Mootje Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Goedemorgen Dagpact: Mootje ....Kohtje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Goedemorgen,en een fijne dag, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 59 minuten geleden zei Mootje: Goedemorgen Dagpact: Mootje ....Kohtje?? Tinto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Sitaat van de dag: ALS JE DOOR EEN HEL GAAT, BLIJF DAN DOORGAAN. .......Winston Churchill...... Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Mootje ....Kohtje?? Tinto jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Goedemorgen frummers. Nog geen zichtbaar zonnetje hier, maar hij piept er straks vast wel doorheen.... Wel koffie en thee.... 25 minuten geleden zei Tinto: ALS JE DOOR EEN HEL GAAT, BLIJF DAN DOORGAAN. Nou... beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald..... Kore reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Sheila heel veel succes met jouw gesprek vandaag Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Dagpact: Mootje ....Kohtje?? Tinto jowan Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Nog geen Lars en Suikertje? Ik denk dat ik vanochtend koffie neem, Yvonne. Even uit de verslaving breken. Maar wel cafeïne tuurlijk En dan nu oogdruppels in Sniffles mikken en hopelijk zonder bebloede kleren naar het werk. Help. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Fijne dag Reacher. Ik neem aan dat Sniffles de kat is... pfff, gevaarlijk werkje dus. Succes en fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Goedemorgen, Geslapen als een opgerold konijntje Vanavond Utreg tegen de Russen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Goede morgen allemaal. Goh, wat aardig van Mootje en ook de rest zo aardig om m'n gereserveerde plekje open te laten... Dagpact: Mootje Kohtje Tinto jowan Reacher Ik voel me een bevoorrecht mens, maar heb geen voor rechten op andere dagpacters, hoor. Maar wel lief van jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 (bewerkt) Hier of dáár, Toine? Ik bedoel: ga je d'r heen of niet? (naar die wedstrijd..) 24 augustus 2017 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 In Rusland, rijd zo weg.... nancy en Kohtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Hihi, goedemorgen Toinemans en Koh. Als ik het goed onthouden heb ga je toch nooit zelf naar de wedstrijden Toine? Broer en vader gaan toch meestal? Maar ook voor hen zal Rusland misschien net even te ver zijn? Koh, ze houden hier gewoon van je... Goedemorgen Herstel.. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Dan wens ik je een goed gesprek toe Herstel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Klopt hoor, maakte een grapje.. Rusland is voor Die ouwe en broer net iets te ver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 14 minuten geleden zei toine: Klopt hoor, maakte een grapje.. Rusland is voor Die ouwe en broer net iets te ver. Zeepneuzen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Goedemorgen allemaal, Heerlijk geslapen Al een hele tijd op, ontbijt ook allang gehad, en nu aan de koffie ! Gisteren weer ruim 10 km gelopen, rondom een recreatiegebied bij ons. Heerlijk weertje ook. Straks gym, geheugentrainer en boodschappen Daarna werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Goedemorgen Suiker, beetje uitgeslapen? En Lars nog steeds onder zeil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Heerlijk Rapi. Wat fijn dat je geen last meer van die hielspoor hebt, daar heb je toch maar een hele poos mee lopen tobben.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Ik heb heerlijk geslapen Yvonne, dank je. Vandaag gesprek met mijn begeleider. Dheila jij succes met je gespek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Gelukkig is de hielspoor over Yvonne (inderdaad heel erg lang mee getobd) Wel helaas nog steeds rug klachten Binnenkort toch maar eens foto's laten maken Maar ja, aan teuten daarover heb je ook niets he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Goeie morgen mensen. Vandaag nog een hele dag op de dagbesteding, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden