Spring naar bijdragen

Zondag 6 augustus 2017


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Zonnetje buiten, koffie en thee binnen. 

post-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg


Het wordt vast een mooie dag. 

Flesje kun je overigens ook openmaken aan de deursponning Reacher, 
zonder kans op schade. 
En mocht het verhaal van gisteren triggeren dan hebben de betreffende personen een 
behoorlijk probleem, want wat met al die blikjes frisdrank dan , dat geluid is identiek aan.... 
Dus geen zorgen daarover ;)
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lika, mijn gevoel over gisterenavond dat ik toch gedronken heb eerlijk gezegd niet echt bezwaarlijk 2 glazen wijn op (waren wel bellen) we hebben ons erg geamuseerd en even de trubbels van onze schoonzoon vergeten ben weer helemaal opgeladen mijn energie is weer terug.

vandaag begin ik opnieuw 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. Blauwe lucht en beetje wind. Lekker. Koffie. Hele lege dag voor me...

Dus Lika: dank. Gewoon. Lege dag voor me. Punt. 

Grijns. Mijn dochter  werd nog lang nadien (na-wat?) uit welke slaap en vanuit welke verre hoek in het huis dan ook direct wakker als ze een blikje hoorde openen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps, te snel...

Teruggekeerd mét vrouw, mét Dyane mét de hele kampeeruitrusting en zónder alcohol te hebben genuttigd.
Fantastische trip geweest, autootje (34 jaar oud) heeft de reis probleemloos (op één kortsluitinkje in het linker richtingaanwijzerlampje na, en dat was al
toen we hier onze eigen straat uitreden..), volbracht, 5600 kilometers over snelwegen, stoffige binnenweggetjes,
bergen en dalen, het zinderend hete Spaanse binnenland, en pas gisteren bij terugkeer in Nederland stromende regen...
Ca. 3000 eendjes en eendachtigen bij elkaar in een prachtig land (Portugal) met alleen jammer genoeg een ingewikkeld en
voor ons onmogelijk systeem om vele tolwegen te betalen (elektronisch met een speciaal kastje).
We hebben het gehad en genoten... Over twee jaar Kroatië. Relatief lekker dichtbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mag over 3 weken beginnen mijn kamer in te richten en vanaf 1 september ga ik er wonen. Ben vrijdag met mijn dochter op stap geweest om meubels uit te zoeken en allerlei kleine dingen te kopen. Dan is de bakkerij ook over maar daar moet ik ook naar dagbesteding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...