Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Jeannet, nu weet je dat het meeste waar we tegenop zien de angst voor de angst is en dat die meestal niet nodig is je kunt het doet het en vindt het nog leuk ook girlpower
  2. lady jane

    Woorddomino

    verslaving heet mijn zoet-behoefte ook; net een hele zak schuimpjes op:$
  3. Lenie je bent een lieverd
  4. Hier nog een, die (bijna ) alles leest Lidia en reacties zijn steeds verschillend, verschillende lezers en bij mij scheelt het ook hoe ikzelf zit, soms wat extraverter, vaak meer op de andere draadjes actief, net hoe de pet staat. Je wordt altijd gelezen en daar gaat het om toch? Albert, slaap lekker en nog ff volhouden he, dan vakantie en uitrusten. geen nieuwjaarsduik maar he?
  5. das niet de eerste keer deze reactie BamBam hebberd
  6. Ik had een kadootje van de wereldwinkel een spiraal van gekleurde stof en een kookboekje.
  7. eerlijk zumme alles delen?
  8. ... of hij soms verdwaald was, want al een dag of twee is er niets van hem vernomen. Gelukkig voor hem is de assistent vroedvrouw ziek geworden en hoeft dus niet vervoerd te worden. Toch? Maar de weeen gaan maar door en tante Bol is ook nog niet gearriveerd, misschien mag Maria vast bij Madelief in bad, dat verzacht de pijnen wat en wie weet wordt het een onderwaterbevalling. Schijnt ook goed te bevallen. En zo modderde iedereen maar even door, vol spanning wachtend op weer een nieuwe draai aan het avontuur..........
  9. lady jane

    Woorddomino

    kwalijk kan ik jou niks nemen, ken je goede bedoelingen
  10. Rumark: normale hoeveelheden?? Wat zijn dat? Als drinker, minderaar, stopper, niemand denkt er hetzelfde over ben ik bang. Kijk wat je doel is. En houd je daar aan. Dat is de simpelste beste tip die ik kan bedenken. We hebben hier een pact afgesloten, daar kun je je bij aanmelden. We helpen elkaar de feestdagen door en melden eerlijk hoe we het gedaan hebben/doen. Er zijn veel alternatieve drankjes en als je die serveert in een mooi glas is het lekker en feestelijk. Duizenden mensen drinken geen alcohol. Ik hoor daar nu ook bij en voel me daar prima bij.
  11. lady jane

    Woorddomino

    meedoen met het laatste woord en één zin, toch Tina?
  12. Blondie??
  13. Goh Lytse, nog langer in spanning dus.
  14. ben even naar de markt lees je later nog terug.
  15. Danny, als je maat meegaat kan hij je niet steunen dan in het leren genieten van een concert zonder drank? Het helpt zo als iemand je helpt:present:
  16. ik ben vd kringloop houd ervan waardevolle dingen door te geven recyclen heet dat:D bovendien heb ik de uitgeprinte versie ook al.
  17. als je googlet op alcoholdebaas staat er een onderwerp: forumboek het kost meen ik €10,= en je kon het ook altijd gratis downloaden en printen. Het zijn de ervaringen van 10 forummers samengevat, en het is een erg indrukwekkend boek. Voor iedereen hier eigenlijk een must.
  18. Als je even doortuft naar Gouda mag je hebt hebben als Kerstgeschenk
  19. lady jane

    Treffende uitspraken

    Times change feelings remain the same. uit het filmpje van de opening van Fibo vandaag
  20. Fibo, bedankt voor dat originele filmpje ik heb een zus die daar ook van gaat genieten, waar een ADB-forum al niet goed voor kan zijn. Hannah ik heb het boek ook, gekregen van Houtje ooit, als welkomsgeschenk, tijd om het weer eens te lezen houdt me humble
  21. mmmmmmmmmmmmmmmmm en dan weggaan?
  22. ook goeiemorgen Harr? je tijd verdoen? met ons? U wordt bedankt U kunt wel gaan:D
  23. slaap lekker:lips:
  24. Helemaal afgekicked van je internetverslaving Akelei?? dan ben je nu een minderaar hier:D welkom terug op honk meis. En Dannyboy ook welkom hier, op ons forum. Je kent het klappen van de zweep wel wat alcoholdebaas worden betreft, na zo'n periode in een ther. gemeenschap. Nu het thuis gaan waarmaken dus, met hulp van hier. Succes en ik hoop dat je je snel hier thuis voelt en we je nog veel mogen lezen.
  25. lady jane

    Woorddomino

    doelpunt voor onszelf is elke dag ADB
×
×
  • Nieuwe aanmaken...