Jannigje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 1 uur geleden zei Sheila: Ik sluit me erbij aan: Dagpact: Momentum Mark Herstel tinto jowan Lars Quinn Kohtje Nicky Bor Rapilos Muffin Reacher Kruidenthee Smart Spirit Asterix Bol Sita Sheila Jannigje smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 21! Er kan nog meer bij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 (bewerkt) 9 augustus 2017 bewerkt door Jannigje Plaatje mislukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 (bewerkt) Mega 9 augustus 2017 bewerkt door Jannigje smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 19 minuten geleden zei Bor: Ik had amper de aanhangwagen goed en wel tevoorschijn gehaald ..... Hai Bor, fijn je weer mee te maken. Aanhangwagen voor achter je fiets of achter je boot?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Dagpact: Momentum Mark Herstel tinto jowan Lars Quinn Kohtje Nicky Bor Rapilos Muffin Reacher Kruidenthee Smart Spirit Asterix Bol Sita Sheila Jannigje Lika Bij mij op mijn telefoon zitten er grote witregels tussen... sorry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 29 minuten geleden zei Bor: Ik denk toch dat we geschiedenis schrijven vandaag, hij is wel lang hoor. Guiness book of records. Op 'papier' dan, hè? Er zijn dagelijks toch wel méér mensen op dit forum die een dag droog blijven? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Dan zal de rommel wel zijn meegevallen bor Doet me denken aan de keer dat ik, nog niet zo lang geleden btw, iets zocht in de schuif van dochter. T eerste dat ik tegenkwam waren pluche handboeien.. Yep, laat ook maar! I got the hell out of that room. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Hiere dare se...onzen ouwen boterham is r ook Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Ben er de hele dag al, fleurtje. Doe de groeten aan de pluche handboeien.. Je wilt niet weten wat je dochter nog meer op haar kamer bewaart.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 In haar schuif... ?? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Zelfde als doos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Dat word vanavond lekker druk hier met alle afmeldingen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Zo, garage opgeruimd en alles weg gebracht (na eerst 1 1/2 achter de sleutel van de auto te zoeken die uiteindelijk in zoontje zijn zak zat ....) . Goede daad volbracht en nu terug aan het werk met mijn collegae in Zuid Amerika die 7 uur achter lopen. Pffff lange dagen .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Wow, dat is beslist extra motiverend, zo'n lange lijst op het dagpact. Good tot be back, dank allen voor het begroeten Lars, smart, Lika en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 1 uur geleden zei Lika: Dagpact: Momentum Mark Herstel tinto jowan Lars Quinn Kohtje Nicky Bor Rapilos Muffin Reacher Kruidenthee Smart Spirit Asterix Bol Sita Sheila Jannigje Lika Mootje @Lika bij de mijne ook Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 @Quinn Fijn je te horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 zo zou het alle dagen wel mogen zijn, leuke lange lijst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Wauwww, 23. Hier net een bio bouillonnetje op en zo het vuur onder de pannetjes. Supermotiverend zo met zo velen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Lachen, zo'n lange lijst Het motiveerde mij ook mezelf erop te zetten Niet dat ik van plan was om vandaag te drinken, maar voelt toch wel sterk zo met z'n allen smart en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 57 minuten geleden zei Quinn: Good tot be back, dank allen voor het begroeten O nee, hè.... had ik dus nog niet gedaan. Quinn, goed je weer hier te lezen, man. Grote Groet!!!! Hele Grote Groet!!!! Quinn en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Ook een korte lijst is inspirerend voor hen die er op staan, hoor. Als ik mezelf alleen op lange lijsten had gezet had ik nooit m'n eigen weg gevonden. Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Dat is misschien wel zo, en we moeten het zelf doen, alleen niet alleen ( zoals ook vaak bij de AA wordt genoemd. En ik vind het ( ik spreek voor mezelf) super motiverend te weten dat er een grote groep hier vandaag hetzelfde doel heeft. Maar ik sta dan ook ( weer) enisgzins aan het begin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 (bewerkt) 1 uur geleden zei Mootje: 3 uur geleden zei Lika: Dagpact: Momentum Mark Herstel tinto jowan Lars Quinn Kohtje Nicky Bor Rapilos Muffin Reacher Kruidenthee Smart Spirit Asterix Bol Sita Sheila Jannigje Lika Mootje Jane (voor mij is een pact geen intentie maar een commitment) 9 augustus 2017 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Tis raar dat je soms de hele dag (bijna) niet aan drinken denkt en dan, patat, is het er plots. Gelukkig niks in huis en pakken werk te doen. En zoals mijn lieve psych zegt in haar best Engels: CATH YOUR AUTOMTIC THOUGHTS, DONT TRY TO MINIMALIZE THE PROBLEM. Want steeds komt dezelfde gedachte terug, ach zo erg was het tock niet ... Dus ik houd een dagboekje bij waarin ik ook de slechte "drink" momenten noteer. En voor diegene die het moeilijk hebben: morgen is de toekomst van vandaag en die ziet er morgen meestal beter uit dan wat je vandaag in gedachte hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden