Spring naar bijdragen

Vrijdag 22 juli


Jannigje

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei jopie:

Goedemorgen. 

De dame waar ik mee fiets vind ik leuk. Echt leuk. Op zo'n manier leuk dat ik rustig, voorzichtig, terughoudend en "zuinig" graag wil kijken of daar een echte vriendschap uit voort kan komen. 

Dat vind ik ook spannend. Spannender en vermoeiende dan het fietsen zelf bijna. 

Maar...... na een stressvolle dag vlak na aankomst en vlak voor vertrek Was het eerste belang: een klein flesje wijn om even (alleen) te ontspannen. 

Ik ben daar wat verdrietig van. Kan en wil het niet op waarde schatten, maar o wat Is dit een nogo-area voor mij. 

Niet, nooit, never knoop ik iets serieus aan met iemand die welk middel dan ook nodig heeft of gebruikt om te ontspannen. 

Hoi Jopie,

Ik ben nieuw hier...begrijp ik het goed dat je iemand bent tegen gekomen die je leuk vind (in de zin van misschien ontstaat er meer) 

En dat diegene een wijntje dronk en dat dit voor jou erg moeilijk. Zo moeilijk dat je nu anders kijkt naar een eventuele relatie..(of zit ik er naast)

Mag ik vragen wat het voor jou een no-go area maakt?

 

Groetjes,

Gazal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Vandaag een dagje vrij na veel dagen werken..dus lig nog lekker in mijn mandje. En ben niet brak! Wat een verademing....Gewoon  fris en fruitig eens wat rondlezen hier. Heerlijk die herkenning....er gaat een wereld voor me open! Voorheen besprak ik mijn drankgebruik alleen met mijn man en een hele goede vriendin.....nu ineens zoveel mensen die met het zelfde dealen....ieder op zijn of haar manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn is dat hè Gazel! Daarom ben ik zo blij met het forum :heart:

Sterkte jowan, ik hoop dat het goed met je is.

Moeilijk Jopie en ook wel wat verdrietig. Zit het in de interactie tussen jullie? Of ligt het voornamelijk bij het feit dat jij het moeilijk vindt om iemand nieuw zo dichtbij te hebben? 

Is Kohtje ervandoor met zijn Dayenne? 

Ik ga aan het werk. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goedemorgen,

Even laten weten dat ik ingelogd ben.:)

Jopie, je bericht leest lastig. Als het de 'vriendin'  is die even ontspannen wil,
maakte zij dan na aankomst en voor vertrek kenbaar, dat ze trek had.
Benoemde zij dat zo; een klein flesje wijn? Of vul je dat in:P
 

Het no-go area, sta ik helemaal achter. Dat maakt het wat lastig, dat wel.

 

bewerkt door Soothe
aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Yvonne:

 

Jopie, ik lees jouw berichtje nog even.. 
en een vroeg ik me af of jíj dat flesje nodig had. 
Maar begrijp dat het de vriendin in spé betrof. 
Jammer als dat een relatie in de weg staat.
Is dat omdat je bang bent zelf meegezogen te worden? 

 

Nee. Dat helemaal niet.

Maar wel het contact verliezen als iemand onder invloed Is.  Ik kan en wil daar niets meer mee. 

En natuurlijk ook en vooral: ik wil nooit meer iemand verliezen aan drank. Ook niet "even". Toekijken en verliezen. Ik vond en vind dat ondraaglijk.

We zullen het zien. Ik ben er zelf bij. Mét de kennis en ervaring van het afgelopen leven. Grijns. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een kolere herrie hiero zeg. Nog een klein stukje en dan ligt het onkruid plat. Verder ben ik z'n best aan het werk. Mag eigenlijk niet maar het moet nu eenmaal. Profiteren nu die gasten hier zijn en zoveel mogelijk laten mee nemen naar de stort.:) Alleen opletten dat ze mij hier laten en niet mee nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, dat niet. Druk op borst, benauwd, pijn. Gister heel beroerd telefoontje wat ik me erg aantrok. Misschien daardoor? Dat heb ik vaker. Drank maakt wel erger. Gister av wijn

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...