Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. lady jane

    Woorddomino

    zakken vol lego gun ik Jaap onder de Kerstboom dit jaar
  2. goeiemorgen mensen wat een ellende al weer zo vroeg he sterkte voor jullie die het zwaar hebben. Ikzelf heb boven verwachting goed geslapen, toch weer dankzij mijn matje en de Allerhande ter afleiding, Vanavond mes weer in de kast, mobiel gewoon uit en vertrouwen maar weer een kans geven. En nu lekker naar de markt. fijne dag dag
  3. slaap lekker mensen:lips:
  4. oip de mijne niet dus jaap, en die erna wel, dus het kan aan mijn lappie liggen, maar denk het niet eigenlijk. Niet erg verder hoor, was meer als geintje bedoeld ook.
  5. die grensrechter heeft toch die 7 ballen niet doorgelaten?
  6. lady jane

    Woorddomino

    appel mee naar apenheul of lijk ik maar blond?
  7. lady jane

    Hallo allemaal,

    en, lukt het niet drinekn op ma t/m donderdag al?
  8. en je Refu voorraad slaap lekker:lips:
  9. lady jane

    Woorddomino

    apenheul is erg leuk om met kinderen naar toe te gaan
  10. ik bedoel dat Hurt in stilte wordt gezongen:o
  11. ff aan de leesvoer dan maar nu minder calorierijk
  12. Zeker weten; heb net een pot oud hollandse snoep gekocht kan wel eens een lange nacht worden en geen fakirmatje zal dan kunnen helpen ben ik bang. sorry Jopie, toch een verslaving:$ 0m 20.30 een hele mooie oorlogsfilm op RTL 7 en natuurlijk Canvas weer tegelijk met een comedy, ook 4 sterren, valt niet mee, het leven van een Weegschaal die niet kiezen kan.
  13. tsja verschil moet er wezen he en in de grote stad durf ik dat natuurlijk helemaal niet:$
  14. Ja he Soothe, schorriemorrie ik heb er helaas vaker mee te doen gehad zelfs een in mijn huis ze hebben gewoon een smoes klaar: is dit niet het buurthuis dan? Ja hoor, door mijn schutting, tuin, bijkeuken en keuken, komt mij tegen in de gang met zo'n smoes. Gelukkig weet ik nu dat ik kalm blijf en de bibbers pas na afloop komen. Maar volgens de wijkagent mag ik niets doen, kan ik aangeklaagd worden.
  15. Nee Madelief als ik daar aan begin ga ik mijn angsten voeden ben wel eerder met een broodmes naar beneden geweest; toen had ik zelf de voordeur open laten staan, en was vergeten dat ik geen pyama draag:D kon er later wel om lachen en was meteen niet bang meer, maar heb dat nog jaren moeten horen hoor.
  16. ja he, en nou maar hopen dat ze niet terugkomen om het af te maken. Want dan kunnen er wel eens gewonden vallen.
  17. en ik slaap (of lig wakker) vannacht met een mes naast mn bed iemand heeft met een breekijzer in proberen te breken vannacht gelijk alle posters en stickers weggehaald toen ik ze ophing dacht ik nog; als dat maar geen uitnodiging is. iemand eerder zoiets gehoord? De makelaar zei dat ik de eerste was. why me?, (zei Archie Bunker)
  18. lady jane

    Woorddomino

    aan hetzelfde?
  19. weet je zeker dat het niet the sound of silence moet zijn Jaap???
  20. lady jane

    Woorddomino

    hetzelfde is idem
  21. jouw hondjes op de foto lenie??? en gabs, ik dacht het ook, was nogf niet bijgelezen en dan ook nog bijna voille maan ook (vrijdag) als je daar gevoelig voor bent, kun je je er maar beter bewust van zijn ook.
  22. lady jane

    Woorddomino

    worden we vast jongens in ons volgende leven:o
  23. lady jane

    Treffende uitspraken

    Hoe dieper verdriet in Uw wezen kerft, hoe meer vreugde U kunt bevatten. Kahlil Gibran
  24. Jootje, ik zie je wel steeds ingelogd, kom je ook weer schrijven?
  25. Goeie stormachtige morgen mensen ik werd gewekt door knalharde donderslagen. Oei de 1e fietsdag vanaf maart/april dat ik denk zal ik spijbelen? Maar kan dat niet maken vind ik dus als we niet wegwaaien wordt het maar een korter rondje. De Mac. die het dichtstbij is:D en dan thuis hier pannekoeken bakken of zoiets.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...