Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.992
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. lady jane

    Woorddomino

    weg ben ik nog niet:$
  2. lady jane

    zondag 6-6 2010

    nog een kleur en klankrijke voortzetting ik zal ze proberen te dromen:moon: truste lieve mensen
  3. lady jane

    zondag 6-6 2010

    God maakt een foto van een stad onder druk (tekst herman van veen) oh nee het is Foto: flits
  4. lady jane

    Woorddomino

    heen ga ik nu van dit forum, heb mijn slaap hééél hard nodig nu
  5. lady jane

    zondag 6-6 2010

    Hier in Madagaskar is het nog rustig herfstweer:D
  6. lady jane

    zondag 6-6 2010

    Dag Ari;)
  7. lady jane

    zondag 6-6 2010

    Les Choristes nu op CANVAS laters
  8. Ha we kruisten elkaar net Jan Jan Dubbele Jan
  9. Ha die Jan een nieuwe frisse start zo met die naam, leuk. Klinkt heel wat beter toch? Jan de 3 fundamenten die je kwijt bent heb je er niet mee terug, maar hoe je ermee om gaat dat bepaal je uiteindelijk zelf. Ik zat na jouw stukje (op de draad?) eens zelf door te peinzen want ik snap hoe je je voelt, vanuit een soortgelijke positie in de laatste 2 jaar: werk kwijt partner kwijt na 22 jaar 1 kind uit huis geplaatst de ander nu om en om bij haar vader en mij en sinds 10 maanden ook de alcohol kwijt, en mijn huis wordt onder me wegverkocht dus ja je kunt wel zeggen dat er overeenkomsten zijn he. En als ik eerlijk ben dan heb ik het daar nog geregeld erg zwaar mee. Het varieert echter van niet meer verder willen, tot helemaal gelukkig worden door iets heel simpels en mede daardoor denken: kom op ik zal iedereen eens wat laten zien. Tussen die 2 uitersten is er helemaal niets veranderd in de omstandigheden en toch kan ik er volkomen verschillend mee omgaan. dat zegt dus meer over mij als over de omstandigheden. En waarom zou dat voor jou anders zijn? Je houdt nog van sporten, bent gezond (denk ik?), kan hier soms opgewekt schrijven en bent nog steeds Jan. Geen janDoedel meer maar een Frisse Jan. Dus Jan: maak er wat van!!!!
  10. lady jane

    Woorddomino

    leerpuntjes genoieg dus voorlopig
  11. lady jane

    zondag 6-6 2010

    geduld Bol er komt je toe wat je verdient hier trekt het al weer dicht en ik stuur wel wat je kant uit straks
  12. lady jane

    Hallo, even voorstellen

    Hoi Lientje, welkom hier. Je mag gerust een beetje mild zijn naar jezelf hoor. Van de zes dagen 1 keer mis is niet gek. Je behandelaar zal daar geen oordeel over hebben, dus waarom jij wel? Het mag ook een klein beetje leuk blijven om doelen te gaan leren bereiken. Je hebt leren lopen ooit met vallen en opstaan. Als je viel was dat soms pijnlijk, en soms komisch (om te zien), maar altijd stond je weer op en probeerde het weer. En gelukkig was je nog zonder ego en oordeel, dus je bleef volharden. En je hebt het geleerd! Op dezelfde manier kun je ADB worden. Soms konfronterend, soms er veel van lerend, maar altijd proberend. En ooit lukt het. En vergeet niet dat je opkrabbelt van een herseninfarct! Sjonge dat is me niet wat. Als je er aan toe bent, komt je dan meeschrijven? Zo voel je je het snelste thuis hier in die soms erg drukke huiskamer.
  13. lady jane

    Woorddomino

    oordelen doet Witte daar maar over
  14. lady jane

    zondag 6-6 2010

    Jan gewoon een andere psych vragen en uitleggen dat je dicht klapt, zonder haar aan te vallen. Als het niet klikt ben jij degene die tekort komt en dan heb je er niets aan. De persoon is vaak belangrijker dan de methode bij therapie.
  15. lady jane

    zondag 6-6 2010

    Ik ben er van tussen naar het Haagje winkels i.p.v. strand maar wel met zoon bye en tot laters
  16. lady jane

    zondag 6-6 2010

    Goeimorgen, zelfde rijtje als van Bol + Bollie zelf natuurlijk:rose:
  17. nu ga ik echt truste en bekkie sterkte!
  18. en als je dat nummer belt bekkie dan moet er iemand opnemen? kun je er wat mee (politie/Tactive)? ik vind dit ook eng. Maar hoe komen ze aan jouw nr? heb je het niet aan meer mensen gegeven? Dit lijkt wel zo'n troll die komt zieken.
  19. lady jane

    Woorddomino

    hoofd gaat op pauze nu, slaap lekker allemaal
  20. Ik ga slapen heb gasten met 2 huilkindjes die zijn vast vroeg wakker en willen dan een lekker ontbijtje slaap lekker en rust lekker uit wie dat niet lukt misschien:lips:
  21. Ja Bekkie dat zou ik ook hebben, maar eigenlijk is het te gek dat jij niet hier kan halen wat je zo hard nodig hebt. Misschien kun je met Tactive overleggen of vragen of ze een tip voor je hebben, die hebben dit misschien al eerder meegemaakt. En mocht je een nieuwe naam krijgen, dan kun je per pb wat mensen dat laten weten en uitleggen dat je wat minder duidelijk zult posten soms. Ik hoop dat het iets oplevert. Dit is een van de grootste redenen dat ik dit forum niet vertel aan iemand die ik het juist ook zo zou gunnen.
  22. lady jane

    Woorddomino

    mijnerzijds staan ze nog in de koelkast, ik heb cola van mijn dochter, jagh!
  23. lady jane

    Woorddomino

    delen van mijn gemberthee dan maar? Alsjeblieft en proost!
  24. Niet weggaan PP het is juist mooi dat hier alles is
  25. Jannigje:heart:
×
×
  • Nieuwe aanmaken...