Spring naar bijdragen

maandag 12 juli


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 429
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

heb hier ook niks mee gekregen van regen, heb wel ver weg een flits gezien maar dat was ook alles.
ik word s'morgens wakker gemaakt omdat knabbel en babbel honger hebben, die liggen nu met een vol buikje weer in bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen frummers..... wat een dip.....
gisteravond laat de oranjevlag en de slingers nog uit de tuin gehaald.....
De kamer hier hangt nog vol met slingers en balonnen.....

Maar goed, the day after......
En ik moet ook nog vroeg beginnen op mijn werk, heb nog geen vijf uur slaap gehad, killing voor mij :D

Iedereeen en fijne dag ....
Moet er dus alweer vandoor....
:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sotty Caro, je hebt helemaal gelijk, breek zo maar in met die onzin....

Igor, fototje van je pups op je glazen plakken, op de koelkast... noem maar op .
Ik gun het je zooooo om lekker fris wakker te worden iedere ochtend.....
Het moet je gaan lukken hoor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister mijn eerste feest /bbq droog doorgemaakt!!!

Heb aan 2 mensen eerlijk verteld dat ik teveel drink en dat ik dus niet dronk . de rest heeft het niet eens in de gaten gehad . Ik had verwacht dat iedereen het zou merken ( ja zo ben ik met mezelf bezig dus) maar iedereen is inderdaad met zichzelf bezig en het viel niet op .


Bijkomend voordeel: ik heb me niet volgepropt met vet vlees ( zou ik anders dus wel gedaan hebben , alcohol maakt dat ik veel ga snacken) maar heb zorgvuldig uitgekozen wat ik wilde eten

Matig dus :)

Ben als en klein kind zo trots op mezelf

Nu rennen naar het werk , zonder kater!!!

Wens iedereen weer een pretiige dag, en volhouden he?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Igor, Caro, Suusje, Dar, Sinusju, Madelief en Yvonne en alle latere inloggers,

Jammer...we hebben verloren! De kinderen mochten hier kijken. Liggen nu dus nog in bed, mar moeten dus wel naar school....Zal een feestje worden zo dus...
3 sjacherijnige kinderen:(
Gisteren een leuke dag gehad vol gezelligheid. Niks gedronken, dus dat gaat hier nog steeds goed!

Igor:
Cursus ADB?

Suusje:
Spoelen met gekookt water of oogdruppels halen bij de apotheek of drogist. Succes! Enne? Waarom depri Suusje?

Sinusje:
Goed zo meis! je kunt trots zijn op jezelf!! :present:


Fijne maandag iedereen!!:) Ik ga er een paar uit bed halen! En me wapenen tegen 3 maal ochtendhumeur....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggeh allemaal. :moon:
Sinusje, goed bezig meid! :present: :present:

Igo, wat een ellende toch als je zo graag wilt en het lukt maar niet. Als je HA je geen Antaubs oid wil geven, heeft hij dan geen alternatieven? Het lijkt er op dat je meer hulp nodig hebt. Of de AdB-training misschien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen hier aanwezig :sun:

Igor, komaan hé meisje, het wordt tijd om eens daden te voeren. Begin er aan, kop omhoog, die eerste niet nemen en volharden. Neem die professionele hulp aub. Dit kan je niet volhouden. Er gaat altijd wel iets zijn dat je een reden zal geven. Je zit vol met goede voornemens en nu moet je daad naar woord voegen. Hup ermee. Zou je eens niet proberen om een andere HA te raadplegen voor een tweede opninie ?

Sinusjuh, geweldige prestastie, that's the spirit.

Eeuwig zingende Caro, wat zouden we zijn zonder je raad ? :D

Suusje, heb je last van een allergie misschien ?

Eks, the day after (de finale), kweetet. Iets leuks doen met de kinderen later misschien ??

Vonneke

En ik ?? Ik heb een kater :angry: .........tenminste, zo lijkt het wel !!
Ben opgestaan met barstende hoofdpijn, slechte smaak in de mond en een geweldige dorst. Heb gisteren met de bbq en match een alcovrij biertje of 8 gedronken (0.5%) op 4 uurtjes ongeveer. Heb dit nog geen enkele keer gehad, dus ik weet niet waar dit vandaan komt. De stress van de match, heel de dag met de moto gereden in de zon, de reactie van antabus plots ?? Geen idee, but i don't like it :wacko:

Heb met T op zaterdag de moeder alle gesprekken gehad en ze gaat niets zwaarwichtigs ondernemen voor 1 oktober:heart:, en tot zover gaan we opnieuw de draad proberen op te nemen. Ik heb nu echt opnieuw hoop, dus daar kan het ook al niet meer aan liggen ;)

Een maandag dus zoals ik er vele al heb gekend, doch deze keer zonder drank. Why ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...