Spring naar bijdragen

Maandag 7 augustus

Lars

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Lars:

Ik zeg * alleen maar dat ik hoofdpijn en moe ben gisteren je doet net of ik hier de hele dag loop te klagen. Dit is toch een dagdraad? Waar je van alles mag delen en schrijven. Waar ik zaterdagavond loop te ouwehoeren met Reacher en ja een dag later vertel ik me hoe ik me voel. Maar de boodschap is duidelijk 

Lars, dit forum is ook er ook voor om je hart te luchten en blijf dat gewoon doen. Negatieve reacties kan je overal krijgen, dat is het leven. Hoe gaat het vandaag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb overigens heerlijk zitten lachen om de discussie over 'zeuren' ..... 
Lars wat kun je lekker lange tenen hebben. 
En jaaaaa, je mag zeuren, maar dan mag de ander ook zeggen dát je zeurt.... 
Ik hou wel van een beetje pit. 
Kees hier kan ook zo zeuren... als ik daar niks meer van zou zeggen zou het wel 
heel stil worden in huize van Beusekom.. op het gezeur van Kees na dan.

Grap

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lars:

Goedemorgen allemaal. Laten we er weer een fantastische dag van maken. Niet zeuren en klagen vandaag op de dagdraad dat mag niet. 

billy+frank+alexander+groot+feest.jpg

images?q=tbn:ANd9GcSE4OND7dCEF3tIx524-F2

waar_is_feestje_1301.jpg

2 uur geleden zei Lars:

Goedemorgen zonnestraaltje maak er een fijne dag van op het werk

Lars, goedemorgen.

Je maakt er hier een flauwigheidje van, maar als je hier nu maar vaak genoeg doet alsof je
het zonnetje in huis bent zou het zomaar kunnen gaan werken... fake it till you make it.
Net als dat ik 's morgens met m'n chagrijnige kop in de spiegel kijk en geforceerd lach tegen mezelf.
Dat ziet er zo belachelijk uit dat ik als vanzelf al minder chagrijnig word.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Kohtje en Bol. 

12 minuten geleden zei Kohtje:

als je hier nu maar vaak genoeg doet alsof je
het zonnetje in huis bent zou het zomaar kunnen gaan werken... fake it till you make it.
Net als dat ik 's morgens met m'n chagrijnige kop in de spiegel kijk en geforceerd lach tegen mezelf.
Dat ziet er zo belachelijk uit dat ik als vanzelf al minder chagrijnig word.

En als dat nog niet werkt kun je deze ook nog proberen.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge. Vanmiddag met regiotaxi naar brijder voor driegesprek met psych en arts. Laatste is de hoofdbehandelaar maar die heb ik in anderhalf jaar brijder nog nooit gezien. Ik ben goed voorbereid maar ben na angstig incident hier gisteravond nog erg onrustig en nerveus. Toch de zo nodig pil genomen, dus taxi daarom. Zie er best tegenop en ben ook vandaag niet bepaald fit. En heb fikse pijnklachten. Zo, ik mekker hier dus gewoon even. Wie daar last van heeft moet maar direct doorscrollen, ik wilde het toch even kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...