Gast Geplaatst 11 september 2017 Rapport Share Geplaatst 11 september 2017 (bewerkt) Goedemorgen! Vliegende start voor mij, buurman geholpen met accu problemen. Nu aan de koffie! Fijne dag iedereen! 11 september 2017 bewerkt door Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 11 september 2017 Rapport Share Geplaatst 11 september 2017 Goedemorgen Dagpact: Mootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 september 2017 Rapport Share Geplaatst 11 september 2017 Goedemorgen allen. Iedereen weer klaar voor een nieuwe week? Dagpact: Mootje Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 september 2017 Rapport Share Geplaatst 11 september 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Mootje Lars jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 september 2017 Rapport Share Geplaatst 11 september 2017 Jullie zijn niet echt spraakzaam. Ik ga er vandoor drukke dag vandaag. Vanmorgen naar dagbesteding en vanmiddag komt ergo therapie voor de eerste keer. Heb een fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 september 2017 Rapport Share Geplaatst 11 september 2017 Hee, spraakwaterval! Fijne dag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 september 2017 Rapport Share Geplaatst 11 september 2017 Goedemorgen, eerst zo naar huisarts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 september 2017 Rapport Share Geplaatst 11 september 2017 Goedemorgen, zo weer aan het werk. Utreg gewonnen Yvonne is laat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 september 2017 Rapport Share Geplaatst 11 september 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 september 2017 Rapport Share Geplaatst 11 september 2017 Goedemorgen frummers. Uitgeslapen hier, was een drukke zondag. Vriendelijk zonnetje buiten en binnen inmiddels lekker bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 september 2017 Rapport Share Geplaatst 11 september 2017 Snif, snif. KOFFIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Goeie morgen. Heerlijk geslapen, lekker uitgerust. Wat is dat toch fijn zeg. Dadelijk naar de dagbesteding lekker hobbyen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 september 2017 Rapport Share Geplaatst 11 september 2017 Heerlijk Bol, lekker van genieten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 11 september 2017 Rapport Share Geplaatst 11 september 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 september 2017 Rapport Share Geplaatst 11 september 2017 Goedemorgen, ook van mij. Dagpact: Mootje Lars jowan Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 september 2017 Rapport Share Geplaatst 11 september 2017 Hier is de spraakwaterval nog even gestremd. De sluiswachter is nooit zo vlot als dat ik zelf ben... ondertussen vormt zich een klein spraakstuwmeer, dus WEEST VOORBEREID!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 september 2017 Rapport Share Geplaatst 11 september 2017 Sheila, heb jij een geel autootje met oranje zwaailichten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 september 2017 Rapport Share Geplaatst 11 september 2017 Goedemorgen Asterix en Kohtje. Jeetje Kohtje, wat ben je allemaal van plan dan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 september 2017 Rapport Share Geplaatst 11 september 2017 Eigenlijk niks, Yvonne. Ik denk dat dat berichtje zélf al even het openen van de spraaksluis was.. en dat 't nu weer over is. 't Sop is de kool weer niet waard... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 september 2017 Rapport Share Geplaatst 11 september 2017 Ja Herstel, van een mug een olifant gemaakt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 september 2017 Rapport Share Geplaatst 11 september 2017 1 minuut geleden zei Kohtje: Ja Herstel, van een mug een olifant gemaakt.. Hm, was wel 'in' voor een mooie 'Koh-verhandeling' ..... Komt misschien dan nog wel... Oei Sheila, waterschade is niet leuk... Ik ga er weer vandoor lui, eerst de ramen boven even goed dicht doen want zie weer een buitje naderen... Maak er een mooie dag van... dansen in de regen of zoiets smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 september 2017 Rapport Share Geplaatst 11 september 2017 Goedemorgen, Ha Joop, ja... werk is leuk, maar vreet behoorlijk energie. En ikzelf heb die energie ook voor andere zaken nodig... liever zelfs. Fijne dag mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 september 2017 Rapport Share Geplaatst 11 september 2017 Wanneer je werk doet wat je leuk vind, geeft het juist energie in mijn ogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 september 2017 Rapport Share Geplaatst 11 september 2017 Je hebt mooie ogen, toine. Maar je hebt min of meer wel gelijk. Mijn ervaring is dat werk dat ik niet leuk vind energie slurpt, die gaat vooral in de weerstand zitten.. en voor werk dat ik wél leuk vind blijk ik méér dan voldoende energie te hebben. Mits de tijd waarin dat werk zich afspeelt (liefst ruim) voldoende is, dus dat het niet alléén maar werken en dan al gauw weer 'moeten' is.. Hierbij moet ik dan wel aantekenen dat ik al jaren geen werk in dienstverband meer doe. Al jaren scharrel ik hier en daar wat bij elkaar met werk dat ik leuk vind en dáár moet dan weer de kanttekening bij dat ik (we) niet afhankelijk ben/zijn van dat "scharrelinkomen"... als dát zo zou zijn zouden we zelfs niet in een campertje kunnen wonen, m.a.w. 't stelt niks voor, dat inkomen van mij. Financieel gezien dan, want in onze relatie zorg ik voor de mogelijkheid van 2 hondjes, oude hobbyauto's, een (redelijk) schoon huis, eten op tafel... kortom, mijn inkomen bestaat uit 'huisvrouw' zijn... Dat is zo gegroeid en we zijn daar tevreden mee. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophie60 Geplaatst 11 september 2017 Rapport Share Geplaatst 11 september 2017 Goedemorgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 11 september 2017 Rapport Share Geplaatst 11 september 2017 Dagpact: Mootje Lars jowan Kohtje Muffin Hi, even weekje in België. Is altijd gevaarlijk maar so far so good. Heb contact met mijn AA club in Panama, per whatsapp. Zit wel goed, hou alle de AA principes in gedachte. Ben nog ni toe aan de satppen maar hou wel altijd voor ogen: te accepteren de dingen die je niet kan veranderen, de moed opbrengen om te veranderen wat je kan en de wijsheid vinden om het verschil te zien (vrije vertaling van Muffin). Wie had dat ooit gedacht dat ik mijn ding zou vinden in de AA. Wel het "back to basis" AA, op zijn Amerikaans (de groep in Panama bestaat sinds 1945). En dan vooral het spirituele (wat ik in België niet vind), dat heeft toch wel zijn effect op mijn doen. Voor de eerste keer in 30 of 40 jaar drinken een maand sober, zonder antabuse. Ik wens iedereen een gezonde, "droge" en blije week toe. Kohtje, kruidenthee67, jowan en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden