Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.992
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Zonnetje een hele goede tijd in het mooie Israel en een veilige thuiskomst voor daarna!!!!
  2. lady jane

    Computer vragen.

    Ik heb er geen verstand van Dar, maar mijn zus had het ook en hier in de B&B idem. Beiden moesten de plek veranderen richting raam heeft denk ik met het bereik/ ontvangst te maken van de modum. gewoon wat plaatsen uitproberen dus en de beste wordt het! (misschien heb je dat al lang gedaan?) succes
  3. Ook goeiemorgen hiero 13 u op CS meetingpoint Houtje maar ik denk alleen VM, Woman en Zowie
  4. Dus jij vindt ons eigenlijk maar zielig Desi:D?
  5. Hoi hoi even een mededeling voor hen die vorige week over vrouwenbesnijdenis schreven; ik kom net terug van de film Desert Flower: een MUST voor al ons westerse vrouwen en een absolute aanrader voor de mannen. ineens zien onze problemen er even iets anders uit. (Desi moet even aan jou denken, ik herken je zware piekers, maar dit kun je ook gebruiken om juist de knop naar flink zijn weer om te draaien; ik heb het ook tegen mezlef hoor!) Ik heb besloten even een poosje wat minder te schrijven hier, blijf wel meelezen, maar heb even forum rust nodig i.v.m. wat privé ontwikkelingen waar ik het hier niet over wil hebben. Ik ga niet drinken die belofte doe ik hier en nu aan mezelf en aan jullie voor back-up. Over de meeting ben ik ook nog niet uit, moet ik even hard over na denken.
  6. lady jane

    Woorddomino

    eigenlijk weet ik het ook nog niet, tja Weegschaal
  7. Ik ga gelijk mee voor de achterblijvers geniet nog even en dan ook welterusten:lips:
  8. lady jane

    Woorddomino

    uit mijn herinnering aan huildochter geen kwijlen hoor of ik keek niet goed tijdens het overleven.
  9. Zet m op girls! Ik ga even Forest Gump kijken duurt errug lang, dus ik log maar uit. bye
  10. lady jane

    Woorddomino

    baby die kwijlt?, dat deden de mijne nou nooit:D
  11. lady jane

    Woorddomino

    overzichtelijkheid heb ik nergens in mijn leven:$, behalve in mijn woordenboek misschienB)
  12. Yajala en Bor geweldig meiden dat na deze zware tijden de zon weer gaat schijnen Ya als een Phoenix zal jullie nieuwe project herreizen, mooier dan ooit! en Bor meis, wat zul jij blij zijn weer volop zelf voor jullie zoon te mogen zorgen Woman blijf je wel jezelf zo? Geen La Paay worden he, dat staat je niet.
  13. Zo, en nu aan mijn spekpannekoek met kaas want de B&Bkindertjes hebben niet al mijn beslag gekregen:D
  14. Nou Bol, die onechte glimlachjes vind ik niet zo heel erg, ik verkramp ook altijd als ik op de foto moet. Maar dat men meent zelf beter uit te komen door de tegenstanders de grond in te boren, af te kraken en belachelijk te maken, dat geeft me weinig vertouwen voor wat ze zelf in huis hebben.
  15. Hee Witje ook wakker? gaaaaaaaaaaaap?
  16. Waarom schaam em? mijn vader stemde zijn hele leven op de KVP omdat hij katholiek was toen die stopte moest ie na gaan denken vond ie ook wel leuk trouwens maar een felle "discussies"na een paar borrels. En je moet toch ergens om stemmen, zo vaak worden de beloftes niet ingelost hoor, als de verkieizngen zijn gewonnen of ben ik nou erg pessimistisch/realistisch?
  17. Hannah is dat hoe jij het doet:D ik kwijl bij drop, chocola, patat, chips enne......enne............... wrafff
  18. In mij zeker ook niet Em gelukkig neig ik verre van perfectie lui zijn heeft ook voordelen;)
  19. Persoonlijk vind ik Femke wel een kanjer Em
  20. herinneringen blijven Dhendro, das goed toch? Het is gebeurd en mag op de achtergrond blijven. Een soort van litteken dat af en toe jeukt. Je lichaam heeft een zelfhelend vermogen en jij bent jij met alles wat je gevormd heeft. een mooi mens toch?
  21. Dhendro, die trek van jou zijn lichaamsherinneringen die kunnen hardstikke trekken maar jouw lijf heeft ook een soort van harde schijf er zit niets anders op dan je leven zonder drank daar opnieuw te ankeren door dit jaar bewust te zijn dat je daar en onder die omstandigheden niet drinkt en niet wilt drinken zo krijg je weer een nieuwe (stevige hoop ik) basis over die andere heen. Met therapie wordt daar ook zo mee gewerkt.
  22. nou dan doe ik ook nog een rondje mee: goeiemorgen! sjonge wat een troep in 2 nachten zeg zo'n gezinnetje geen wonder dat ze een uur te laat waren hoop dat ze geen bekeuring hebben opgelopen in dat uur. En ff proberen of ik vanavond mijn spinning in kan halen anders word ik nog lui. iemand nog iets leuks te vertellen? moet er nu van armoe een wasdag van maken, deze monday blody monday:
  23. Nou niet gelukt de gasten zijn niet weg te krijgen geen spinning dus zal het maar als een kompliment opvatten:D
  24. lady jane

    Woorddomino

    leuk vind ik die dialoogjes hier ook wel
  25. goeiemorgen mensen zit hier te wachten tot mijn gasten ingepakt en weg zijn dan kan ik lekker gaan spinnen voor ik alles weer op orde maak voor de volgende. en zo blijven we bezig he. en het is nog droog ook!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...