-
Aantal bijdragen
55.992 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
355
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door lady jane geplaatst
-
Desi, als je arnikazalf hebt, goed smeren en je kunt ook arnikadruppels inwendig nemen (dr Vogel hier in Ned. of via reformwinkel) helpt echt. sterkte meis en gelukkig dat je niet gedronken had he. Om 12.30 hoop ik onderweg te zijn naar het strand, maar in gedachten bij Alf en ergens daar in de kosmos voegen onze energieen wel samen voor hem:heart:, hoezo zweverig? fijne dag allen
-
Goeiemorgen!
-
nou dit rotje gaat knorren:lips:
-
Kun je niet ook een B&B houden Cathy? en misschien ook een tip: foto's digitaal van wat je weg kunt doen en op MP zetten, het ruimt lekker op en je verdient er nog aardig mee. Ik ben zelf nog niet zover, maar staat wel bovenin mijn to do list
-
Ja Alaine en je snapt hoe het bedoeld is he!
-
Wie missen we al een tijdje?
discussie antwoordde op een smart van lady jane in Thema's rondom alcohol
Ik kan me hierbij aansluiten 'kom ergernissen bij mezelf tegen en zie dat als een fase die aangeeft dat ik uit het forum groei net als alf kom ik hier nog graag voor sommigen, ik word selectiever en heb met sommigen veel gedeeld wat ik in RL anders doe. dat laat ik niet zo maar gaan. Maar fijn dat we elkaar hier toch vinden en er de diepgang in aanbrengen die op de dagdraad wat verloren gaat. Ik lees niet meer dagelijks bij, maar surf wel langs de andere draden. Dus zo kan het ook:heart: -
kijk ik toevallig ff naar de ingelogden zie ik alleen ouwe rotten hier:D
-
Er is af en toe chaos hannah maar de betrokkenheid is er wel degelijk vervelend zo'n ontsteking logisch dat je met jouw historie hiermee van slag bent Borsten zijn kostbare dingen en maken je soms erg kwetsbaar
-
middenin het leven staan we hier
-
3 jaar geleden, 22 juni 2007
discussie antwoordde op een tapas van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Tapas, recht zo die gaat kanjer en een knuf voor die Taps op 4 poten! -
Ha die Witte! Hannah:heart: Jannigje de 22e blijft een mooie dag voor je zo van harte met een heel kwart jaar :clock::light::musicnote::clock::light::musicnote::clock::light::musicnote::clock::light::musicnote::clock::light::musicnote::clock::light::musicnote::clock::light:
-
ook goeiemorgen mensen ik ga deze dag lekker in het zonnetje doorbrengen. wens jullie ook een heerlijke dag en voor wie werken moet: maak er het beste van bye bye
-
Hoe kan dat nou tas?
-
goeienavond! Igor pech meid, maar gelukkig geen kater na een fles van die prijs. Volgende keer eerst lief vragen of je eerst mag proeven, en dan: nee dank je ik wacht tot ze wat zoeter zijn. assertiviteit les 1:D
-
Suus, van harte en nog vele ADBe jaren!:DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB) en goeiemorgen ADBers hier gauw gaan spinnen straks en ff bijlezen nog.
-
Wie missen we al een tijdje?
discussie antwoordde op een smart van lady jane in Thema's rondom alcohol
fijn Henk dat je datr nog even meldt zag jullie ooit voorbijkomen (was dat niet een naamgenoot?) en het is goed te lezen dat men niet alleen terugkomt bij een terugval geeft de burger moed, mij dus. -
Hoi Vicky Je drinkt al 4 maanden niet meer en gaat toch twijfelen over gematigd drinken? Dat is tricky als je jezelf dat toestaat. Gewoon terug naar per dag besluiten: vandaag die eerste niet. Zo'n inzinkinkje gaat over en daarna ben je weer blij dat je niet terug bij af bent. Er zijn er echt maar weinig die dat kunnen. Zou je het toch gaan proberen, meld je dan aan voor de ADB behandeling en kijk eerst naar je trekmomenten, wat je triggers zijn, hoe jij ADB kunt zijn en wat je daarvoor nodig hebt. nooit zomaar in een opwelling besluiten, hoe moeilijk ook. Uit frustratie/schuld en schaamte val je dan nog gemakkelijker terug, en dan is elke smoes weer goed. Als je er begeleiding bij zoekt, kom je in elk geval tot volwassener besluiten en daar heb je nog heel lang wat aan! Succes meis.
-
Goeiemiddag saam, even een beetje doen alsof ik bij ga lezen (hap snap dus)
-
Emmaroos nog net op tijd: hele fijne vakantie meis geniet je te pletter en kom weer veilig terug!!!
-
Goeienavond saam, ben niet bijgelezen dus sorry als ik ergens inval
-
Zet m op Rapi en het gaat vast mooi worden (we horen wel wanneer de warming up party is:D) voor allen welterusten:lips:
-
Oh Ari, geweldig: gefeliciteerd, haar eerste slinger hier dan maar: :light::rose::):light::rose::):light::rose::):light::rose::):light::rose::):light::rose::) wat een pak van je hart zeker! oh en gelijk haar laatste ook maar he je wilt geen dochter op het ADB forum neem ik aan oeps foutje jane tijd om naar bed te gaan denk ik. En marjo geen tijd helaas voor koppie thee of slapen heb B&B gasten die graag mijn ontbijtjes eten en zelf zondag een beachvolleytournooi (terwijl Woman buitje dan lekker los lijkt te gaan barsten)
-
Nee joh, in de randstad maar ik reken retour tijd en er gaan zaterdag geen treinen naar Utrecht, dus dat wordt 2 x bussen hier en in t Fryske Land
-
Idem hier Blondie, erkenning pas op 14 jarige leeftijd, na veel gepest te zijn, diverse scholen, Hoogbegaaf en hooggevoelig. na de erkenning was mijn gefrustreerde boosheid weg en ook al blijf ik fouten maken, mijn hart is weer open voor hem. Maar wat heeft die jongen het zwaar met zijn anders zijn. Mijn hart bloedt nog vaak voor hem. En hoe het etiket heet is misschien aan verandering onderhevig, er wordt nog veel ontdekt, en de diagnoses worden verfijnder ook al blijven ze iemand in hokjes stoppen, ze geven toch houvast en helpen mij in te zien dat ik doe wat ik kan en dat is soms niet genoeg, maar ik hoef me daar niet meer schuldig onder te voelen.
-
Ik denk (voor Wing, ha ha ) dat hij wel een zweethuttype is das ook een prachtig ritueel zowel fysiek als spiritueel. En zaterdag ben ik denk ik in de buurt bij jou Marjo opeinde, sjee wat een wereldreis zeg 10 uur reizen voor de crematie van mien mem van vroeger maar dat ben ik haar wel verschuldigd
