Spring naar bijdragen

Woensdag, 5 juli 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

Mazzel, ik wens je veel sterkte.

Suikertje, jij ook, volhouden hoor!! ( ik heb nu makkelijk praten, ik ben gestopt (voor de tigste keer) in 2006)

Bor gaat het?

Reacher, beterschap voor jou. Ik doe wel een mondkapjes voor, dus kom maar op met die smakkerd 

Ik wou dat ik ook "zen" kon zijn, lukt niet erg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben net gebeld door een schilder. Wilt u u voordeur laten schilderen? Huh? Eehh, nee?.. O, ik heb hier een opdracht dat ik u voordeur moet schilderen. Maar ik heb een prachtige, nieuwe, blauwe voordeur. Weet ik niet mevrouw, ik heb een kleurnummer doorgekregen en een opdracht. Tja, mijn blauw is iets anders dan van de anderen. Misschien is het dat? Misschien, maar ik weet van niets, Ik krijg ook maar een opdracht. Snap ik, maar ja, ik vind het zonde. Nieuwe deur, mooier blauw ook dan de rest. Ja, dat is eigenlijk wat overdreven. Vind ik ook. Zal ik maar zeggen dat u niet wilt? Of zal ik zeggen dat hij al geschilderd is!

Nee, zeg maar dat ik een mooie nieuwe deur heb en van niets weet. Zeg maar dat ik geen bericht heb gekregen dat dit nodig is.

Heb ik eindelijk, na bijna een jaar wachten een nieuwe deur, krijg je dit?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik wel.
Er kwam iemand de oude meter ijken en die zag dat het glaasje een barst had, daaropvolgend werd een afspraak gemaakt met een monteur om de meter te vervangen.

Die kwam dus, keek naar de barst in het ruitje en zei dat een nieuwe meter eigenlijk niet nodig was, dus heb ik de oude maar laten zitten.

Hij vroeg waarom ik geen slimme meter wilde, toen ik hem dat vertelde zei hij zelf dat hij ook eigenlijk geen slimme wilde, hahaha.

Slimme meter is toch voor stroom, geen gas? :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kreeg op een gegeven moment een slimme meter, tegen wil en dank. Opeens kreeg ik daarna aan het eind van het jaar een eindafrekening: of ik maar even € 1400 bij wilde betalen. .?????

Bleek dat ze de slimme meter niet hadden aangezet, ze hadden er daarom maar een slag naar geslagen. De jongeman van het "servicecetre" die ik aan de lijn kreeg, had wel een oplossing. Of ik maar even een foto van mijn meter wilde maken, met de krant van die dag, om te bewijzen dat ik de boel niet bedroog...... Vervolgens die foto opsturen. 

Ik ben over het algemeen een heel beleefd persoon, maar dit was me toch echt te gortig! 

Kalm nu maar..... Ik was al niet zen, nu helemaal niet meer :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een slimme meter en dat is heel prettig. Je krijgt prachtoverzicht van je verbruik. 

En ik heb GOED nieuws. Niks bestralingen ofzo, maar bleek vet en klierweefsel. Mag zelfs een jaar weg blijven. Yessssssssssss.

ik ga vandaag verder maar huppelen. Einde van drie weken zware onderzoeken en enorme spanning. 

:D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...