-
Aantal bijdragen
55.991 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
355
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door lady jane geplaatst
-
zaterdag 5 juni 2010
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Daar ga ik ook vanuit hoor Dar, ik merk al postieve veranderingen, maar gun hem zo een zinvolle dagbesteding voor zijn eigenwaarde en ook zodat het gevaar van weer naar verstoord dag en nachtritme er dan niet meer is. Dus het blijft nog even spannend, maar zijn spiraal gaat weer omhoog hoor! -
zaterdag 5 juni 2010
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Het lijkt erop dat het tijd is om weer iemand in huis te nemen Igor. Geen lapjes vlees maar een huisdier of mens van vlees en bloed? -
zaterdag 5 juni 2010
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Tida, ik denk dat er nog veel meer uit jouw droom te halen valt. Bol heeft een draad gemaakt om dromen uit te leggen, die kun je opzoeken en naar boven halen door een kort antwoord te schrijven of bijv. een vraag aan Bol. Zij zal met plezier je wat vertellen als ze er is straks. -
zaterdag 5 juni 2010
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Heerlijk he Dar, eindelijk gaat ie oogsten en jij mag erop vertrouwen nu. Het geeft mij hoop voor mijn zoon, die nog steeds een drop-out is, vanaf de kerstvakantie niets doet en nog 17 is. Dus leerplichtig. Nu is ie een week op kamers, krijgt snel een jobcoach en dan mag ik hopelijk ook erop vertrouwen dat er iets is wat bij hem past en waarvoor hij gemotiveerd is. Het loslaten is toch gemakkelijker als er vertrouwen is:rose: -
zien we toch echt zowel de goede als de mindere kanten van het leven
-
zaterdag 5 juni 2010
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Goeiemorgen mensen maar even zorgen de boodschappen vroeg te doen, voor het te warm wordt en daarna lekker genieten in de natuur of naar het strand. -
Ja cathy af en toe maar even ondeugend worden op mijn ouwe dag;) en nu bedtijd, wil de laatste het :light: uitdoen en de neiuwe daard nog even naar boven halen please anders begint iemand zo weer een andere thnx alvast en welterusten:lips:
-
Ik heb een nieuw draadje aangemaakt, weet dat dit eigenlijk niet de bedoeling is hoor maar kon het voor één keer niet laten mis Albert best en misschien komt ie weer wat vaker om de hoek kijken als hij dit leest.
-
Even zondigen en nu al de nieuwe draad openen (sorry, mea culpa) maar voor mijn Noordzeemaatje Albert Remco: :sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light: Albert jongen nog vele droge jaren die met een natte koude duik mogen beginnen per kalenderjaar dan. Samen met Will natuurlijk.
-
levenskracht, levenslust, levenslang, levensmoe, levenservaring, zomaar wat dingen als je ADB wordt.
-
Hallo Sparood, een warm welkom hier op het forum van heel veel ervaringsdeskundigen. Kom vooral op de dagdraad bij ditjes & datjes op de huidige datum. Als je trek hebt, even in een dip zit, als jr gezelligheid of steun wil of tips en adviezen. Als je eens tijd over hebt kun je bij alle draadjes kijken of er iets bij staat wat je aanspreekt. En als je nog extra hulp nodig hebt kun je overwegen hier op de site de ADB behandeling te volgen. je krijgt dan anoniem individuele begeleiding en leert je triggers herkennen en helpende gedachten en handelingen creeren om datgene wat nodig is aan te gaan en ADB te worden. de beste tip is ongetwijfeld: Vandaag neem ik de eerste niet. Dag voor dag dus en soms uur voor uur. Tot lezens/schrijfs.
-
Als je Pietjebel googlet krijg je alleen de Pietje Bell boeken, film en musical te zien over die beroemde Rotterdamse kwajongen, dus dat valt wel mee. Ben jij ook een kwajongen? of een kwameisje?
-
journaal boingngngng
-
bleek doe ik wel eens (ondanks het milieu) in de WC
-
Ha Ari bombari ja de 12e don't worry
-
Misschien tijd voor een vrouwelijke list? smssen dat je een pen-afspraak hebt gemaakt met iemand anders en de potlood uitgumt. Eens kijken wat er gebeurt?
-
Nien en Woman las net 14 u op CS Isa schreef al zoiets van 13 u op CS voor iedereen en dan gezamenlijk met de tram naar zee ff afwachten nog maar dus:rose:
-
Zo mensen lekker weekend en ook nog prachtig (strand)weer voorspeld:rose:
-
Nou nog proeven Tilda:sun: wat een stappen maak jij tegenwoordig!
-
Je bent een rijk mens Marjo fijn dat je deelt:heart:
-
Nou ik ben er weg mee leuk he die Belgische uitdrukkingen die we hier leren. Lekker volleyen, verjaardag, fiets en wandelmiddag en misschien vanavond nog meer volley. en zon, heel veel zon, fijne dag!
-
Ik jou vergeven Wilrijk? Ik ben God niet.
-
Jan Doedel wil wel eens gaan leven
discussie antwoordde op een FrisseJan van lady jane in Wie is wie?
Goh Jan, dat was niet mis. Ik ben ook blij dat je wel terugkomt want ik denk dat je hier veel te halen hebt.. En natuurlijk kom je hier sterker uit! Je bent bezig verantwoording te nemen met die Refusal, bleef bij de Brijder, dus hebt jezelf niet helemaal opgegeven! Als je het forum erbij neemt om de veilige anonieme uitlaatklep te houden dat is het van : alle goede dingen gaan in drie! In je huis zijn zonder alcohol betekent dat je het rouwen om je relatie niet kan overslaan Jan. Daar mag je tijd voor nemen. Op het moment dat het ook kan, anders verwerk je niet. En dan kan je basis weer sterk worden, en je zelfvertrouwen ook. Ik weet hoe verschrikkelijk ver weg die kan zakken na een mislukte relatie in combi met drank. Jan, fijn dat je er weer was, en ik hoop dat het niet zo lang duurt eer we je hier weer kunnen lezen ( en je eindelijk een naam kiest die je waardig is;)) -
Gezellig voor je Bol, veel plezier! enne niks doen wat ik ook niet doe he!
-
Bolletje, ik miste je gisteren is alles goed met je broer?
