Yvonne Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Goedemorgen frummers. Zonnetje buiten, koffie en thee binnen. Het wordt vast een mooie dag. Flesje kun je overigens ook openmaken aan de deursponning Reacher, zonder kans op schade. En mocht het verhaal van gisteren triggeren dan hebben de betreffende personen een behoorlijk probleem, want wat met al die blikjes frisdrank dan , dat geluid is identiek aan.... Dus geen zorgen daarover . Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Poepoe.... we zijn wel erg met zijn allen aan het uitslapen geloof ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Hoewel..... goedemorgen Momentum, jowan, Etty en Diana.... Koffie staat klaar , het zonnetje schijnt, dus lekker een bakje in de zon... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Goeiemorgen Lekker geschreven...op de vroege ochtend Nu ontbijt. In de zon...agh...zon...wat fijn. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 jowan, ik zie dat je met grote regelmaat hier leest. Ik heb er geen idee van waarom je niet meer actief deelneemt.... Het geeft me een beetje een triest gevoel... Maar ik hoop dat het goed met je gaat, echt goed met je gaat.... Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Lekker zo hè Kruidje? , jij ook goedemorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Goedemorgen, brr frisjes buiten. Vandaag finale vrouwen ben benieuwd.. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Goedemorgen Toinemans... Ja, om vijf uur al hè? Hier in het zonnetje is het prima uit te houden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Klopt Yvonne in de zon is het prima, staat geen wind. En ja om 17.00 uur begint het... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Goede morgen, goed idee buiten eten in het zonnetje, even bijkomen van gisterenavond was pas 2 uur thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Goeie morgen iedereen. Vandaag ga ik zo'n 20 mtr. laag hekwerk plaatsen in de tuin. Dan is het mooi afgewerkt en bijna klaar. Alleen rond de vijver nog iets versieren maar dat komt ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Geodemorgen Tinto en Bol. Lekker Tinto... Bol, wel een beetje rustig aan hoor. Keulen en Aken waren ook niet in één dag gebouwd, het móet echt niet af vandaag hoor.... Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Oké Von. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Dagpact tinto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Vandaag begin ik opnieuw bij dagpact gisteren heb ik me eruit gegooid, is helaas niet gelukt om geen alcohol op het feest te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Goedemorgen, prima nachtrust gehad. Vandaag... tja wat vandaag? Dat komt nog wel! Bolletje, goed naar Yvonne luisteren. Ze heeft gelijk hoor! Tinto, hoe is je gevoel over gisteren? Fijne dag! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Hallo lika, mijn gevoel over gisterenavond dat ik toch gedronken heb eerlijk gezegd niet echt bezwaarlijk 2 glazen wijn op (waren wel bellen) we hebben ons erg geamuseerd en even de trubbels van onze schoonzoon vergeten ben weer helemaal opgeladen mijn energie is weer terug. vandaag begin ik opnieuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Goedemorgen allemaal. Blauwe lucht en beetje wind. Lekker. Koffie. Hele lege dag voor me... Dus Lika: dank. Gewoon. Lege dag voor me. Punt. Grijns. Mijn dochter werd nog lang nadien (na-wat?) uit welke slaap en vanuit welke verre hoek in het huis dan ook direct wakker als ze een blikje hoorde openen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Oef tinto...dat vind ík nou mooi!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Een goede morgen allemaal. Gisteravond teruggekeerd van de 2cv-wereldmeeting in Portugal. smart, Reacher en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Goedemorgen vroege vogels. Ik dacht laat ik eens uit gaan slapen. Nee was om half 6 wakker en ben om 7 uur weer gaan slapen. Kohtje je bent terug gezond en wel. Heb je gemist. Dagpact: Tinto Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Oeps, te snel... Teruggekeerd mét vrouw, mét Dyane mét de hele kampeeruitrusting en zónder alcohol te hebben genuttigd. Fantastische trip geweest, autootje (34 jaar oud) heeft de reis probleemloos (op één kortsluitinkje in het linker richtingaanwijzerlampje na, en dat was al toen we hier onze eigen straat uitreden..), volbracht, 5600 kilometers over snelwegen, stoffige binnenweggetjes, bergen en dalen, het zinderend hete Spaanse binnenland, en pas gisteren bij terugkeer in Nederland stromende regen... Ca. 3000 eendjes en eendachtigen bij elkaar in een prachtig land (Portugal) met alleen jammer genoeg een ingewikkeld en voor ons onmogelijk systeem om vele tolwegen te betalen (elektronisch met een speciaal kastje). We hebben het gehad en genoten... Over twee jaar Kroatië. Relatief lekker dichtbij. Kore reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Goedemorgen, lekker zonnetje hier. Welkom terug hier Kohtje Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 (bewerkt) Dagpact: Tinto Lars Kohtje Hier ook maar weer meedoen. Fijn dat je me gemist hebt, Lars. Bij jou nog grote veranderingen geweest? Het laatste wat ik meekreeg was dat je als koekenbakker verder ging.. 6 augustus 2017 bewerkt door Kohtje Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Ik mag over 3 weken beginnen mijn kamer in te richten en vanaf 1 september ga ik er wonen. Ben vrijdag met mijn dochter op stap geweest om meubels uit te zoeken en allerlei kleine dingen te kopen. Dan is de bakkerij ook over maar daar moet ik ook naar dagbesteding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden