Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.012
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. Diesel van harte gefeliciteerd en dat je motortje nog maar zo'n halve eeuw zijn werk mag blijven doen, in goeie gezondheid natuurlijk. :heart::heart::heart::heart::heart::heart:
  2. Paul Simon met Ladysmith Black Mambazo geweldig jeugdsentiment ik ga met meer aandacht verder luisteren slaapwel allen:lips:
  3. Mooi Marq morgen weer?
  4. thnx Gwen staat aan:moon:
  5. Jen, vrijdag om 23.10 u komt er op Ned.2 een mooie film: Away from her. Een film van een man die aan Alzheimer leidt en ook door zijn ogen gezien. Misschien voor jou extra de moeite waard.
  6. lady jane

    Jaarpact

    gladiolen? wij kregen altijd duizendschoon op de laatste avond vroeger, goh wat heb ik jaren een hekel aan die bloemen gehad. maar dinah hier alvast een bosje zonder doornen :present::present::present::present::present: hoop dat je niet te veel blaren hebt gelopen en morgen: genoeg water drinken want het wordt warm succes kanjer!
  7. dondert niet hoor Bo, laat maar kletsen
  8. Alib, goeie Han ik zie bij de ingelogden steeds: Bob Dylan:D en denk dan: zo die durft zonder nick
  9. ja beertje het kind in mij wil ook aandacht:D
  10. truste AR ik los je wel af deze jonge blom zit nog vol(ley) energie heerlijk in het zand gedoken en voelde me 18, net dan toch nu al stijf en mijn rug voelt aan als die van een 80jarige:$
  11. sa ist mar krek:heart:
  12. en hier toch ook SB? kijk je plekken met 100% verdubbeld dus
  13. Han; samen een coachingsbedrijfje starten? "van Oost naar West, JaHanna op hun best:D" eetze ik ga lekker beachen zo na 1 week weer ballen kreeg al afkickverschijnselen
  14. ik dacht wel dat je dat zou schrijven rapi maar ergens moet je een streep trekken en laten merken dat jij niet meer met je laat sollen. dan komt er misschien wel respect voor je. nu ben je een gewillig slachtoffer, helaas net als de mensen die daar liggen idd. maar iemand moet die negatieve spiraal doorbreken he. Als ik jouw leidinggevende was, zou ik je misschien kwalijk nemen dat je liever 3 weken doormoddert, en de anderen hun bitchy gang laat gaan. Voor sommige situaties geldt'nood breekt wetten. wat denk je, durf je? ff bellen naar de adm., googlen, tel.gids in elk geval iets doen Raps en alles beter dan drinken he neem aan dat dat een geintje was.
  15. misschien dan vanavond thuis bellen juist nu kan zij die 3 weken voor jou nog dragelijk maken en ze snapt wel dat je haar niet zomaar thuis belt. sterkte meid
  16. Rapi je moet maar gewoon een plaat voor je kop nemen en doorzetten hoor, je hebt er teveel moeite voor gedaan om nu af te haken. Je bent een investering als stagiaire en helaas oogsten zij die jou inwerken niet, dus ik snap wel dat je hen van kostbare tijd berooft. misschien hen er maar eens fijntjes aan herinneren dat zij ook zo begonnen zijn? en er hard extra kracht in de zorg nodig is? misschien laat je met je sollen? Ze zijn het verplicht he, en zonder de juiste begeleiding heb jij straks niet echt iets om op terug te vallen, en de patienten/clienten verdienen de beste rapi die er te vinden is. ohzo!
  17. nancy een bos rozen verdiend :present::present::present::present::present: moedig aangegaan en fijn dat je oma's afscheid niet hoefde missen zo. enne Jaap t zal mijn taart niet worden terwijl zelfgemaakte appeltaart..............
  18. VM; las een goede tip: natte koude doek over de plek een grote ui doormidden en in de oven gaar en heet laten worden laagjes ui loshalen en met holle kant op de wond dan afdekken met andere schone doek en langzaam af laten koelen. er schijnt zo heel wat vuil naar buiten getrokken te worden. ik deed vroeger ui-kompressen bij oorpijn bij zoon den die hielpen altijd heel snel. succes1
  19. Lenie, ik google het even net en het ziet er heel ernstig uit. Ik neem aan dat je de ver. van alvleesklierpatienten kent? In een stukje via google raaden ze aan via hen of echt deskundigheidsteam op dat gebied je te laten behandelen. ik wil je niet bang maken, maar er stond dat er mensen aan overlijden. 2 weken kunnen cruciaal zijn. Natuurlijk heb je extra meds, maar toch he.
  20. ik ga mn achterstallige administratie maar weer eens aanpakken kan ik weer wat werkervaring op mn CV erbij zetten:D dag dag
  21. cats and dogs, gwen. kom maar gauw terug dan hier is het droog de komende 2 hele dagen:o
  22. dank je Han ik wist wel dat ik geen alci ben in al die jaren, slechts 1 x verzaakt en minder vaak ziek dan "normale" mensen dus eigenlijk hadden ze een hele goeie aan mij zal ik t in mn CV erbij zetten?
  23. ik zou je aannemen hoor jaap
  24. ik solliciteer al niet eens meer bah bah
  25. ik zweet liever niet van werken in een groep Han daarom heb ik ook een sauna:D
×
×
  • Nieuwe aanmaken...