jowan Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 14 minuten geleden zei jowan: Goeiemorgen. Dagpact: jowan zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Goedemorgen, heerlijk weertje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Goedemorgen frummers. Douche is vrij en koffie en thee staan klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Goedemorgen, verder niks te vertellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Goedemorgen ook van mij Dagpact: jowan zbb Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Goedemorgen. Heb een goede dag. Probeer ik ook. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Helemaal niets Suikertje? Gaat stoppen nog steeds goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Goedemorgen ook van mij Dagpact: jowan zbb Lars Roodborstje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Een goede morgen. Dagpact: jowan zbb Lars Roodborstje Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 https://www.youtube.com/watch?v=057__7XtHBM @fleurtje kan meneer schildpad dit ook? Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Dagpact jowan zbb Lars Roodborstje Kohtje Reacher Nog steeds ziek :-( Dikke smakkerd voor iedereen die hem wil (zit wel vol met virus). Ha lieve Lars! Wel braaf zijn in mijn afwezigheid! Weer mijn bedje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Goedemorgen allemaal Wasje hangt al (je wordt nergens zo zen van, als van een wasje buiten ophangen ) Reacher, Ik wens jou snel veel beterschap , want lees nu al een flink aantal dagen dat je ziek bent Hardnekkig virusje zo te zien Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Goedemorgen Mazzel, ik wens je veel sterkte. Suikertje, jij ook, volhouden hoor!! ( ik heb nu makkelijk praten, ik ben gestopt (voor de tigste keer) in 2006) Bor gaat het? Reacher, beterschap voor jou. Ik doe wel een mondkapjes voor, dus kom maar op met die smakkerd Ik wou dat ik ook "zen" kon zijn, lukt niet erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Ik ben net gebeld door een schilder. Wilt u u voordeur laten schilderen? Huh? Eehh, nee?.. O, ik heb hier een opdracht dat ik u voordeur moet schilderen. Maar ik heb een prachtige, nieuwe, blauwe voordeur. Weet ik niet mevrouw, ik heb een kleurnummer doorgekregen en een opdracht. Tja, mijn blauw is iets anders dan van de anderen. Misschien is het dat? Misschien, maar ik weet van niets, Ik krijg ook maar een opdracht. Snap ik, maar ja, ik vind het zonde. Nieuwe deur, mooier blauw ook dan de rest. Ja, dat is eigenlijk wat overdreven. Vind ik ook. Zal ik maar zeggen dat u niet wilt? Of zal ik zeggen dat hij al geschilderd is! Nee, zeg maar dat ik een mooie nieuwe deur heb en van niets weet. Zeg maar dat ik geen bericht heb gekregen dat dit nodig is. Heb ik eindelijk, na bijna een jaar wachten een nieuwe deur, krijg je dit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Zo wilden ze bij ons een 'slimme meter' komen plaatsen omdat onze oude meter stuk was er zit een barst in het glas. Een slimme meter? Echt niet, komt er niet in, deelde ik mee. Oh, okee, zei de meterboer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Ik voel er niks voor dat anderen mijn meter op afstand kunnen uitlezen. Zou zomaar kunnen worden misbruikt of gemanipuleerd. Er zijn ook al foute meterstanden gemeld. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Had jij een keus? Wij kregen de "keus": geen slimme meter, dan geen gas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Ja, ik wel. Er kwam iemand de oude meter ijken en die zag dat het glaasje een barst had, daaropvolgend werd een afspraak gemaakt met een monteur om de meter te vervangen. Die kwam dus, keek naar de barst in het ruitje en zei dat een nieuwe meter eigenlijk niet nodig was, dus heb ik de oude maar laten zitten. Hij vroeg waarom ik geen slimme meter wilde, toen ik hem dat vertelde zei hij zelf dat hij ook eigenlijk geen slimme wilde, hahaha. Slimme meter is toch voor stroom, geen gas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Ik kreeg op een gegeven moment een slimme meter, tegen wil en dank. Opeens kreeg ik daarna aan het eind van het jaar een eindafrekening: of ik maar even € 1400 bij wilde betalen. .????? Bleek dat ze de slimme meter niet hadden aangezet, ze hadden er daarom maar een slag naar geslagen. De jongeman van het "servicecetre" die ik aan de lijn kreeg, had wel een oplossing. Of ik maar even een foto van mijn meter wilde maken, met de krant van die dag, om te bewijzen dat ik de boel niet bedroog...... Vervolgens die foto opsturen. Ik ben over het algemeen een heel beleefd persoon, maar dit was me toch echt te gortig! Kalm nu maar..... Ik was al niet zen, nu helemaal niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 (bewerkt) Geeft niet HOOR Aardappelkroketje, ik snap het zelf ook niet. 5 juli 2017 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 (bewerkt) Jannigje, overal hetzelfde geouwehoer dus. Qua meters. 5 juli 2017 bewerkt door Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Ik heb een slimme meter en dat is heel prettig. Je krijgt prachtoverzicht van je verbruik. En ik heb GOED nieuws. Niks bestralingen ofzo, maar bleek vet en klierweefsel. Mag zelfs een jaar weg blijven. Yessssssssssss. ik ga vandaag verder maar huppelen. Einde van drie weken zware onderzoeken en enorme spanning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 38 minuten geleden zei Jannigje: ..... goor Aardappelkroketje .... Jannigje!!!! Zo ken ik je niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Bor, je bent gewaarschuwd, meis. Door jezelf zelfs.. als het dán niet duidelijk is: No Alcohol, toch? Plieeeessss... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden