Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. lady jane

    even voorstellen...

    Platypus, het klinkt goed zoals je het beschrijft, je kunt duidelijk het leven aan zonder drank. en ik denk ook de feestdagen, zolang je je er bewust van bent dat je doel is dan niet de drinken. Je kunt je euforisch gaan voelen en dat gaan gebruiken om te bewijzen dat een paar wel kan; ervaring leert dat daar meestal spijt op volgt. Je bent net door alles heen en wilt vast niet opnieuw moeten beginnen. Die moeheid had ik ook lang. De alcohol is vrij snel uit je bloed, maar op celniveau kan het veel langer duren. En je lichaam moet weer resetten he, dat kost ook energie. Als dutjes doen helpt; dutjes doen. wees mild, je hebt jaren roofbouw gepleegd en je lichaam herstelt toch, prachtig toch? geef het rust en gezonder eten/leven en je wordt weer een nederig en dankbaar mens. Zo ervaar ik het wel, kan er soms echt sentimenteel van worden. Wat heb ik mezelf tekortgedaan al die jaren. Dat wil ik nooit meer dus. Fijn feesten, nuchter en met een goed humeur dus, echt goed en niet uit de fles. Succes.
  2. lady jane

    Woorddomino

    stopwoord is verboden hier?; oei dat wist ik niet, sorry (mag dat wel?)
  3. lady jane

    zondag 18 dec

    Snoep ik gun je toch zo dat je hier eerder doorheen bent je hebt het zo verdiend dat het met wat minder lijden komt. In bed word je ook vast niet vrolijker, of heb je daar een TV met komedies ofzo? Sporten houd jij niet van he? En een taart bakken ofzo? in elk geval iets leuks verzinnen als vast ritueel bij trek, dan ga je je misschien weer verheugen op de eind vd middag. Desnoods maar vroeg koken, kan ook leuk/lekker zijn. Ga ik nu ook doen. en dan nog een avonddienstje draaien laters.
  4. lady jane

    Woorddomino

    van trek word je niet gek, van eraan blijven denken wel, tijd om te koken dus
  5. Hallo allemaal, Ik meld me weer droog af voor deze week,en start weer het volgende weekpact. Sowhat Jane
  6. lady jane

    Woorddomino

    momentje wachten dus en NIET DOEN
  7. lady jane

    Woorddomino

    hebt U het nu een beetje naar de zin?
  8. lady jane

    Woorddomino

    moeilijker nog is het om dat niet te doen:)
  9. lady jane

    zondag 18 dec

    Ha Witje ja ik weet wel hoe ik jou weer op het forum moet lokken he:D
  10. lady jane

    zondag 18 dec

    Madelief, ik denk dat je net als wat Marjo schrijft ook voor jouzelf kunt gebruiken; trek het je niet persoonlijk aan, zelfs als mensen gericht iets tegen jou schrijven. het is een reactie op hoe je doet (schrijft in dit geval) nooit op hoe je bent. Wij kennen je niet. Soms ergeren mensen zich aan het schrijven van een ander. Heb ik zelf ook wel. Meestal besluit ik daar niets mee te doen, het voegt toch niets toe. Pas als het echt grof is, of kwetsend dan reageer ik, en dan liever achter de schermen nog. We zitten hier allemaal met hetzelfde doel, ADB worden en/of blijven. Hoe we dat doen en met welke bagage we worstelen is eigenlijk weinig interessant. Het gaat niet echt om onze verhalen, maar wel hoe we ermee omgaan, zeker als we dat opnieuw moeten leren, zonder drank. In ons eigen leven zijn we het middelpunt, hier op het forum een van de velen. Wie schrijft, die blijft;)
  11. lady jane

    zondag 18 dec

    Ik doe er ook weinig mee Rapi, het is leuk dat het allemaal kan tegenwoordig, maar goed je grenzen erin bewaken vind ik ook belangrijk. Maar ik houd dan ook wel erg van privacy. Doe ook niet aan Facebook, Hyves of Linkedln, laat mijn wereldje maar een beetje klein blijven, prima zo.
  12. lady jane

    zondag 18 dec

    Je kunt erom lachen en het is om te huilen, eigenlijk maar ik vond m wel hilarisch, eigenlijk. Kende dat niet, maar zag dat er een hele serie van is, dus eigenlijk vraag ik me af, hoe spontaan het echt is, of dat die man misschien Gilles la Tourette heeft ofzo dan is het dieptriest om op te nemen en uit te zenden. Maar het lijkt meer op een Tokkiesfilmpje eigenlijk.
  13. lady jane

    zondag 18 dec

    Ja Willie je had indruk gemaakt op me, ik vond het zo leuk zoals je erover schreef en gewoon je eigen ding doet, nog steeds dus bij de ooster-buren ligt er al sneeuw daar? Ik kwam net op het station en hier lag een laag van een paar cm sneeuw of hagel, kon ik niet zien.
  14. lady jane

    zondag 18 dec

    Big LATex was watching you:D
  15. lady jane

    zondag 18 dec

    En drinkt je vrouw nog wel haar biertje Willie of is zij uiteindelijk ook solidait met je geworden?
  16. lady jane

    zondag 18 dec

    Heee Willie ook nog goed bezig, leuk je weer eens te lezen.
  17. lady jane

    zondag 18 dec

    Madelief, sterkte meis. Dit is een forum om te delen en helaas is het wat stilgevallen hier, juist in een maand dat velen het nodig hebben om hier te delen, te lezen en te schrijven. Ik vind dat jammer. Moet nu met de trein mee dus kan niet meechatten nu maar eind van de middag zou ik het leuk vinden ff een heleboel medelezers hier te zien kunnen we de boel misschien nieuw leven inblazen? En eerder is natuurlijk ook goed, ik haak wel weer aan dan, fijne dag
  18. Woman Sowhat Desi Marc snoepje Shahire Albert Jane
  19. lady jane

    zondag 18 dec

    Ik zie Susana ingelogd hoe is het meis? heb je gemist hier bij de ochtendploeg.
  20. lady jane

    Treffende uitspraken

    Vrij zijn van wensen leidt tot innerlijke rust. Lao-Tse
  21. lady jane

    zondag 18 dec

    Goeiemorgen mensen heerlijk uitgeslapen wat kan dat fijn zijn he.
  22. misschien één troost Kirky 2012 MOET wel beter worden dus. truste
  23. Mooi AR dan is daar de kop maar weer af dag 1 van je nieuwe leven:present: VM, misschien zo op de adrenaline geteerd dat je nu in een gat valt, een soort van leegte dus. Afkicken dus, want ook adrenaline kan verslavend worden:D Hier een fijne rustige dag gehad, dochter aangemoedigd die helaas verloor vd bovenste in de volleykompetitie, maar ze gingen knokkend ten onder en hebben 1 set gewonnen en 3 eervol verloren. Genieten dus. En intussen mijn was/lakens zomaar buiten droog kunnen wapperen in het zonnetje. Mijn kasten uitgemest voor de voedselbankdag die er was, en wat heb ik toch weer overdreven gehamsterd de laatste tijd. Alsof er nog steeds ouderwetse winkeltijden gelden en er 10 man onverwacht moet kunnen mee-eten, wat natuurlijk nooit gebeurt'. Er is weer ruimte en overzicht in de kasten dus en ik ga die NIET weer vullen. welterusten en slaap lekker, zachtjes tikt de regen.............
  24. Jaap er rustte een zegen op je werk vandaag en straks weer, op je rusten:)
  25. Nee hoor, ik bedoelde dat ik de kat van Will wel ff bekeken heb. Die heeft niks te verbergen dus en mocht via google ff geshowed worden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...