Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.988
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. lady jane

    26-5-2010

    hee Ari! Stop- of sneltrein?
  2. lady jane

    Woorddomino

    voorbereiden ga ik me vandaag op de verhuizing van zoon morgen, weer pfffff dus!
  3. lady jane

    26-5-2010

    Nou Vie, dan krijgen wij dat straks hieer ook, bah. Ik was net zo verwend, en al lekker bijgekleurd ook. Nou ja de natuur ook ff wat het nodig heeft. Wil, we zitten op je schouder hoor!! Op de andere dan waar die gremlins zitten!
  4. lady jane

    26-5-2010

    En ja Vie dat ontbijt is er nog, opschieten dus:D
  5. lady jane

    26-5-2010

    Oliekuur Tas? Olijf/Zonnenloem maakt niet uit? Mijn tandvlees is al erg teruggtrokken, kan dat echt weer richting oude staat? Kan me haast niet voorstellen. Maar zou het er wel voor over hebben dan, die vieze olie, brr.
  6. lady jane

    26-5-2010

    Goeiemorgen allemaal!
  7. welterusten lieve mensen een verscheidenheid aan berichten fijne, moeilijke en mooie:lips:
  8. lady jane

    Woorddomino

    is helemaal goed Cathy, thnx for asking, uitgesaunaaid en bijgelezen, pfffff:D
  9. lady jane

    Nieuw nieuw nieuw

    Welkom Ishtar, Je bent goed bezig zo te lezen. Als je de dagdraad meeleest en zover bent schrijf gezellig mee. Zoals je las vanavond is dit ook de plek om steun te vragen als je het moeilijk hebt of trek hebt. Veel ervaringsdeskundigen die allen heel betrokken met je meeleven en meedenken. Succes!
  10. wow Wil, mooi geniet je te pletter he! en fijne dag voor de thuisblijvers!
  11. Mijn werk bestaat nu alleen uit de B&B Alaine en gast is net vertrokken en de wasmach. draait. Als alles hangt ga ik genieten.
  12. lady jane

    Woorddomino

    beginnen we de dag toch gewoon met een lach en een dansje!
  13. Goedenmorgen frummers, hier begint het al weer prachtig en ik ga lekker een dagje naar de sauna, dus voor mij mag het zo blijven, streeploos bruin Igor:D
  14. ik ga met Wing mee:D truste:lips:
  15. lady jane

    Woorddomino

    geworden is een vervoeging van zijn, we zijn vriendjes dus
  16. kun jij dat dan Wing scrabblen?
  17. als je niet in verhouding met anderen kijkt Wing, dan klopt alles aan jou!
  18. Hee Alaine, :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: gefeliciteerd met 5 maanden in de arreslee op welke ijzers of banden ook, we rijden vrolijk door! Geen regelingen, t lag stil, morgen hoor ik hopelijk dag en adres en dan begint het voorwerk pas. Hij kan over in elk geval en spullen volgen de 31e waarschijnlijk.
  19. Pink Floyd ben ik door naar de volgende ronde???
  20. lady jane

    Wil me voorstellen

    Via profiel, Jojo en dan hokjes leeg maken en profiel aanpassen aanklikken. en als je een vrouw bent kun je ook een mooi ander hoofd aanschaffen:D
  21. lady jane

    Woorddomino

    toch niet altijd, ik doe het steeds meer met jullie:D
  22. lady jane

    Eet - Draadje !!!

    Ikke ook een luie dag, hetzelfde als gisteren dus, de andere helft van de diepvrieshapjes, wel heerlijk!
  23. Hier nog een Hannah, schrale troost, maar je staat ook hier niet alleen in, ha ha
  24. lady jane

    vakantie met pubers.

    de Nivon heeft ook leuke vakanties Hannah, wel soms met gezamenlijk koken, maar dat is toch anders dan wanneer je het alleen doet, en het kan ook bij toerbeurten. ik zelf durf een all inclusive nog niet aan, hoewel vol-pension me prima afging en voor dochter ook leuk was. Met buffetten eet zij veel beter. ook in Tunesie heb je veel van soortgelijke goedkope all-inclusives. succes en laat je ff weten wat het geworden is? wel benieuwd.
  25. lady jane

    Wil me voorstellen

    Jojo welkom hier, ik heb de moderator gevraagd je profiel te sluiten. Haal gauw je gegevens weg, want iedereen kan hier lezen. groetjes jane
×
×
  • Nieuwe aanmaken...