Kohtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Kennen jullie 'Malle Pietje' nog uit Swiebertje? Zo voel ik me nu een beetje... maar dan zónder sigarepeuk. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Dagpact: Mootje Lars jowan tinto Kohtje Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Toine, datzelfde gevoel heb ik met eendjes.. gewoon lekker doorgenieten, hoor. Ik hou best een beetje van jou, voor wat het waard is. Je bent een rare kwiebus, en daar barst het hier van. Dat maakt dit forum voor mij zo 'dat ik er steeds maar weer terugkom'.. en daar hoor jij ook bij, inclusief voetbal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Sheila, zie bericht hierboven.. eendjes. Maar niet op m'n schouder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Ik vond die van Yvonne mooier LadyJane Net groot genoeg voor mij. Wel weer blij met de les in plaatjes plakken. Lars sterkte met afscheid nemen. Ik zou de hele week huilen. Hou niet van afscheid nemen. Ik hou van Ajax Toine, maar weet niet of dat gelijk staat aan van voetbal houden sorry suikertje. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 En nu aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Stug tegen je broer volhouden dat die hark vooraan een aanhangwagen is Kohtje Ik ga weer even wat bergen verzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 14 minuten geleden zei lady jane: goeie zonnige morgen frummers een plaatje via google lukt niet altijd met kopieren en plakken (tot voor een maand of 2 geleden wel met windows 10, nu niet meer bij mij) soms moet je eerst op afbeelding bekijken klikken en dan met rechtermuisknop de afbeeldingslocatie aanklikken en dan met R muisknop plaatsen aanklikken, proost! Klopt Jane, maar dan nog worden ze absurd groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 tja grote dorst zeker? Ik weet t dan ook niet Von (neem aan dat je scherm al 100% aangeeft, zo niet verkleinen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 25 minuten geleden zei Kohtje: sorry, queen-size.. Kijk... daar word ik dan weer blij van... Moet toch echt iets gaan doen aan die grote afbeeldingen, baal er wel een beetje van. Baal nog meer van het feit dat ik gigaproblemen heb met het verlengen van mijn abonnement van office... tssssss. En ik moet ook echt weer hard aan de slag met het onkruid in de tuin, das harder in 1 week gegroeid dan de rest in een half jaar.... En heb al weken last van mijn voet en scheenbeen.... kan er soms amper op lopen... En ... en .... en.... En eigenlijk is dat allemaal helemaal niet belangrijk. Dus eerst nog maar een bakje lekkere thee en dan aan de slag. Luitjes, maak er een mooie dag van. Voor we het weten zitten we midden in de smeltende sneeuwdrap.... Lars, maak er een mooie week van. Je hebt veel 'gebaald' daar, maar je hebt er vast ook mooie momenten en ervaringen liggen. Zal niet makkelijk zijn, maar wel waardevol. En Kohtje... ruimen man, minstens driekwart van wat daar staat gebruik je vast nooit.... weg met die rommel... Een opgeruimde garage is een opgeruimd ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 ik alleen nog maar van damesvoetbal Toine, en dan de Oranje dames welteverstaan☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 en nu met 3 zussen op pad gelukkig mooi wandelweer. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Goede morgen en maar weer met frisse zin de nieuwe week in allemaal, doe ik het ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Yessssss, het is me gelukt... je zet de afbeelding in volle glorie neer. Vervolgens druk je op ctr. en met de rechtermuisknop op de afbeelding. Dan klik je op bewerken en dan stel je de afmetingen bij.... Luitjes, ik wens jullie een fijne dag toe. Sita2 en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Goeiemorgen allen, Licentie van Office verlengen, hmm, waarom geen gratis office gebruiken? Werkt prima, voor mij dan... https://nl.libreoffice.org/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Hou es op met dat geschreeuw Herstel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Doe die kat toch weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 hihi... ja Herstel.. en zo te zien met m'n verkeerde been uit de stoel gestapt..(zie reaktie naar Spirit) Sorry, Spirit.. gewoon houden, hoor. (deed je tóch al, wie luistert er nou naar Kohtje??) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Beetje recalcitrant meneer @Kohtje Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Nee, stamp maar lekker door. Ben nou toch wakker. Ga weer verder in de garage. O nee, eerst woonkamer stofzuigen.. Lars, mister cool... hmmmmm..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Goedemiddag allemaal Vanochtend hard gewerkt, daarna meteen door naar client die jarig was, dus een gebakje gegeten en een bloemetje gebracht Kapot toen ik thuis kwam, dus even een uurtje naar bed Pfff, ik wordt echt een oud wijf hoor Wel overwogen om een fles wijn te halen en een pak cornetto's , want dan is de vermoeidheid zo over (voor even ) Nu blij, dat ik voor een uurtje slaap heb gekozen Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Qua angsten gaat het slecht hier ondanks het niet drinken. Morgen weer naar psycholoog. Hier verzoek bij zorgcoordinater ingediend dat ik hier graag vaste begeleider wil. Gelukkig zijn vakanties hier bijna voorbij. Goed besluit rapilos, ijsje is ook lekker hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden