Berlioz2015 Geplaatst 23 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2017 Goodmorning iedereen! geniet van deze zonnige woensdag :-). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 23 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2017 Goedemorgen vroege vogels. Dagpact: jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 23 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2017 31 minuten geleden zei Lars: Goedemorgen allemaal, nog een vogeltje erbij Dagpact: jowan Lars Mootje Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 23 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2017 Goedemorgen allemaal. Fijne woensdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 23 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2017 33 minuten geleden zei Mootje: Goedemorgen allemaal, nog een vogeltje erbij Dagpact: jowan Lars Mootje tinto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 23 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2017 Citaat van de dag: NIETS IS ONMOGELIJK VOOR DEGENE DIE BLIJFT PROBEREN. ......Alexander de Grote....... Lars en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2017 Goedemorgen.. Mooi citaat en natuurlijk helemaal waar! Wordt een mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2017 Vanmiddag vrij ik ga een eindje fietsen. Weer de stap nemen om ergens koffie te drinken op een terras. Nu nog genieten van het mooie weer kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2017 Goedemorgen frummers. Wat ziet het er buiten weer mooi uit... Maar eerst een bakje. De boel staat klaar hoor lui. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2017 Geniet jij ook zo van je fiets Lars? Of is het niet jouw eerste elektrische? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2017 Goedemorgen, lekker zonnetje hier. Lang geslapen na drukke dag gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2017 Goedemorgen Kruidje , Jopie en Suikertje. Je had trouwens helemaal gelijk hoor Jopie toen je zei dat de herfst er aan komt. Heerlijk, ik ruik en voel het als ik buiten ben en geniet er weer dubbel en dwars van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2017 Goedemorgen allemaal. Dagpact: jowan Lars Mootje tinto Kohtje Geen mootje-kootje combi vandaag... maar hé!! volwassen mensen, toch? Vandaag drink ik niet, is tenminste niet de bedoeling. Waarom zou ik? Hoofdpijn heb ik tóch al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2017 Spirit, wat jopie gisteren zei snijdt wel hout, hoor. Als je zoveel twijfels hebt zou ik nog even blijven zitten waar je zit. De nood is niet zó hoog dat je op stel en sprong weg moet van je huidige stekkie. En zo'n raar buurtje neem je nu misschien even voor lief, maar straks durf je misschien, al dan niet met je hond, de deur niet meer uit vanwege ongure 'elementen' en heb je weer last van ongewenst burengeluid en -gedrag.. Ik persoonlijk denk dat je teveel twijfelt.. je bent verrast door het snelle aanbod en bent bang dat het je neus voorbij gaat, waardoor je te makkelijk de nadelen wegstreept.. bedenk wel dat als je eenmaal verhuisd bent dat je d'r niet zo één, twee, drie weer weg kunt. Wil me er niet echt mee bemoeien, Spirit, maar deze gedachten komen bij me op als ik jouw 'wel doen-niet doen' berichtjes zo lees... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2017 Ohh jopie, niet alleen gisteren, je snijdt altijd hout.. vind ik wel bij je passen. Op het trappetje, in de deuropening van je bus, in het zonnetje, kop koffie erbij... groot zakmes... Bedachtzaam, van alle kanten bekijkend, (her)vormgeven aan een door het leven getekend stuk boomtak... smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2017 Goeie morgen mensen, Vandaag en morgen een hele dag naar de dagbesteding en niet meer rusten overdag. Zelf besloten omdat ik denk te voelen dat dat beter is. Dat slapen overdag voelt zo onnatuurlijk voor mij. Ik ga dan wel tegen de behandeling in maar als ik al een jaar zeg dat ik niet moe ben overdag en ze toch vast houden aan hun behandeling, ga ik het zelf wel proberen. Later lieverds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2017 (bewerkt) goeie zonnige morgen tja Bol, en dan doe je natuurlijk dat ook meteen 2 dagen achter elkaar? oh oh meis, je hoeft niks te bewijzen hoor, maar als je dat toch wilt, begin dan met 1 dag, dan heeft het misschien kans van slagen en uitbreiden kan dan later altijd nog. Koh breng jopie nou niet op een idee, straks moet er een aanhanger achter die leuk compacte bus. (maar wel leuke idee en mooie bijverdienste☺voor de verkoop) 23 augustus 2017 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2017 Ik sluit me bij Joop en Koh aan Spirit. Het complex kan dan wel afgesloten zijn.... je moet toch de hond uitlaten 's avonds. Als de plek al slecht bekend staat... Waarom denk je dat de nummers 1,2 en 3 niet zijn komen kijken? En nummer 4 al bij voorbaat had afgehaakt zodat jij nummer 4 werd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2017 32 minuten geleden zei Yvonne: Je had trouwens helemaal gelijk hoor Jopie toen je zei dat de herfst er aan komt. Zal t gaaaaan jaaaaa??!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2017 Zojuist zei fleurtje: Zal t gaaaaan jaaaaa??!!! Jaaaaaaaaa Maar jij gaat toch op vakantie, dus wat zou het? En daarbij: in de herfst kan het nog schitterend weer zijn hoor. Lekker in de tuin of op een terrasje nog zitten..... en zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2017 En uiteraard goedemorgen. Ik ga zo de badkamer ff poetsen en dan ben ik rond met de poets. Dan nog een paar spullen kopen, reisdocumenten afprinten, inladen en klaar is kees. Niet jouw kees vonneke. Die mag ni mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2017 1 minuut geleden zei Yvonne: Jaaaaaaaaa Maar jij gaat toch op vakantie, dus wat zou het? En daarbij: in de herfst kan het nog schitterend weer zijn hoor. Lekker in de tuin of op een terrasje nog zitten..... en zo Bla bla bla bla blaaaaaaah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2017 Goedemorgen Bol, Hopelijk gaat het goed zonder middagdut meis, en anders kom je daar snel genoeg achter. Had je overigens al een keer gevraagd waarom jouw psych er zo op hamert dat je weg moet bij jouw vrijwilligerswerk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden