Welkom Supergrover en wat een leuke naam, die ga je vast waarmaken hiero! Je bent goed bezig zeg en hebt ook een reeel inzicht lijkt me zo. heb je er verder nog hulp bij? Er zijn diverse mogelijkheden (ook gratis en vergoed) om individueel ook gesteund te worden en inzichten in je triggers, trauma's en zwakke punten te krijgen, en ook de helpende gedachten en akties die je erdoorheen kunnen helpen. Het hoeft dus niet helemaal alleen, al sta je er op de momenten zelf wel alleen voor natuurlijk. maar niet die momenten bepalen of jij gaat drinken, maar hoe jij met die momenten omgaat. Ik heb zelf veel aan de anonieme online behandeling van ADB gehad. Om dit ditjes&datjes dagdraad komen we allemaal samen, dat heb je vast al gelezen, dus ik zou zo zeggen, tot daar dan. Succes!