Yvonne Geplaatst 25 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2017 Goedemorgen frummers. Zondag alweer. Eerst maar een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2017 Goedemorgen Yvonne, wat een rust nog hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2017 (bewerkt) Goedemorgen Suikertje en jowan. Ja, iedereen echt aan het uitslapen lijkt het wel. 25 juni 2017 bewerkt door Yvonne hoofdletter teveel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2017 Ik lag er gisteren veel te laat in: naar een festival geweest. Uit mijn ritme. Nu moet ik opschieten om naar een NA bijeenkomst te gaan. Heb een fijne dag allemaal, ook degenen die nog moeten komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2017 Goedemorgen net wakker. Dagpact: jowan Zbb Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2017 Fijne dag jowan Zbb en Lars ook goede morgen, ik ga ervandoor. Maak er een fijne dag van lui. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2017 Jij ook een fijne dag Yvonne Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2017 Ik ben weer terug. Goeie morgen Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2017 Goedemorgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2017 Goedemorgen. Al een tijdje wakker trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2017 Goedemorgen Bolletje, alles oke met je computer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 25 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2017 Goedemorgen. Ik wil wel eens weer een keertje uitslapen, net als vroeger, maar dat lukt niet meer. Ouderdom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2017 (bewerkt) Goedemorgen ouwe sokken (buiten lika (jonge bloem)) Ik vertrek dadelijk naar mijn ma. Ze krijgt haar laptop niet uit. De stekker uittrekken denk ik dan, maar zeg t niet. Ik merk daar wel wat er aan de hand is. Bolletje back in tha house 25 juni 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2017 Goedemorgen. 'Ik voel me gelijk een stuk beter Fleur' , zegt de jonge bloem. Ik heb me tot nu toe schuil weten te houden voor een horde kinderen. Zie op tegen het moment dat ze weg zijn en wij ons verblijf hier moeten opruimen. Dat wordt een megaklus. Ik ga kijken of ik ze zo kan inzetten,,,,, fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2017 Goedemorgen allemaal. Ook ik ben laat. Opnieuw in slaap gevallen . Gelukkig gister droog. Vandaag zet ik me ook op het dagpact. Dag voor dag, per 24 uur. Ben blij met gister de aa, morgen weer. En ga vandaag ook aan de slag met een terugvalpreventiedocument ( mooi scrabblewoord) dat ik van een groepslid kreeg. Verder beetje in huis rommelen. En eerst nu een verlate wandeling met het hondje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2017 Dagpact: jowan Zbb Lars Mazzelaartje ( ik ga het leren, , nu vlot voor elkaar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2017 Inderdaad mazzelaartje dag voor dag. Voor mij werkt dat ook nog steeds het beste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2017 Goedemorgen allemaal, Hier een beetje gammel en gaar van heel veel werken de afgelopen dagen, (ook nachten ) Vanochtend weer 7.00 op, want ook weer een paar uurtjes werken Zit nu aan de koffie, en ga vanmiddag met vriendinnen lunchen en wandelen Vanavond weer een paar uurtjes werken Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2017 Lieve, Jij ook een fijne dag hoor Kan je een beetje uitrusten nu ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2017 Fijne dagen Spirit. En wat heb je alles goed doordacht en voorbereid. Respect. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2017 (bewerkt) Dagpact: jowan Zbb Lars Mazzelaartje Spirit Reacher 25 juni 2017 bewerkt door Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2017 Is Kohtje al met vakantie? En hoe is het met Bolletje? Goede voorbereiding inderdaad Spirit! Ik ben ook moe van het vele werken. Gisteravond heb ik op een feest alcoholvrij bier gedronken, gewoon om geen gesprekken met mensen te hoeven voeren over geen alcohol drinken. Er waren verder nog geen dronken mensen. Vroeg gekomen en vroeg weggegaan. Lars wat heb je een mooi nieuw plaatje! Pepermunt zie ik! Yesssss!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2017 Goedemiddag. Gisteren was ik op een vergadering met een borrel na. Ik zat achteraan en zag wat er werd neergezet aan drankjes. Één blad met jus en spa (klein blad) en twee grote bladen met witte wijn. Het blijft me verbazen hoe gewoon het is om alcohol drinken. Veel plezier Spirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2017 Fijne week, Spirit. Geniet ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden