Spring naar bijdragen

Woensdag 23 augustus 2017


Berlioz2015

Aanbevolen berichten

Spirit, wat jopie gisteren zei snijdt wel hout, hoor. Als je zoveel twijfels hebt zou ik nog even blijven zitten waar je zit.
De nood is niet zó hoog dat je op stel en sprong weg moet van je huidige stekkie.
En zo'n raar buurtje neem je nu misschien even voor lief, maar straks durf je misschien, al dan niet met je hond, de deur
niet meer uit vanwege ongure 'elementen' en heb je weer last van ongewenst burengeluid en -gedrag..
Ik persoonlijk denk dat je teveel twijfelt.. je bent verrast door het snelle aanbod en bent bang dat het je neus voorbij gaat,
waardoor je te makkelijk de nadelen wegstreept.. bedenk wel dat als je eenmaal verhuisd bent dat je d'r niet zo
één, twee, drie weer weg kunt.

Wil me er niet echt mee bemoeien, Spirit, maar deze gedachten komen bij me op als ik jouw 'wel doen-niet doen' berichtjes zo lees...:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohh jopie, niet alleen gisteren, je snijdt altijd hout.. vind ik wel bij je passen.
Op het trappetje, in de deuropening van je bus, in het zonnetje, kop koffie erbij... groot zakmes...
Bedachtzaam, van alle kanten bekijkend, (her)vormgeven aan een door het leven getekend stuk boomtak...:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen,

Vandaag en morgen een hele dag naar de dagbesteding en niet meer rusten overdag. Zelf besloten omdat ik denk te voelen dat dat beter is. Dat slapen overdag voelt zo onnatuurlijk voor mij. Ik ga dan wel tegen de behandeling in maar als ik al een jaar zeg dat ik niet moe ben overdag en ze toch vast houden aan hun behandeling, ga ik het zelf wel proberen. Later lieverds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie zonnige morgen:sun:

tja Bol, en dan doe je natuurlijk dat ook meteen 2 dagen achter elkaar?;)
oh oh meis, je hoeft niks te bewijzen hoor, maar als je dat toch wilt, begin dan met 1 dag, dan heeft het misschien kans van slagen en uitbreiden kan dan later altijd nog.

Koh breng jopie nou niet op een idee, straks moet er een aanhanger achter die leuk compacte bus. (maar wel leuke idee en mooie bijverdienste☺voor de verkoop)

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sluit me bij Joop en Koh aan Spirit. 
Het complex kan dan wel afgesloten zijn.... je moet toch de hond uitlaten 's avonds. 
Als de plek al slecht bekend staat... 
Waarom denk je dat de nummers 1,2 en 3 niet zijn komen kijken? 
En nummer 4 al bij voorbaat had afgehaakt zodat jij nummer 4 werd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...