Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.992
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Er is al een programmaatje voor Baklap voor je misschien hard aan het werk gaat. Ik meen dat Ari het al op haar compu gemonteerd heeft misschien haar een pb sturen om te checken? Ikzelf ben een digibeet, maar houd wel van een potje hoofdrekenen. Mijn gemiddelde per dag zet ik elk half jaar om in een mooi kado. Het 1e was een 24 badenkaart bij mijn lievelingssauna, zodat ik elke 14 dagen mag vieren dat ik mezelf ook lekker gezond kan verwennen. En ik heb het 2e halfjaar alvast een mooie nieuwe fiets met 8 versnellingen gegeven (in de reclame dus kon niet wachten op 4 aug.). Dus ik heb een pracht stok achter de deur.
  2. Kore, even diep in en uit ademen sta er voor open dat het op een misverstand berust. Tactive is heel integer en doet niets zonder jou hierover in te lichten, geloof me. Over het alcovrijbier, iedereen projecteert hier zijn eigen ding in. Wat Wil beschrijft heet in Ned. alco arm en is niet aan te raden. Misschien mag er in belgie wel vrij opstaan onder een bep.% maar het is absoluut af te raden met medicatie erbij. Geen risico nemen Wil.
  3. Inmiddels helemaal bijgelezen een keer is genoeg hoor Alf met mij prima en nu helemaal
  4. H Ha die Alf hoe is het (gegaan)? alles goed hoop ik? sorry als ik in iets val
  5. Hoi Meiske, leuk dat je even om de hoek komt kijken. Nog net zo aktief dus, fijn om te lezen. En die knie van je man gaat vast lukken, heb jij ook gehad toch die operatie? Wie weet loopt ie straks naast je die 15 km tochten:D
  6. lady jane

    Hoi Iedereen

    Wilrijk, ik vind het moedig van je en je vrouw verdient beter en jij zeker ook.
  7. Als je forums aantikt Wimmetje krijg je een index ditjes en datjes is de afdeling met de dagdraad een soort van huiskamergesprek per dag die wordt geopend door de vroege vogel van het moment en die er een spreuk of gedachte als titel aangeeft.
  8. lady jane

    Woorddomino

    muze is ook een zomerbioskoop in Noordwijk
  9. Nou hannah, petje af met die hitte. Wel grappig, je zorgt zo dat je van de winter ook warmte hebt.
  10. lady jane

    Ik ga ervoor...

    Welkom Tortilla en Wimmetje, twee vliegen in één klap. weer eens wat anders. Ik heb ook geen ervaring met medicatie Tortilla en het is wat rustig dus het zou wel eens lang kunnen duren eer je antwoord hebt zo. Misschien kun je naar de ditjes en datjes dagdraad van vandaag komen en je vraag nog eens stellen. En anders morgen. Meestal heb je zo een aantal reacties en daar zit vast wel wat tussen waar je wat aan hebt. Verder valt er veel bij de thema's en tips te lezen, dus kijk maar of je dat wat vindt. Heel veel succes alletwee!!!
  11. Fran en BamBam, de zon is jullie getuige vandaag dat jullie voor elkaar kiezen Wens jullie veel geluk en van harte gefeliciteerd maak er een knalfeest van lieverds :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
  12. lady jane

    Woorddomino

    ingaat niet, maar ook geen tegengas:D
  13. lady jane

    even voorstellen!!!

    Hallo Jules, Welkom hier! Ik denk dat je er alles aan hebt gedaan om weer de heerser over je eigen leven te worden. Zoals ik het lees werk je inmiddels weer en heb je met de refusal de verantwoordelijkheid genomen om niet in de wijn je rust te vinden. Ikzelf heb de ADB training hier gedaan en in een latere fase een Mindfulness training. Door meer in het hier en nu naar de simpelere gewaarwordingen van je lijf en gedachten te kijken, ook tijdens stressmomenten (dan gebruik in CD's) komt er al gauw meer ruimte voor rust. Ik vind het een krachtig verhaal wat je schrijft. Hoop dat je niet alleen op je moeilijke momenten hier zult komen maar juist in de tussenperiodes komt opladen!
  14. lady jane

    Woorddomino

    zeggen doen we veel, doen soms wat minder
  15. lady jane

    vrijdag 25 juni

    hoi hoi ik heb drank nooit als vriend of vijand gezien Ik heb wel mezelf met drank tot vriend en vijand ervaren drank zelf ervaar ik als neutraal, hoe ik ermee omga niet en de stemming en situatie waarin ik tot mij nam niet als ik geen rem had werd ik mijn eigen vijand
  16. lady jane

    vrijdag 25 juni

    Nou ik ga na mijn volleyen voor de 3e dag op rij beachen een beetje veel zon nu, maar ja pakken wat je pakken kan he In het weekend minder tijd voor het strand en dan weer te druk daar ook misschien. Geniet er allemaal van zoveel jullie kunnen Jasmijn ook, die kg's draag je met ere hoor! (ik nog steeds ha ha, al is die eer wel weg nu de jongste al weer 14 is) Voor wie het nodig heeft sterkte maar ook voor jou schijnt de vandaag.
  17. lady jane

    vrijdag 25 juni

    Bol helpt het niet om er gekneusde koolbladeren omheen te wikkelen? Met fijt trekt het de troep eruit en bevordert de genezing, maar ik weet niet hoe jouw vinger ontstoken is geraakt en of je er wat omheen kunt velen.
  18. lady jane

    vrijdag 25 juni

    Goeiemorgen allemaal, Jasmijn dan kun je vast weer wennen aan die opgebroken nachtjes. Gaat alles goed met de zwangerschap?? Meiske als je ff inlogt vandag: :clock::moon::light::musicnote::clock::moon::light::musicnote::clock::moon::light::musicnote::clock::moon::light::musicnote::clock::moon::light::musicnote::clock::moon::light::musicnote::clock::moon::light::musicnote::clock::moon::light::musicnote::clock::moon::light::musicnote::clock::moon::light: van harte gefeliciteerd en nog vele droge jaren!
  19. ff welterusten zeggen geen puf om bij te lezen welterusten:lips:
  20. lady jane

    Woorddomino

    doorzettingsvermogen hebben we zat en zat zijn willen we niet meer
  21. goeiemoorgen lieve mensen
  22. En voor hier ook een hele goede nachtrust:lips:
  23. Bolletje, misschien heeft J al die werkzame jaren als psych. zichzelf geforceerd op de achtergrond moeten houden van zichzelf. Over zijn grens gegaan dus, net als jij nu bij hem. Voor jou is het al heel wat dat je besloten hebt om dit niet meer te laten gebeuren. Dus met jezelf afspreken een bepaalde tijd bij hem te zijn en ook echt dan weggaan. Wat ik zelf wel eens doe is in mijn zak een kastanje (maar het kan iets heel anders zijn voor jou, een symbool dat je letterlijk houvast geeft en je eraan herinnert bij jezelf te blijven. Als jij stevig bent kan een ander je niet leegzuigen. Maar het blijft moeilijk met mensen waar je van houdt, ik heb het met mijn kinderen, en j is ook zo'n beetje jouw kind, dus extra oppassen. Wat je zelf nodig hebt haal je niet bij hem dat weet je wel he, dus daar goeie mensen voor zoeken is erg belangrijk.
  24. lady jane

    Woorddomino

    zijn we niet op uit hoor meis, probeer juist een onder je riem te steken
  25. lady jane

    Woorddomino

    je leeft Cathy dus probeer er maar het beste van te maken:heart:
×
×
  • Nieuwe aanmaken...