kruidenthee67 Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Indrukwekkende lijst...samen staan we sterk Dagpact; Momentum Mark Herstel tinto jowan Lars Quinn Kohtje Nicky Bor Rapilos Muffin Reacher Kruidenthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 @Quinnpin! Wat fijn iets van je te horen. Ik had je draadje gekraakt maar ik geef 'm graag aan je terug Mooie ring heb je aan Fleur gegeven Lars. Nu ben ik toch weer jaloers! Ik ben wel publiek van de huisband die jullie opgezet hebben. Anders treden jullie voor de kat zijn staart op. Er moet toch iemand klappen! Ik heb het moeilijk Lika, Maar niet onmogelijk. Die dagen zullen er wel tussen zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Lekker he Kruidenthee! Ik ga aan het werk. Naast het gestopt blijven met drinken, that is. Wat ook hard werk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 (bewerkt) 10 minuten geleden zei kruidenthee67: Indrukwekkende lijst...samen staan we sterk Dagpact; Momentum Mark Herstel tinto jowan Lars Quinn Kohtje Nicky Bor Rapilos Muffin Reacher Kruidenthee Smart All together now goeiemorgen! Fijn dat je terug bent Quinn, hoe gaat ie? 9 augustus 2017 bewerkt door smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 15 man/vrouw/mens Is er een max bekend? Het langste dagpact ooit? Dat lijkt me een vraag voor Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Ik had de lijst juist zo mooi "ingedikt"..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Dagpact; Momentum Mark Herstel tinto jowan Lars Quinn Kohtje Nicky Bor Rapilos Muffin Reacher Kruidenthee Smart Spirit Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 (bewerkt) Nu effie bureau laten voor wat het is en een beetje fysiek werk leveren voor moeder de vrouw (naar containerpark spullen wegbrengen, niet echt mijn favoriete bezigheid). Tot straks ... 9 augustus 2017 bewerkt door Muffin1956 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 12 minuten geleden zei Asterix: Dagpact; Momentum Mark Herstel tinto jowan Lars Quinn Kohtje Nicky Bor Rapilos Muffin Reacher Kruidenthee Smart Spirit Asterix Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Gaaf, dat voelt inderdaad als " samen sterk" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Heel mooi ja, die lange dagpact. Ondertussen de hele ochtend bezig geweest met de verstopping, maar volgens mij is het gelukt! De vaatwasser heeft een programma gedraaid zonder lekkage.... Phoe, hopelijk is dit probleem dus opgelost.... Nu even rustig aan hoor..... Zo maar even een shake maken, nu eerst koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Hahaha, ja..... ga ik op het weekpact, komt er zo een mooi dagpact...dus: Dagpact: Momentum Mark Herstel tinto jowan Lars Quinn Kohtje Nicky Bor Rapilos Muffin Reacher Kruidenthee Smart Spirit Asterix Bol Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 (((QUINN))) Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Ik sluit me erbij aan: Dagpact: Momentum Mark Herstel tinto jowan Lars Quinn Kohtje Nicky Bor Rapilos Muffin Reacher Kruidenthee Smart Spirit Asterix Bol Sita Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Motiverend dagpact,Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 20!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Haha! Lache joh! En ik meld me alvast droog af, want dat ga ik vast vergeten. Het drinken is voorbij, de vergeetachtigheid nog niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Wel een béétje serieus hè, Sheila? Nog niet afmelden hoor... beter vergeten af te melden (dan loopt het pact gewoon door) dan te vroeg afmelden en jezelf 'vrij' geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Ik ben heel serieus hoor, ik weet dat ik niet ga drinken. Ik geef mezelf daarmee niet vrij, ik bevestig wat ik al weet. Sorry... ik snap dat het voor veel mensen hier (nog) niet zo voelt, maar ik weet het zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Dat geloof ik ook best wel, Sheila.. maar inderdaad juist voor de mensen voor wie het nog niet zo voelt moeten we het dagpact wel (een beetje) serieus nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Daarom lijkt het mij juist een motivering dat je leest dat het dus wel kan uiteindelijk, maar goed, zo zie ik het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Goedemiddag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Ja ja, Sheila, d'r is ook niks aan 't handje. 't Ging me d'r alleen om om dat aanmelden en meteen droog afmelden. Ik snap je grapje best. Ik zei ook dat je 't wel een beetje serieus moet nemen met een -- erachter. Mijn hemel, ik draaf (weer eens) door. Sorry, meis. Trek je van mij niks aan. Ben goed in eenvoudige dingen ingewikkeld te maken. In elk geval zó ingewikkeld dat ik het zélf niet meer snap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 En goedemiddag Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Hoi Kohtje, Ook weer terug in het dorp! Een goedemiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden