Spring naar bijdragen

Maandag 23 januari (week 4)


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 264
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Moggeuh Vonn, nou ik al wakker vanaf 2.00 pff wat een ellende kon nie slapen, last van me rug enzo, werden ook me dekbedden gejat en weggetrokkn . Dus er maar uit, met verzwikte enkel lekker rond gekreupeld de nacht, honden waren er we bij mee. Dus kon wat teruglezen hier en wat andere dingen doen. Peukkie roken zonder na buiten te hoeven zoals jij ;) Nee hier kan binnen gewoon gerookt worden. Vandaag gaat de auto de brug op, hopenlijk is er niet teveel kapot en kan die nog gemaakt worden. Hoop dat we niet een eikel van verzekeringsagent krijgen, want ff geen geld voor nieuwe. Nou hoeft tie alleen maar te rijden en veilig dan en weer een goeie trekhaak te hebben. andere bumper en achterklep vindt ik wel weer op later tijdstip. Zo dat was soort van colum voor vandaag (uit het huishoudverslag hiero.

Jap een leuk kastje maar istie niet beetje klein om op te koken, tenminste daar lijkt het op dat er een 4 pits nog opkomt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff, klinkt niet lekker Diesel.

Kun je straks nog even je bed induiken of gaat dat niet?

En verzwikte enkel.... hoe kom je daar nou weer aan?

Schade aan de auto, pfff, klinkt ook niet alsof je met twee tientjes klaar bent, hoe kom je DAAR nou weer aan?

Maar wat duurt de nacht dan lang hè als je niet kunt slapen :huh:

Vroeger rookte ik ook altijd binnen.

Maar ja, Kees was daar op het laatst niet zo blij meer mee en ben dus maar richting tuin gegaan met mijn stinkstokjes.

En eigenlijk vind ik dat ook wel prima uiteindelijk. De enkele keer dat ik nu binnen rook vind ik het zelf ook niet prettig...

Ik ga nog een bakje halen.

Heb ook even naar de kast van Jaap zitten kijken, vind hem heeeel mooi.

En denk niet dat hij daar op gaat koken toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummeltjes. Was om 4 uur al weer wakker. Schiet ook niet op.

Diesel als je nu wat eerder op het forum was gekomen hadden we nog even kunnen

babbelen is de koffie al op? of moet ik nog een pot zetten?

O ja ben het weekend droog doorgekomen.

Dagpact:

Aicha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgu Aicha en Bor..

Pff , Aicha ook al zo vroeg wakker, vervelend hoor.

Heb net een verse pot gezet, die van Diesel was bijna leeg...

Ik duik de douche in... hoogste tijd, anders moet ik straks weer zo rennen.

Bloemetje voor de twee dames voor het droge weekend, en uiteraard ook voor Diesel:

:present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou denk geen tijd voor en geen rust denk ik, lichaam begint oud te worden lijkt het wel als ik iets heb lijkt het allemaal samen te spannen tegen me, tjah.

Ik was pallets aan het slopen voor ons ouwe houtkacheltje en sloeg met de kloofbijl een houten hoekhout eraf, dat kwam dus keihard tegen me enkeltje :(, nou ja beter hout dan staal he.

Auto was dupe van een jappie die dacht onze volvo aan te kunnen, hij z'n neus kwijt en wij de trekhaak en achterklep en bumper en vering en nu achteras afwachten vandaag.

Nu was het onze schuld nie, maar as de rekening te hoog wordt dan tottal loss misschien, afwachten dus.

Nou kastje leek keuken onderdeel ofzo, Jaap?

Ijskast onder en aansluiting voor gas boven, of leek dat maar zo

Nou horen we wel.

Ach en als we binnen niet meer mogen roken van onszelf dan maar rookkot of kamer inrichten ergens....of in hondenhok in aanbouw een kamertje ernaast voor ons ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen Igor, lekker geslapen, das mooi.

Diesel, pffff, ellendig van die enkel... maar inderdaad beter dan dat je met de bijl je enkel te lijf was gegaan... en ja, de ouderdom... of het ouder worden , ik merk het ook hoor.

Hoop dat het meevalt met de auto en dattie niet total loss wordt verklaard, ben je nog een heel stuk verder van huis, bah.

En nu echt rennen dus....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Borr tjah , maar je had het leuk gehad met kereltje van je geloof ik he.

Dat is toch wel een reden om vaak van wakker te liggen hoor, zou ik ook hebben. Doe ik al met me peetkinderen

Maar zie je hem nu de laatste tijd wat vaker of lijkt dat maar zo ?

Leuk Ai dat het leuk was, hoop dat je rustiger naar de volgende x toeleeft, maar wel met gezonde spanning dan hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd Igor weet nieof vlinders van knoflook houden, maar vlinders zijn ook maar tijdelijk tenslotte.

Ja Borr en het blijft afwachten al lijkt het lang te duren, maar de tijd gaat door hoor en dus zal je eens zien hoe dat manneke een kereltje wordt en wel dingen zelf gaat beoordelen.

Trouwens hoe was dat nou gegaan met Marjo haar dochter ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...