Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. lady jane

    donderdag 15 dec

    Ik snap Bol wel, deels en kate, en bam en Bor ook soms mezelf zelfs maar altijd deels he, want ik ben een weegschaal en zie vaak 2 kanten aan alles of meer zelfs heel vermoeiend soms. Lekker gaan slapen dus maar, welterusten mensen morgen weer zo'n stormachtige dag eerst maar weer even energie gaan tanken op mijn matje nighty night night.
  2. lady jane

    donderdag 15 dec

    Ans strak en dadelijk ben je nog verslaafd aan adrenaline:D slaap lekker straks en als je nog high bent ff aan de meditatie:lips: of rondje joggen, kan ook.
  3. lady jane

    donderdag 15 dec

    van wie zou ze t hebben he die kleine drol:D druk druk druk oh jee ik val in herhaling gauw de sauna in maar weer. Bam, genieten he!
  4. lady jane

    donderdag 15 dec

    nee toch Bol, niks van gemerkt. truste Albert het wordt wel steeds vroeger he ouwetje:lips:
  5. lady jane

    Woorddomino

    eindwoord van een pestkop:D
  6. lady jane

    donderdag 15 dec

    ken je die uitdrukking nou nog niet Bol??? na al die jaren hier:huh: en dat liedje dan? ik heb een vogeltje gevangen en dat beestje kan niet zien schele pauwelien, schele pauwelien:moon: of is dat van vóór jouw tijd;)
  7. lady jane

    Woorddomino

    wel gelukt trouwens: ö thnx from digibeet aan Japio:sun:
  8. lady jane

    Woorddomino

    gebeuren wat we niet willen laten we niet gebeuren, toch??!!!
  9. Ik kreeg vandaag een mail doorgestuurd om te waarschuwen tegen het openen van mails met de titel: Postcards From Hallmark of Postcards Juist in deze tijd van digitaal verzenden van Kerstkaarten gevaarlijk dus. Er schijnt een heel agressief virus in de bijlage te (kunnen) zitten die de nulsector van je harde schijf © aantast en daar zit de meest essentiele informatie Zelfs al komt die kaart dus van een bekende niet openen!!! Ik wilde juist wat ADBers er eentje sturen en natuurlijk kan dat via kaartenhuis ofzo, maar het kan ook hier, en meteen voor iedereen dus: Voor tweeduizendtwaalf ligt er veel in het verschiet ervaar; mis het niet Hele fijne feestdagen alvast en een ADB 2012 voor jullie allemaal:heart:
  10. lady jane

    donderdag 15 dec

    hee Soothe, ik snap dat er liever niet leest dan wel maar bij de nooit meer roken-draad wil iemand een date met je:D
  11. lady jane

    donderdag 15 dec

    Bor, sterkte meis. Wat mij betreft hoef je niet zo privé te vertellen, maakt je extra kwetsbaar. Mag wel natuurlijk, maar geen must dus. Maar het is wel fijn als je zelf weet dat er iets zwaarders op de achtergrond speelt, dat je zo be-invloedt hier, om simpel dat dan te melden, snap je. Ik bedacht ook wel dat er meer moest spelen, maar voelde toch iets van jammer dat dat hier afgereageerd werd. Nu snap ik het tenminste. En iedereen doet dat wel eens natuurlijk, heel menselijk. Dus join the club maar weer, tenslotte gaat het om ADB blijven en worden, toch?
  12. lady jane

    Woorddomino

    trema kan ik niet eens produceren op mijn laptop
  13. lady jane

    donderdag 15 dec

    MarQ van harte gefeliciteerd met je heel half jaar, klasse! :present::musicnote::present::musicnote::present: :present::musicnote::present::musicnote::present: :present::musicnote::present::musicnote::present: :present::musicnote::present::musicnote::present: :present::musicnote::present::musicnote::present: :present::musicnote::present::musicnote::present:
  14. lady jane

    donderdag 15 dec

    Feliz Navidad dan Rosa
  15. lady jane

    Treffende uitspraken

    Een verstandige vraag is de helft van wijsheid. Francis Beacon
  16. lady jane

    donderdag 15 dec

    goeiemorgen mensen wat een miezerweer zeg. extra blij met de kerstboomlichtjes nu:light:
  17. Ik ga Albertje achterna "opschuiven Tijger" truste:lips:
  18. lady jane

    Woorddomino

    zijn of niet te zijn
  19. lady jane

    Treffende uitspraken

    Geliefden omhelzen meer wat tussen hen is dan elkaar:heart: Kahlil Gibran
  20. Jeannet, wat denk je van "iemand een Bob nodig?"
  21. ja die wel Ans, gaaf!!! en natuurlijk the stones; lady Jane
  22. mooi Ans maar sweet jane pas niet echt bij mij hoor
  23. Ik zeg ook wel eens versoberen Ans, en dat is ook nog steeds waar ik af en aan bezig ben (alhoewel mijn zoon me net een enorm lekker ijsje gaf:o). Sinds ik niet meer drink merk ik pas echt hoe belangrijk het voor mij is om altijd maar wat in mijn mond te kunnen stoppen. Bij mij zit er duidelijk een eetverslaving achter mijn drankbehoefte, en die is best lastig onder controle te krijgen. het voordeel is weer dat ik zuiverder proef en vaker gezonder kan snacken/snoepen. En dat leg ik tegenwoordig ook uit op feestjes, dat ik selectiever aan het worden ben. Klinkt reuze interessant en brengt meteen een andere discussie op gang. Want als het alleen om drank gaat krijg je soms meteen van die opmerkingen; bij mij valt het wel mee, of juist niet, of eigenlijk zou ik ook eens wat minder...... proost ja. Kijk maar gewoon hoe je stemming is en wat bij jou past. in het begin is het prima om een paar smoezen bij de hand te hebben, later heb je die echt niet meer (vaak) nodig. Gisteren was op het nieuws dat hoger opgeleide mensen steeds gezonder en lager opgeleiden steeds ongezonder gaan eten. Less is more dus.
  24. lady jane

    Nooit meer roken

    zie je wel dat je moed niet hoeft in te drinken:D gaat lekker meis:heart:
  25. Ja hoor Ans' maar was druk aan het bijlezen werd je een beetje eenzaam hiero?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...