-
Aantal bijdragen
55.996 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
355
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door lady jane geplaatst
-
Welkom Sunny, ik hoop dat je antwoord krijgt, waar je wat aan hebt en ook aan dit forum dus.
-
Donderdag 30 Juni 2011
discussie antwoordde op een Susana van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
en ook hier bijgelezen en aan bed toe:lips: slaap lekker -
Donderdag 30 Juni 2011
discussie antwoordde op een Susana van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
goeienavond saam wat hebben jullie weer veel leeswerk geproduceerd! aan het werk dus maar lezen! -
Donderdag 30 Juni 2011
discussie antwoordde op een Susana van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
ik ga lekker naar het strand het is daar blauwer dan hier ff beetje vakantiesfeer proeven een zinvolle dag mensen:heart: -
Donderdag 30 Juni 2011
discussie antwoordde op een Susana van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Niemand kan in de toekomst kijken bij zichzelf Dinah, misschien voor jezelf net zo mild zijn als voor je zoon:heart: Dood gaan is niet aan de orde nog. Realistisch zijn is mooi, maar je weet niet of je nu realistisch bent of doemdenkt. ik ook niet hoor en je hoeft je ogen niet te sluiten voor de mogelijkheid maar hoop doet leven meis. -
Donderdag 30 Juni 2011
discussie antwoordde op een Susana van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
oh ik dacht dat het gisteren was (ook dinsdag dus) veel sterkte meis -
Donderdag 30 Juni 2011
discussie antwoordde op een Susana van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
liever horen hoe het met jou gegaan is Dinah in het ziekenhuis/kijkoperatie? -
Donderdag 30 Juni 2011
discussie antwoordde op een Susana van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Nou ik voel me weer wat op en neer gaan als ik terug lees. Bor, ik ben erg met je bezig en voel me moedeloos worden. Ja jij ook lees ik. Als je de Refu niet probeert kun je later niet zeggen ik heb er alles aan gedaan. Verantwoording nemen, volwassen worden, het hoort erbij bij mens zijn, bij moeder zijn. Bij weer trots op jezelf worden. Ik heb mijn strijd gehad vóór ik dit forum ontdekt had en jij kunt jouw strijd bekorten door dit forum, de VNN, de middelen die je aangereikt krijgt ook echt te gebruiken. Doe dat dan ook. Ga je niet in advokaattoestanden storten terwijl je de echte redding mist. Het gaat om dat jij thuis een voorbeeld kunt zijn voor je kinderen en dat ben je niet. Volgens mij weet je dat wel. Of de hechtingsproblemen de aanleiding of de oorzaak zijn, dat weet ik niet, maar heel misschien is het toch beter voor hem nu niet thuis te zijn. Voor mijn zoon was het traumatisch uit huis gehaald te worden en hij heeft mij en zijn vader erom gehaat. ik mezelf ook trouwens. Die pijn gun ik niemand. Hij redt het wel en hij kan er nu over praten en delen op een volwassen manier. we zullen nooit weten of het zonder die RM en OTS beter had gekund of gegaan. We weten wel dat we er alles aan hebben gedaan wat haalbaar was, dat het niet anders kon dan zoals het ging en dat we door alles wat er speelde heen, altijd van hem gehouden hebben en achter hem stonden. Dat heeft hij geweten en gevoeld. -
Donderdag 30 Juni 2011
discussie antwoordde op een Susana van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Goeiemorgen mensen even bijlezen -
hoi Yvonne en dag Yvonne:D
-
en voor nu welterusten mensen slaap lekker:lips:
-
Nou ik ben bijgelezen en heb een triest gevoel nu jammer Bor dat je niet uit het forum en de mensen hier haalt wat er uit te halen valt en ik hoop dat je morgen jezelf nog even terugleest niet om je een rot gevoel te geven maar alles even op een rijtje te krijgen en goed voor jezelf te gaan zorgen
-
zo lekker gelachen weer na die filmpjes van jou en nog veel meer via via; bedankt Harry
-
jammer dat ik m niet lekker vind is de enige kruidenthee waarbij ik jaggghhh voel ha die Fleur
-
matje is nog niet teruggebracht zal ik m op halen of haar nog een nacht gunnen???
-
Jij idem dito Evelien!! en gabber ik heb jou al op een ander draadje verwelkomd, maar nogmaals een warm welkom dus:present:
-
truste Sha:heart:
-
Fijn hoor, je hebt er hard voor gewerkt tijd om te oogsten.
-
erbij fantaseerde ik zelfs nog een tweede stuk!
-
Ja Woman, mijn ervaring is ook dat het best veel discipline kost terwijl we weten dat het veel brengt, raar eigenlijk he. Ik zou er het liefst de dag mee beginnen, dan heb je er het meeste aan, maar als ik er al aan toe kom, is het juist meestal als ik naar bed ga. En op dat matje gaat het vanzelf en slaap ik ook erg goed. Vannacht heb ik het uitgeleend aan een vrouw vd sportschool, ze zou het om 18 uur terugbrengen, oeps, het bevalt zeker te goed:D
-
goed zo Tina gaat lekker daar bij jou he!
-
Je zus! (stond op een ansicht van een vriendin van me, die dacht dat Jezus aan haar dacht:D) moet ik altijd aan denken als ik jou zie. Ja Bol, maar eigenlijk is het te gek voor woorden toch. Ik ga zo voor t eerst naar baantje nr 3, spannend hoor. Ik mag een biografie gaan schrijven van een oudere dame. Krijg er begeleiding in van mijn zoon, voor het technische deel, want daar zie ik erg tegenop. Maar het leuke is, ik heb een Mar. vrouw toebedeeld gekregen en laat ik nou een jaar of 3 geleden een cursus integratie-andersom hebben gedaan. En juist het stuk vd vrouwen vd gastarbeiders/immigranten dat intrigeerde me toen zo. leuk he. ik denk dat het een hele interessante onderneming wordt. Wel lastig want ze kan niet lezen en schrijven, dus als het niet door kan gaan merk ik dat pas als ik voor de deur sta. En dat in deze tijd van Aps,GSM,tel.sms.msn en mail. Ik houd daar wel van, stiekumpjes.
-
Ha gabber, welkom hier. Je zit op Joris zijn voorsteldraadje, dus ik hoop dat mensen je weten te vinden hier. Het klinkt alsof je een binge-drinker bent. Moeilijk lijkt me dat. Ik had vroeger ook wel van die dagen dan "moest" ik doorzakken, maar dat is toch anders denk ik. En sinds ik dit forum heb ontdekt en de ADB training hier gedaan heb bij Tactive heb ik eigenlijk nooit meer echte trek gehad. Ik denk dat ik mijn vallen en opstaan in de jaren daarvoor heb gedaan en dat mijn lijf zo blij is dat het er niet meer naar taalt. En ik realiseer me dat ook ik zo terug kan vallen hoor als ik weer zou starten. Dus ik wil niet, ik hoef niet en ik durf niet. Alle goeie dingen gaan in drieen he. Ik hoop voor jou dat je hier ook veel aan zult hebben. Drink je 2/3e deel van een krat of 2 a'3 kratjes, dat is wel een groot verschil. Ik hoop het eerste natuurlijk, anders ben je van de wereld op die dagen. 37 is jong genoeg om nog een heel leven gezonder te gaan leven gabber, wacht er niet, net als ik mee tot je 55 bent, zo zonde! Succes! je hebt de dagdraad al gevonden zag ik, dus blijf lekker meedoen en vraag steun als je die nodig hebt.
-
oh gekukkig Joris, ik was al bang dat je even met een drankorgie afscheid wilde nemen van je terugvalperiode. Maar goed nieuws dus. Ga zo door he, en we zien je wel vaker weer dan zeker?
-
Moest wel ff lachen hoor Bol heb jij weer zoiets wat een sufkont daar zeg Valy! hoe st?
