Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Toppie MarQ en dan hier blijven komen als stok achter de deur he dat je niet ineens helamaal los gaat van alle sociale controle:present:
  2. lady jane

    Woorddomino

    op jou zat ik nog even te wachten; nu voldaan naar bed:D
  3. nog een strak plan dan ik ga vroeg naar bed vandaag morgen laatste cursusdag (autobiografisch schrijven Tina) slaap lekker mensen:lips:
  4. lady jane

    Woorddomino

    contradictie in terminus?
  5. links in de zijlijn staat zoeken dan klik je op berciten en tikt de naam in en dan zie je alles wat diegene heeft geschreven
  6. Jootje daar kun je de zoekfunktie voor gebruiken ik zal ff kijken de 18e voor t laatst dus Topper???? als je leest
  7. zullen we ons daar dan maar aan optrekken Tina?
  8. ja ya:D
  9. Tinus ik schrijf ook het mooist als het niet goed gaat gek he zouden alle schrijvers/dichters/schilders/componisten daar hun brood mee verdienen? en nog een peut uitsparen zo ook:D
  10. Ja ik was je vast al voor Ya:D:huh:
  11. Bor, ook gefeliciteerd en wie weet ooit? Je kunt je verleden niet veranderen, maar je heden en toekomst wel en toevallig zijn die in de meerderheid:D
  12. lady jane

    Treffende uitspraken

    Het lot kiest je familie; jij kiest je vrienden. Jaques Delille
  13. ze had er net een hap uit genomen Mupseflups:P
  14. slaap lekker Von
  15. even ter aanvullig; ik houd van pb-en zowel krijgen als versturen maar niet dat mensen op de draad zo nodig moeten melden dat ze er een sturen, wat heeft dat voor toegevoegde waarde. Hoi mam, ik bel even dat er een brief onderweg is, doei
  16. Nou ik niet ronduit onbeleefd alsof je in een kamer even tegen iemand komt zeggen dat je m ge -smst hebt, terwijl die met iemand in gesprek is. En als het nu nut had. sorry hoor, moest er even uit. ook goeienavond
  17. lady jane

    Nieuw hier

    Welkom Unknown, ik sluite me inhoudelijk bij wat er al geschreven is aan, ik heb hier veel gehaald en gun jou datzelfde. Eenmaal hier geweest kun je jezelf nooit meer zo voor de gek houden als ervoor:D Ga er voor en ooit word je de wetende, de bekende voor jezelf:present:
  18. Ikzelf ben iemand die (te) snel oordeelt; ik ken het van mezelf en weet het. Een van mijn mindere kanten. Nu lees ik bij jou VM: ik zal de laatste zijn die gaat oordelen. Dat midden in een stukje dat ikzelf wel als oordelend ervaar. Ik wilde zelf niet ingaan op de hele diskussie, juist vanuit de angst te oordelen. Ik heb daar geen recht op, maar het gebeurt. Net als dat ik nooit wil discrimineren en mezelf daar toch op betrap. Mijn conclusie voor nu is dat ik nu nog geen behoefte heb aan een meeting, die van augustus is pas geweest en ik laat het dus open, met de mogelijkheid pas op het laatst te beslissen. Voor iedereen die nog wakker is welterusten, slaap lekker:lips:
  19. Beertje, ik ben ook blij met jouw bericht hoor; heb er zelf megaveel aan gehad; wat mij al die jaren niet gelukt is alleen, lukte me hier en mer de training van dag 1. Jootje; ik zeg doen!
  20. Snoep is beter hoor Ya, ze stelt zich nog een beetje aan slapjanusje hup Snoep, dat bed uit, lakens wassen en in de benen dan sterk je het snelst weer aan; genoeg is genoeg. Ik stap lekker op de fiets zo (zouden meer mensen moeten doen,.... Snoep:sun:) dag dag fijne dag
  21. lady jane

    Woorddomino

    knuffel kreeg je zeker met je ogen dicht Jan; beetje opletten op de draad graag.
  22. lady jane

    Treffende uitspraken

    Kleine ongelukken doen het karakter verzuren; grote verzachten het. Paul Brulat.
  23. goeiemorgen mensen hier is de mist aan het optrekken gelukkig. even bijlezen
  24. oh, ik ook? nou welterusten dan maar:lips: (lang geleden dat ik naar bed werd gestuurd)
  25. ga slapen Bal gehakt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...