Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.991
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Was t lekker Cathy? vast wel he! truste
  2. lady jane

    Woorddomino

    tijd voor bijlezen
  3. alleen ff snel goeiemorgen zeggen GOEIEMORGEN:D
  4. Ha Choice, vandaag wordt wat jij ervan maakt! Het is erg jammer van die Pinksterdagen, als je het moeilijk krijgt, kom alsjeblieft naar hier. De kan is groot dat je dan zoveel steun krijgt dat je er een trotse dag van maakt. En natuurlijk blijven er zware dagen en momenten of zelfs periodes. Het gaat er om dat we de uitdaging aangaan en de crisis als kans kunnen ombouwen. ik weet het, het zijn wat new age-achtige termen, die je ook een iebelig gevoel kunnen geven, dat heb ik zelf ook als ik er midden in zit. Maar op andere momenten kloppen ze zo maar. Zet m op meis!
  5. lady jane

    26-5-2010

    Veel rust en weinig pijn vannacht:lips:
  6. lady jane

    26-5-2010

    Ja Wing, ook hier dezelfde herkenning en frustraties met kind dat zeker andere aandacht behoefde. Nog een Ieder wijs school mee opgericht maar zelfs daar ego's, macht en verkeerd gebruik van de Sociocratische manier van werken. En de kinderen kwamen vaal op de laatste plaats. en gepest dat er werd, oei
  7. lady jane

    Woorddomino

    uitgelogd maar nog niet uitgelezen, uitgelezen gehaaid:D
  8. lady jane

    26-5-2010

    Ja Wing, was net. Ik heb meteen schoolmentor van dochter gemaild. Het is om te huilen hoe ze daar met probleemkinderen omgaan, negeren dus.
  9. lady jane

    Eet - Draadje !!!

    Cathy, luilak, meteen al voor 2 dagen schrijven jij dacht zeker: hoezee ik doe er meteen maar twee! Ok serieus: kippevleugeltjes voor de kids, zelf kalkoenfilet, knoflook, champignons en ui, asperges en gebakken aardappeltjes. Toetje mochten ze erbij denken, vergeet ik altijd (heb koffie, erg he)
  10. lady jane

    26-5-2010

    Ik was erg onder de indruk van de documentaire op Ned. III net. o.a. mensen laten zien over hun diepste pijnen n.a.v. gepest worden, jeugdtrauma's, normen en waarden. 72 3e jaars in Amsterdam deden mee en een groep volwassenen. Eerst spelletjes om los en bij jezelf te komen, daarna de diepte en in aan het einde integreren en accepteren. Respect en meevoelen. Pesters die excuus aanboden. Via uitzending gemist alsnog de moeite waard en ik hoop dat scholen er wat mee kunnen hier.
  11. lady jane

    Woorddomino

    overigens ben ik van mening dat je gelijk hebt
  12. lady jane

    26-5-2010

    challenge day TV-time
  13. lady jane

    Woorddomino

    nee, niet zinnig dus.
  14. lady jane

    Woorddomino

    sloot ik mijn kind op als ie vervelend was? Nee!
  15. lady jane

    26-5-2010

    Ned. 3 20.30 uur voor mensen met pubers!
  16. lady jane

    26-5-2010

    coole kicker?
  17. lady jane

    26-5-2010

    Dat was caro Woman zelfde icoontje andere vragen:D
  18. lady jane

    26-5-2010

    Soothe hoe gaat het viel het een beetje mee? (ben nog niet bijgelezen hoor, als je t al verteld hebt dan lees ik t zo)
  19. lady jane

    Woorddomino

    helpen deed dat ons soms van de wal in de sloot
  20. lady jane

    26-5-2010

    Ja rapi, thnx, en hannah idem! en nu de keuken in, eten twinkelen
  21. lady jane

    26-5-2010

    Je hoeft er niets mee te doen Woman, foei! Maar je moest toch ergens dat twinkelgevoel vandaan halen?
  22. lady jane

    26-5-2010

    Ha Witte:P
  23. lady jane

    26-5-2010

    twinkeloogjes van: de boilerbuurman:D doedelzakmuziek; djembé; de sjimmie.
  24. lady jane

    26-5-2010

    nee de maso's dat zijn wij zij zijn de sado's:D( en verdienen er nog goed aan ook) Ja hij is dolblij en ik ook, eindelijk een uitdaging voor hem en bij jongelui ook met aut. stoornissen en 2 van de 3 ook hoog niveau, dus ook talenten opzoeken er er wat mee leren doen. Dit is gezond loslaten hoor Han, voor het eerst in jaaaaren.
  25. lady jane

    26-5-2010

    13.50 uur heb ik gelezen dacht ik Hannah en waarschijnlijk daarna meteen bed in. Maar misschien niet meteen behandeld. eerst maar even afwachten, wat een ellende wie wordt er nou kaakchirurg! Je helpt wel mensen van de pijn af, maar moet ze ook erge pijn doen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...