Zuske, het gaat overwegend goed dus met je, dat is fijn om te lezen. je kunt ADB zijn en hier komen, toch? zoals ik je lees tenminste wel. Het feit dat je meelas en hier reageert zegt toch wel iets, dus geef er maar gewoon aan toe. Je kunt heel goed schrijven dat je soms drinkt zonder echt reclame te maken voor drank. Ik lees dat je liefst die uitschieters niet zoun willen dus je hebt een mooi doel om na te streven:present: