Yvonne Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Nou, vooruit, ook eentje voor muoike Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Goedemorgen! Als je weg wil blijven om één of andere reden maar je logt jezelf in, merkt dat mensen ongerust zijn..laat dan ff iets weten. Log anders gewoon niet in. Lezen kan ook op die manier. Maar he! Niemand moet iets.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Btw...als je niet staat ingelogd en je leest wel en je merkt dat mensen ongerust zijn, laat dan ook iets weten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Zeg Lars....lekker feestje gehad gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gazel Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 1 uur geleden zei jopie: Goedemorgen. De dame waar ik mee fiets vind ik leuk. Echt leuk. Op zo'n manier leuk dat ik rustig, voorzichtig, terughoudend en "zuinig" graag wil kijken of daar een echte vriendschap uit voort kan komen. Dat vind ik ook spannend. Spannender en vermoeiende dan het fietsen zelf bijna. Maar...... na een stressvolle dag vlak na aankomst en vlak voor vertrek Was het eerste belang: een klein flesje wijn om even (alleen) te ontspannen. Ik ben daar wat verdrietig van. Kan en wil het niet op waarde schatten, maar o wat Is dit een nogo-area voor mij. Niet, nooit, never knoop ik iets serieus aan met iemand die welk middel dan ook nodig heeft of gebruikt om te ontspannen. Hoi Jopie, Ik ben nieuw hier...begrijp ik het goed dat je iemand bent tegen gekomen die je leuk vind (in de zin van misschien ontstaat er meer) En dat diegene een wijntje dronk en dat dit voor jou erg moeilijk. Zo moeilijk dat je nu anders kijkt naar een eventuele relatie..(of zit ik er naast) Mag ik vragen wat het voor jou een no-go area maakt? Groetjes, Gazal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gazel Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Goedemorgen allemaal, Vandaag een dagje vrij na veel dagen werken..dus lig nog lekker in mijn mandje. En ben niet brak! Wat een verademing....Gewoon fris en fruitig eens wat rondlezen hier. Heerlijk die herkenning....er gaat een wereld voor me open! Voorheen besprak ik mijn drankgebruik alleen met mijn man en een hele goede vriendin.....nu ineens zoveel mensen die met het zelfde dealen....ieder op zijn of haar manier. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Dagpact: Rosa Lars Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SuzanneB Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Goedemorgen allemaal, wat een drukte hier al! @Gazel zo stond ik ook op! Heerlijk zonder zwaar hoofd. Ik wist niet dat je kon zien wanneer iemand ingelogd was. Weer wat geleerd! Gazel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Fijn is dat hè Gazel! Daarom ben ik zo blij met het forum Sterkte jowan, ik hoop dat het goed met je is. Moeilijk Jopie en ook wel wat verdrietig. Zit het in de interactie tussen jullie? Of ligt het voornamelijk bij het feit dat jij het moeilijk vindt om iemand nieuw zo dichtbij te hebben? Is Kohtje ervandoor met zijn Dayenne? Ik ga aan het werk. Gazel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 (bewerkt) Een goedemorgen, Even laten weten dat ik ingelogd ben. Jopie, je bericht leest lastig. Als het de 'vriendin' is die even ontspannen wil, maakte zij dan na aankomst en voor vertrek kenbaar, dat ze trek had. Benoemde zij dat zo; een klein flesje wijn? Of vul je dat in Het no-go area, sta ik helemaal achter. Dat maakt het wat lastig, dat wel. 21 juli 2017 bewerkt door Soothe aanvulling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 6 minuten geleden zei Soothe: Even laten weten dat ik ingelogd ben. Het werd tijd! Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 2 uur geleden zei Yvonne: Jopie, ik lees jouw berichtje nog even.. en een vroeg ik me af of jíj dat flesje nodig had. Maar begrijp dat het de vriendin in spé betrof. Jammer als dat een relatie in de weg staat. Is dat omdat je bang bent zelf meegezogen te worden? Nee. Dat helemaal niet. Maar wel het contact verliezen als iemand onder invloed Is. Ik kan en wil daar niets meer mee. En natuurlijk ook en vooral: ik wil nooit meer iemand verliezen aan drank. Ook niet "even". Toekijken en verliezen. Ik vond en vind dat ondraaglijk. We zullen het zien. Ik ben er zelf bij. Mét de kennis en ervaring van het afgelopen leven. Grijns. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Mogguh, Ben drook, ingelogd en al, ik log nooit uit trouwens, als ik de site sluit ben ik ook weg dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Ook goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Wat een kolere herrie hiero zeg. Nog een klein stukje en dan ligt het onkruid plat. Verder ben ik z'n best aan het werk. Mag eigenlijk niet maar het moet nu eenmaal. Profiteren nu die gasten hier zijn en zoveel mogelijk laten mee nemen naar de stort. Alleen opletten dat ze mij hier laten en niet mee nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Ik dacht al: wat is dat toch voor herrie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Goeiemorgen. Terug in bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Goeiemorgen. Terug in bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 11 minuten geleden zei kruidenthee67: Ik dacht al: wat is dat toch voor herrie! Hahahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Herstel ben je niet lekker? Wat is er? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 goedemorgen allemaal, Alweer hard gewerkt vanochtend Vanmiddag nog een uurtje en dan zit het erop vandaag\ Bollie, Kijk je uit met sjouwen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Voel e hondsberoerd en giga pijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Hondsberoerd door drank? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 (bewerkt) Nee, dat niet. Druk op borst, benauwd, pijn. Gister heel beroerd telefoontje wat ik me erg aantrok. Misschien daardoor? Dat heb ik vaker. Drank maakt wel erger. Gister av wijn 21 juli 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Dagpact: Rosa Lars Reacher Sita Sterkte vandaag voor iedereen die het nodig heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden