Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. t kan ook zomaar reuze meevallen hoor Nikkie ik ga het al voor de 3e keer aan en het bevalt me prima.
  2. nee geen winnaars idd ook in oorlogen niet nou mensen ik ga slapen in vrede met mezelf das toch mooi he:lips:
  3. Originally posted by: Smikkie Heb trouwens het overige bier in de gootsteen gegooid, kan ik het ook niet meer opdrinken!quote> :):):) vind ik wel je eerste slingertje waard Smikkie
  4. lady jane

    Jaarpact

    fijn te lezen Tine adda girl:heart:
  5. Ik weet nu in elk geval waarom ik hier buikpijn van krijg heb jaaaaaren tussen de ruzies gezeten en me machteloos gevoeld zoiets voelt het nu ook ik hoop dat jullie eruit komen meiden thuis is dat niet gelukt vroeger
  6. Jootje ik heb dat ook meegemaakt en kon pas een jaar na vertrek echt stoppen, toen realiseerde ik me dat ik uit die relatie-stress was en dus helemaal geen alcohol meer nodig had. Jammer van dat jaar maar als ik het eerder had ingezien had ik eerder kunnen stoppen. Ben er nog elke dag blij mee, ook al was de prijs hoog.
  7. Smikkie nee het werkt zo niet maar ik heb het vaak ook zo gedaan onbewust wil je er geen 2 dagen mee doen maar wegkiepen kan en geeft kracht:heart:
  8. een geintje in het fries/turks or whatever is niks mis mee ik gebruik ook meer Engels dan voor sommigen fijn is maar ga niet schelden of nare dingen schrijven of wees zo sportief om het te vertalen zodat iedereen weet wat je de ander toewenst of ervan vindt we zijn nog steeds zo het centrum van onze eigen wereldje dat we blijkbaar vinden hier dingen uit te moeten knokken, maar bedenk wel even dat als jij nu een meelezer was die hulp nodig heeft en veiligheid zoekt om hier ook te durven schrijven zou zulke postings je dan uitnodigen? Mij niet. Ik heb het geluk gehad hier in een rustige periode te komen en kon er op een later tijdstip wel tegen, want heb hier ook genoeg gelezen wat niet fraai was en ben toch gebleven (beetje n maso ik weet het). Vind de nieuwe mensen van vandaag en gister dus extra dapper en hoop dat jullie hier doorheen kunnen kijken en blijven! slaap lekker voor straks:lips: ik ga mn maso-kant maar ff op mijn fakirmatje uitleven is gezonder voor mijn nachtrust:P
  9. fout gezien Mupseflups The Closer nog nooit gezien zelfs solly
  10. Ik zou het erg waarderen dit niet allemaal te hoeven lezen heb 12 jaar een relatie gehad met een Fries en snap een beetje de strekking, maar voel me toch buitengesloten. Open een Fries draadje en houd het hier graag open en transparant en met respect graag.
  11. Soothe al met het voorwerk bezig! je wordt al nostalgisch bij het naderend afscheid:)
  12. Welkom hier Smikkie en je mag jullie door wij vervangen:D ook jij bent een vechter door hier te komen dus blijf schrijven in onze strijd:present:
  13. lady jane

    Woorddomino

    zo lust ik er ook wel een.......... of twee
  14. gebakken visje, geb. aardappels en gegrilde rode uien en paprika's choc.kanjer toe (ahumm)
  15. beetje respect voor de ouderdom graag
  16. lady jane

    Woorddomino

    zijn we niet allen dan weer de één dan weer de ander?
  17. Mrs for U:)
  18. Bor ik dacht dat je om 15.56 op Beertje reageerde met danke Bol maar de B bij mij staat voor Bemoeial dus:angry:
  19. lady jane

    Refusal

    Bij pactdraadje staat een hele afdeling met booschappen over Refusal en Anta, Mea en tante Bol is de expert:heart:
  20. Bol = Beertje Bor wat een B's toch allemaal he
  21. lady jane

    Woorddomino

    geschapen is hijzelf groot(s)
  22. lady jane

    Treffende uitspraken

    Wie zijn deugdzaamheid enkel draagt als zijn zondagse kleren, kan beter naakt gaan. Kahlil Gibran.
  23. goeiemorgen mensen of zoiets:( tijd om de schildpad van Fleur gezelschap te gaan houden denk ik Han.
  24. lady jane

    Ik ben smart

    Welkom hier Smart, de stap om hier naar buiten te komen en je probleem met alcohol neer te schrijven is wel smart, en elke smarte stap is er één he. Succes hier onder soortgenoten, en hopelijk zullen we je vaker zien hier. Je moet het wel zelf doen, maar het hoeft dus niet persé alleen. En dat kwartje gaat vallen hoor, beslist!! veel succes!
  25. lady jane

    Woorddomino

    kuiken kan een eendagskuiken worden, maar ook een heuse kip.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...