jowan Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Goedemorgen Dagpact jowan Mootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Goedemorgen frummers. Buiten is het inmiddels licht én droog. Mensenkinderen wat een water is er gisteren gevallen... Binnen brandt de lamp en staan koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Goedemorgen, weer een mooi citaat Sheila.... Als we volgens deze leven vandaag kan het niet mis gaan. Windkracht 30 gemeten bij Orkaan Irma, wij hebben al code rood bij windkracht 6-7, er vallen dan zelfs blaadjes van de boom bij ons, jaja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 1 uur geleden zei Mootje: Dagpact jowan Mootje tinto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Citaat van de dag: HET VERLEDEN KAN NIET VERANDERD WORDEN . MAAR DE TOEKOMST HEB JE ZELF IN DE HAND ............onbekend........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 "Als je dan toch eens valt, raap dan telkens iets op." Sophie60 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Goeie morgen, Dadelijk naar de dagbesteding. Vandaag een hele dag, dus heerlijk genieten van de mensen en de dingen die ik maak. Ik heb het goed mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Dagpact jowan Mootje tinto Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Goedemorgen natuurlijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Een hele goede morgen allemaal, Straks om 11.00 beginnen, dus relexed opstarten vandaag Yvonne. Hier niets geregend gisteren Wij boffen maar Bol, Harstikke fijn om te horen, dat je weer zo opgewekt ben de laatste tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Ah.. citaten en spreuken. Gek op."Als je gezicht verlopen is kun je het bij de plastisch chirurg laten verlengen". jowan en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 "Wie geen probleem heeft met alcohol, heeft ook geen probleem met geen alcohol." (Beetje bij de les blijven..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 1 uur geleden zei jowan: "Als je dan toch eens valt, raap dan telkens iets op." Super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Mogguh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 "Geloof niet alles wat je denkt" Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 "Wie van orde houdt, is gewoon te lui om te zoeken." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Hahaha....ik ben na bijna 50 jaar zoeken wel klaar met zoeken...pffff...zo vermoeiend. Nu maar eens tijd voor orde, ahum. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophie60 Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Goedemorgen, every day a new beginning! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Mogguh disse mogguh.. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Sterkte Jopie. Beetje hoofdpijn. Denk dat dit komt omdat ik bezig ben met allerlei prive dingen. Ik twijfel aan de goede afloop hiervan, vandaar. Helaas kan ik er hier niet meer over schrijven. Vanavond mag ik weer koken voor de groep. Had hele wilde plannen, maar denk dat ik het nu toch maar gewoon bij pasta ga houden. Herstel, ik hoop toch echt dat jij je nu ook eens een beter gaat voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 'als je denkt dat het leven leuker is als je alcohol drinkt dan ben je er aan toe om ermee op te houden'. Alcohol is niet alleen negatief in mijn ogen. Heb sommige situaties doorstaan met behulp van alcohol, zonder was toen niet mogelijk. In een perfecte wereld, probeer je natuurlijk problemen te handelen zonder. Ook zeer leuke tijden gehad met.... Maar goed nu ouder en een ietsepietsje wijzer, dus zonder alcohol leven is natuurlijk veel beter. Trouwens niet voor mij deze levenswijze, ik drink af en toe en dan zo bewust mogelijk, dus niet zuipen, maar een aantal drankjes binnen mijn gestelde grenzen. Forum heeft hiermij zeer bij geholpen. Een ieder moet zijn eigen pad vinden en dat dient gerespecteerd te worden, niemand heeft de waarheid. Harry gaat mij nu uitlaten dus aan de wandel... Ik heb trouwens geen problemen met alcohol maar af en toe met het leven. Yvonne, Mai, kruidenthee67 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden