksjes naar de nieuwe haakclub. Ben benieuwd. Hondje mag mee. En jahoor hier op 3 oktober zeker hutspot, maar met een lekkere bal gehakt of draadjesvlees. Sinds ik in de leidse regio woon is dat al jaren niet anders. Zeker al 38 jaar. Ik ga niet naar ( gister) taptoe en vandaag de 3 oktoberfestiviteiten, maar de hutspot doe ik wel altijd. Leuk Yvonne, dat je leids bloed hebt. Ik niet , ik kwam met mn 20ste deze kant op. Ik maak er wederom een droge dag van. ( bevalt steeds beter). fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 (bewerkt) Goeie morgen mensen, Vandaag wordt er beslist of ze gaan stoppen met mijn broer of nog niet. Ik heb gisteren tegen m'n neef gezegd dat het wat mij betreft genoeg is, ze zijn kapot. Tijd om afscheid te nemen. Het is zo'n hecht gezin en het huwelijk van mijn broer was zo goed, dus is het erg moeilijk. Verder moet ik vanmiddag, net tijdens die beslissing, naar een lunchroom met mijn s.v.p.ér om te kijken of ik daar ook wat vrijwilligerswerk kan doen. Vervelend maar ik wil ook niet afbellen, dus we kijken wel. Snorri ik heb altijd wat moeite met mensen die hier binnen komen vallen en doen of ze hier al een hele tijd zijn. Dat gevoel heb ik bij jou ook een beetje. Ik heb dan het gevoel dat ik geen kans krijg om aan je te wennen en ga me dan wat onbehagelijk voelen. 3 oktober 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Heel erg veel sterkte, Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Goedemorgen. Dagpact: jowan Lars Francoise MarQ Artax Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 (bewerkt) Dagpact: jowan Lars Francoise MarQ Artax Kohtje Herstel ik heb het gevoel dat de knop nu echt om is, domweg zin in weer een droge dag. 3 oktober 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Haha.. trek dus. Trek in een droge dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 1 minuut geleden zei Kohtje: Haha.. trek dus. Trek in een droge dag... Mooi gezegd, Kohtje. En zo is het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Bolletje, kalmte, moed en wijsheid voor jou vandaag. En laat je niet van de wijs brengen door nieuwkomers hoor... je went er vast wel aan op den duur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden