Beertje,
adem in en langzaam weer uit;
het drama niet groter maken dan het is,
naast het zware verleden is je zoon ook gewoon
gezond aan het puberen, dat bewijst zijn opmerking wel.
Als je je focust op the worst case scenario
mag je oppassen voor selfulfulling prophesy
om er maar een handvol Engels tegenaan te gooien:).
Zorg gewoon dat je er voor hem bent, en laat m niet wegkomen met spijbelen,
hij mag ook de kans krijgen weer "gewoon" te worden toch?
Ik weet uit ervaring hoe druk een moeder zich maakt om haar kind, en op die
leeftijd zijn jongens vaak niet makkelijk. Aan je dochter zie je in elk geval dat jij
je kind op kunt voeden, dus laat je niet gek maken door instanties. Bij ons kregen we
heel veel respect en medewerking, ondanks dat er drastische maatregelen nodig waren, en
zoonlief, inmiddels 18 zegt ook dat het uiteindelijk goed voor hem is geweest.
Houd je taai en zorg goed voorjezelf meis:present: