Spring naar bijdragen

Vrijdag 23 juni


Momentum

Aanbevolen berichten

Goedemorgen! 

Sowhat, misschien kan je zoon z'n opleiding afmaken aan de Open Universiteit in Amsterdam, daar studeer ik ook. Misschien een idee? Zou anders zo zonde zijn. 

Zo weer naar het zwembad met kleindochter, maar nu eerst....ramen lappen. Fijne dag! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Goed geslapen hier :D

Om wat vechten bor? Verloren heb je lang geleden en t duurde eeuwen voor je in actie schoot. De kip is al geslacht toch? 

Ik kan t niet meer aaaaaan! Doe iets constructiefs met je frustratie. Stop met roken ofzo :P

bewerkt door fleurtje
Kan niet meer typen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Etty:

Ben deze maand (voor de gein na het zien van een docu) suikervrij aan het eten.  Nu dus een week of drie. 

Wat ik wel leuk vind om te delen dat is dat het er op lijkt dat elke trek is verdwenen na ongeveer een week, ook die in alcohol.  Er zijn veel minder momenten op de dag dat ik iets wil drinken of eten, dat ik er aan denk.  Drink zelfs minder koffie.  Wel maf.  

Fijne dag allen,

 

Dat is grappig. Ik ben op advies van mijn diëtiste sinds twee en een halve week aan een koolhydraatarm (en dus ook suikermijdend) eetpatroon begonnen en heb een vergelijkbare ervaring. De trek in tussendoor snoepen wordt minder, het voldane gevoel genoeg gegeten te hebben blijft tot lang na de maaltijd en inmiddels begin ik lekker af te vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel me niet jofel vandaag. Alles van gister gaat een beetje landen. Vandaag maar even heel kalm aan doen. Dinsdag rijdt de koorvriend mij in mijn autootje naar het ziekenhuis. Toch erg aardig, vind ik. Ik heb net telefoon van de brijderverpleegkundige gehad. Erg fijn. En goed advies. Morgen met de regiotaxi naar de aa groep. En deze middag erg rust nemen. Heb op haar advies een tabletje oxazepam genomen. Dus stok achter de deur, want dat gaat niet samen met alcohol. Nu regiotaxi bellen voor morgen. Staat dat ook vast. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag allemaal,

Best aardige ontwikkelingen hier. Hulpverlening is afgerond.
Verder via via bericht over mijn dochter> en dat het nog wat tijd nodig heeft voor ze het contact herstelt; en dat ze zelf in een
worstelfase zat... lucht al wat op.

Ik had behoorlijk last van de copd met die warmte... confronterend.
Echt es stoppen met roken? Oh pffff...

Nou, heb een fijne dag!
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...