Momentum Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 Goedemorgen Dagpact Momentum Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 Goedemorgen, Weer een veel te korte nacht. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 Goedemorgen slecht geslapen. Dagpact: Momentum Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 Kop koffie Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Momentum Lars jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 Goedemorgen, hier lekker afgekoeld Koffie en krantje en dan aan het werk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 Goedemorgen, brrr wat koud smart en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 Goedemorgen! Sowhat, misschien kan je zoon z'n opleiding afmaken aan de Open Universiteit in Amsterdam, daar studeer ik ook. Misschien een idee? Zou anders zo zonde zijn. Zo weer naar het zwembad met kleindochter, maar nu eerst....ramen lappen. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 (bewerkt) Goedemorgen. Goed geslapen hier Om wat vechten bor? Verloren heb je lang geleden en t duurde eeuwen voor je in actie schoot. De kip is al geslacht toch? Ik kan t niet meer aaaaaan! Doe iets constructiefs met je frustratie. Stop met roken ofzo 23 juni 2017 bewerkt door fleurtje Kan niet meer typen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 Ik moet cola en een muntje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 Koffie, thee en extra cola.... Goedemorgen frummers. Een heel pak koeler vandaag, ook wel weer eens fijn. De wind is gaan liggen, het zonnetje piept er af en toe tussendoor. Ik heb er zin in vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 15 minuten geleden zei Bor: Is bovenstaande normaal gedrag als men stopt met roken? Zotte doos maar ja..ongeveer wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 Hihihi, gaat allemaal over hoor. Wel ff geduld hebben.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 Een goede dag allemaal. Dagpact: Momentum Lars jowan Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 Goedemorgen Koh. Luitjes, ik ga aan de slag. koffie en thee voor de langslapers staat in de warmhoudkannen... Maak er een mooie dag van.... dag dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 Goedemorgen, dank voor de thee Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 Goedemorgen allen, gelukkig iets koeler. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 goede morgen heel goed geslapen ,neem zins drie dagen melatonine Time Released 10mg en heb in geen jaren niet meer zo goed geslapen .Voor iedereen een fijne dag . Dagpact: Momentum Lars jowan Kohtje Ronja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 33 minuten geleden zei Etty: Ben deze maand (voor de gein na het zien van een docu) suikervrij aan het eten. Nu dus een week of drie. Wat ik wel leuk vind om te delen dat is dat het er op lijkt dat elke trek is verdwenen na ongeveer een week, ook die in alcohol. Er zijn veel minder momenten op de dag dat ik iets wil drinken of eten, dat ik er aan denk. Drink zelfs minder koffie. Wel maf. Fijne dag allen, Dat is grappig. Ik ben op advies van mijn diëtiste sinds twee en een halve week aan een koolhydraatarm (en dus ook suikermijdend) eetpatroon begonnen en heb een vergelijkbare ervaring. De trek in tussendoor snoepen wordt minder, het voldane gevoel genoeg gegeten te hebben blijft tot lang na de maaltijd en inmiddels begin ik lekker af te vallen. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 Denk dat dat een heel goed idee is Nancy! Het gaat tenslotte maar om 1 vak. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 Zojuist eerste evaluatiegesprek gehad met ggz, verslavingzorg en begeleiding hier. Over het algemeen tevredenheid. Verslavingzorg afgesloten. Hele stap eigenlijk. smart, Lars en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 Ze hebben me vanmorgen beloofd dat ze dat nu eindelijk eens goed gaan regelen hier, tot nu toe was ik op mezelf aangewezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 Ik voel me niet jofel vandaag. Alles van gister gaat een beetje landen. Vandaag maar even heel kalm aan doen. Dinsdag rijdt de koorvriend mij in mijn autootje naar het ziekenhuis. Toch erg aardig, vind ik. Ik heb net telefoon van de brijderverpleegkundige gehad. Erg fijn. En goed advies. Morgen met de regiotaxi naar de aa groep. En deze middag erg rust nemen. Heb op haar advies een tabletje oxazepam genomen. Dus stok achter de deur, want dat gaat niet samen met alcohol. Nu regiotaxi bellen voor morgen. Staat dat ook vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 Goeiemiddag allemaal, Best aardige ontwikkelingen hier. Hulpverlening is afgerond. Verder via via bericht over mijn dochter> en dat het nog wat tijd nodig heeft voor ze het contact herstelt; en dat ze zelf in een worstelfase zat... lucht al wat op. Ik had behoorlijk last van de copd met die warmte... confronterend. Echt es stoppen met roken? Oh pffff... Nou, heb een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden