Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.991
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Von oh jee verkeerde draadje
  2. Truste Bol en laat de afwas maar staan doen we morgen wel samen
  3. lady jane

    Woorddomino

    helaas kan ik niet eens zeggen dat ik werk he, stelletje bofkonten
  4. Slaap lekker meis, goed gedaan met die refu morgen ben je er blij mee en die gevoelens, ja die zijn ook een deel van jou als die er mogen zijn, dan is de rest ook meer waar(d). ff van Witte lenen: girlpower!!!!
  5. misschien een wit lijfie Fleur?
  6. Welterusten Wing
  7. Staat genoteerd oudje!
  8. Ja Igor:o:$
  9. Wanneer Bol? zet ik t vast in de agenda enne ik vis alleen naar komplimenten hoor, met of zonder vergunning en achter het net.
  10. die is incognito achter grote zonnebril toch? Yvonne?
  11. Heb 2 bakken chips van dochter gepikt Igor (help ik haar toch mooi van af al die kalorieen:P)
  12. Igor, dan stuur je toch je look a like:)
  13. nice to meet you finally Bol en nou snap ik je rugpijn wel wat beter, pffff, wat een werkpaard ben jij zeg. Igor en Beate, ik ben blij dat de winkels hier inmiddels dicht zijn want ik had het ff erg moeilijk hiermee.
  14. lady jane

    Woorddomino

    gemakkelijk is niet veel in het leven, ze zeggen dat het daardoor bevredigender is;)
  15. en vergeet de sociale kant/controle niet:D
  16. lady jane

    Woorddomino

    belangrijk is dat je doet wat goed voor je is
  17. Igor, 9 flessen! Jij dacht hoi een surprise partY? Wat ga je nu met de rest doen?
  18. lady jane

    Eet - Draadje !!!

    schnitsel gegrild, aardappelbolletjes en specieboontjes aarbeiden met, toe.
  19. Igor meis, wat jammer nu waarom wachten op de volgende struikelpartij? Gewoon nu maar de verantwoordelijkheid nemen en naar de arts voor overleg wat bij jou past, heb je rust en een betere eigenwaarde ook. Ik doe dat met snoep, haal ik zgn voor de kinderen in huis, ja ja. Niks in huis halen is beter, ik houd mezelf ook voor de gek en trouwens voor hen is het ook niet best, bovendien hebben ze zakgeld.
  20. lady jane

    Woorddomino

    geven we niet op he dat eraan werken
  21. Em, wat fijn dat je HA zo met je meedenkt en -werkt, en maar hopen dat de AD snel wat fijns voor je kunnen doen meis:present: Alfie, zet m op he, nr uno voor een betere baan! als je referenties nodig hebt, horen we dat wel he we prijzen je regelrecht de hemel in:rose:
  22. Lieve Bigolive, Je bent fantastisch bezig met het niet drinken, klasse hoor, zelfs rosé weggekiept! Mischien mag je even wat milder naar jezelf zijn w.b. de suikers in snoep en snacks. Suikerverslaafd zijn erg veel mensen. het is bijna niet te doen om 2 verslavingen tegelijk te handelen met goed gevolg, daar kunnen diverse rokers over meeschrijven hier. Je lijf is nu hard aan het ontgiften en dat kost veel energie. Dus je kunt moe zijn, depri, slechter slapen, hartkloppingen, hoofdpijn en misselijk. Op de draadjes van tips, en thema's staat genoeg. Als je het moeilijk krijgt, kun je daar gaan lezen om er op een goeie manier toch mee bezig te zijn. Vit. B1 slikken helpt, ik drink yerba-maté en die helpt ook goed (kun je online bestellen, of bij sommige Argentijnse restaurants kopen), saunaatje pakken, en sporten idd. En vooral niet vergeten je af en toe te belonen met wat leuks/lekkers. Die kg's komen wel als je je weer wat sterker voelt en de kracht en trots van het niet drinken aan kunt zonder er euforisch van te worden, want dat is een valkuil.
  23. Borretje, wat vreselijk om te lezen 2 kinderen verliezen, dat mag geen moeder meemaken, voor jou en jullie veel sterkte met dit verlies:heart:
  24. lady jane

    Woorddomino

    visrestaurantjes, jammie daar moet ik voor naar Scheveningen.
  25. Ben nog niet bijgelezen, maar zie dat je een baantje hebt bamBam en morgen al mag opdraven, gefeliciteerd meid!!! en kalmpjes aan he, je grenzen zijn nu extra belangrijk!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...